Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vstřikovací čerpadlo 2.1 td


omousek

Recommended Posts

Dobrej chlapy,prosim vás chci se zeptat kleklo mi vstřiovací čerpadlo na mé 406 2.1 td,a mám možnost sehnat z 806 ,tak se chci zeptat jestli to bude vše pasovat,nebo musí být striktně označení :xudl p01.
Četl jsem že tyto čerpadla dávali do více vozů,od citronů do fiatu.

Děkuji za odpovědi:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdyz ho tam nejak narvu? Bude zle?

cokoliv co někam narveš, bude zle :D, technicky tam může vejít, ale bude mít jinou dávku vstřiku, což se dá logicky odvodit u motoru jiného obsahu :myslim zkusil bych dát dotaz do nejbližšího Bosch diesel servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

cokoliv co někam narveš, bude zle :D, technicky tam může vejít, ale bude mít jinou dávku vstřiku, což se dá logicky odvodit u motoru jiného obsahu :myslim zkusil bych dát dotaz do nejbližšího Bosch diesel servisu

...ale nebude zle, vidíš to moc vědecky, maximálně to trošku míň pojede. Záleží spíše na tom, jaký je průměr vstřikovací hlavy, jak jsou naštelované vstřiky, předvstřik, apod. Mechanického Bosche z 2.1TD můžeš úplně klidně vyměnit za mechanického 1.9TD a nic se tím nezkazí. Obě čerpadla by měla mít hlavu průměr 9mm. Maximálně bych tam dal hlavu(+pár drobných úprav) třeba z VW a spol. z 1.9TDi, ty mají většinou hlavy 10mm(občas 11). Nebo z Jumpera/Boxera 2.5 TDi(79kW-typ motoru THX)-má hlavu průměr 11mm.

Pořadí vstřikování z hlavy nevím, ale bude stejné, jako u 1.8/1.9 D/TD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobu experimentů už mám taky za sebou a vím, do čeho se můžu pustit a do čeho ne. A tohoto zrovna se nebojím, to "trošku míň pojede" znamená max. o několik málo km, ale nejspíš ani to ne, ale ne že to pojede max. 60 km/h na pětku z kopce pod plným plynem :-) Jak jsem napsal - rozhoduje víc věcí, např. celkový stav čerpadla a vstřiků, průměr pístu vstřikovací hlavy, nastavený tlak vstřiků, velikost a stav trysek, apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 6 měsíců později...

Ahoj. Prosím překopal sem čerpadlo Lucas na Bosch, lanko plynu, jiné vstřiky atd.. Nyní řeším otáčkoměr, pokud vytočím nad 3000 tak otačkoměr přestane fungovat a neukazuje. Poraďte co s tím, lze to nějak vyřešit. Pak zde mám ještě jeden problém,  svítí žlutá kontrolka čerpadla, co s tím. Mechanik, který to předělával říkal, že  to bude svítit pořád vzhledem k tomu, že je tam jiné čerpadlo. Lze to nějak udělat aby to fungovalo jak má, myslim že by to byl problém při STK. Díky za radu. Peugeot 406 td, obsah 2.1 rv 1998.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...