ThOmss Odesláno 1. duben 2015 Sdílet Odesláno 1. duben 2015 (upraveno) Mam peugeot 406 2.0hdi rok 2000. auto jezdi normalne, po nejake dobe, (zda se mi ze pri velke zatezi motoru) se rozsvita kontrolka motoru ale auto jelo porad tak jako vzdy po ujeti cca 200 km jsem si vsiml ze obcas otacky kdyz vyradim se zastavi na nejakych 1200 a nespadnou ale jinak s autem nebyl problem. po ujeti dalsich cca 300 km se mi stalo ze jsem auto nemohl vytocit pres 3000 otacek. ale jen chvilku.pak to jelo zase normalne. jeste ten den odpoledne jsem to jel zkusit na dalnici a auto cca po 30 km opet chvilkama neslo vytocit. dalsi den jsem dojel na diagnostiku. nepamatuji si kod ale vim ze to psalo neco s plynem. po vymazani jezdilo auto opet normalne cca 1000 km ale tak pred tremi dny se opet rozsvitila kontrolka motoru ( opet kdyz jsem jel na plny plyn, muze to byt nahoda() a zacli ty stejne problemy jako predtim.zezacatku pouze blbnul volnobeh ale dneska auto opet zaclo blbnout tak ze obcas neslo vytocit. nekdy to trva jen vterinku a auta zase jede ale obcas to trva i 10 vterin. mate nejake napady? namam jmeni abych zkousel menit dily a doufat ze je to ono. jinak diky popripade nekoho doporucit kdo by se na to mohl podivat.diky moc za vase napady. jsem z prahy Upraveno 1. duben 2015 uživatelem ThOmss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 2. duben 2015 Sdílet Odesláno 2. duben 2015 Ahoj, zvýšený volnobeh může být zapříčiněn špatnou, nebo jen zanesenou váhou vzduchu, popřípadě vzduchovým filtrem. Padání motoru do nouzáku při zátěži může způsobovat zvýšený odtok nafty do přepadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThOmss Odesláno 2. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. duben 2015 diky...jen mi prijde divne ze během 1000 km po vymazani nebyl ani vyšší volnobeh ani žádný problem s otackami a po rozsviceni kontrolky motoru se zase tyto problémy obevuji presne jako předtím ve stejném poradi.preci kdyby byla spátna váha vzduchu delalo by to porad.ale nejsem mechanik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. duben 2015 Sdílet Odesláno 2. duben 2015 Pokud váha vzduchu dává nesmyslné údaje, klidně se to může projevit hlavně při plném plynu, kdy se očekávané hodnoty dostanou někam "za roh". Spíš bych ale tipoval na regulaci vysokotlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ok1in Odesláno 2. duben 2015 Sdílet Odesláno 2. duben 2015 Zkontroluj čidlo podtlaku na sání - měl jsem ho vadné a přesně takto se to projevovalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 6. duben 2015 Sdílet Odesláno 6. duben 2015 Zkontroluj čidlo podtlaku na sání - měl jsem ho vadné a přesně takto se to projevovalo... ...myslíš Mapsenzor? ten 66kw nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.