Jump to content

Vstřikovací čerpadlo 2.1 td


omousek
 Share

Recommended Posts

Dobrej chlapy,prosim vás chci se zeptat kleklo mi vstřiovací čerpadlo na mé 406 2.1 td,a mám možnost sehnat z 806 ,tak se chci zeptat jestli to bude vše pasovat,nebo musí být striktně označení :xudl p01.
Četl jsem že tyto čerpadla dávali do více vozů,od citronů do fiatu.

Děkuji za odpovědi:)

Link to comment
Share on other sites

A kdyz ho tam nejak narvu? Bude zle?

cokoliv co někam narveš, bude zle :D, technicky tam může vejít, ale bude mít jinou dávku vstřiku, což se dá logicky odvodit u motoru jiného obsahu :myslim zkusil bych dát dotaz do nejbližšího Bosch diesel servisu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

cokoliv co někam narveš, bude zle :D, technicky tam může vejít, ale bude mít jinou dávku vstřiku, což se dá logicky odvodit u motoru jiného obsahu :myslim zkusil bych dát dotaz do nejbližšího Bosch diesel servisu

...ale nebude zle, vidíš to moc vědecky, maximálně to trošku míň pojede. Záleží spíše na tom, jaký je průměr vstřikovací hlavy, jak jsou naštelované vstřiky, předvstřik, apod. Mechanického Bosche z 2.1TD můžeš úplně klidně vyměnit za mechanického 1.9TD a nic se tím nezkazí. Obě čerpadla by měla mít hlavu průměr 9mm. Maximálně bych tam dal hlavu(+pár drobných úprav) třeba z VW a spol. z 1.9TDi, ty mají většinou hlavy 10mm(občas 11). Nebo z Jumpera/Boxera 2.5 TDi(79kW-typ motoru THX)-má hlavu průměr 11mm.

Pořadí vstřikování z hlavy nevím, ale bude stejné, jako u 1.8/1.9 D/TD.

Link to comment
Share on other sites

Dobu experimentů už mám taky za sebou a vím, do čeho se můžu pustit a do čeho ne. A tohoto zrovna se nebojím, to "trošku míň pojede" znamená max. o několik málo km, ale nejspíš ani to ne, ale ne že to pojede max. 60 km/h na pětku z kopce pod plným plynem :-) Jak jsem napsal - rozhoduje víc věcí, např. celkový stav čerpadla a vstřiků, průměr pístu vstřikovací hlavy, nastavený tlak vstřiků, velikost a stav trysek, apod.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Ahoj. Prosím překopal sem čerpadlo Lucas na Bosch, lanko plynu, jiné vstřiky atd.. Nyní řeším otáčkoměr, pokud vytočím nad 3000 tak otačkoměr přestane fungovat a neukazuje. Poraďte co s tím, lze to nějak vyřešit. Pak zde mám ještě jeden problém,  svítí žlutá kontrolka čerpadla, co s tím. Mechanik, který to předělával říkal, že  to bude svítit pořád vzhledem k tomu, že je tam jiné čerpadlo. Lze to nějak udělat aby to fungovalo jak má, myslim že by to byl problém při STK. Díky za radu. Peugeot 406 td, obsah 2.1 rv 1998.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...