xbata Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Jak jsem popsal už v názvu.. pokouším se zprovoznit jedno auto a jelikož byl motor delší dobu v nouzáku - nedostaly se otáčky nad 2000/min za minutu. Teď když byl problém odstraněn zase z ničeho nic bílý kouř a další průser asi.. Dokonce pak motor nechtěl zhasnout ani po vypnutí klíčku to nevypadalo nadějně.. Nakonec to zhaslo, ale už to vypadalo děsivě.. Teď samozřejmě nastává otázka co tomu je..? Já to šasuju na těsnění, ovšem jak to, že ten motor nešel vypnout? Jak moc složitá je výměna těsnění? Jako vždy, stalo se to na nejhorším možném místě - daleko od servisů a známých, tak to bude na mě.. P.S. je to HDi - rhz tuším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Na 70% je to turbem.... Na 30% kape jeden,dva vstrik/y Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 29. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Tak že to nemusí být těsnění? Turbo je KO, to vím, ale pořád to kouřilo černě a teď najednou bílý kouř.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 No tak kdyz vis eoze turbo je KO tak ted uz se ti to potvrdilo uplne. Neni o cem ani moc premyslet. Tesneni urcite ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 29. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2015 (upraveno) Ano, ale jak to, že se změnila barva kouře, když to turbo už je KO delší dobu? Upraveno 29. březen 2015 uživatelem xbata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 29. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Tak mám shánět turbo nebo těsnění nebo něco jinýho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Nejdriv za nekym kdo tomu rozumi. Ale njspis turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 29. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2015 OK, poradím se ještě.. Turbo bych mohl zvládnout vyměnit, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 30. březen 2015 Sdílet Odesláno 30. březen 2015 Ahoj, pokud se s tím autem jezdilo s nefunkčním turbem na nízké otáčky, tak bude parádně všechno zanesené karbonem. Proto ti to také hned nestoplo po vypnutí klíčku. Při zanesení spalovacího prostoru se to u starších motorů stává. Po opravě turba by se to mělo vypálit a fungovat normálně ale ty vstřiky bych nechal vyčistit, případně vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 30. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2015 Ok, pokusím se.. Snad máte pravdu pánové.. Vím, že se opakuji, ale neleze mi do hlavy ta barva kouře.. Proč když to s turbem v kytkách před tim hulilo černě a teď se stejným turbem to hulí bíle.. Já si nemůžu pomoct, ale tam musí být zrada v ještě něčem, jinak by se to přeci jen nezměnilo samo od sebe.. -_- nebo jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 30. březen 2015 Sdílet Odesláno 30. březen 2015 Bílý kouř je špatně spalovaná nafta, pokud to kouří bíle i po zahřátí motoru jsou špatné vstřiky a může to být i zanesením motoru karbonem a netěsnými pístními kroužky zalepenými karbonem a tím pádem spalováním oleje. Měl by si to poznat podle zápachu a štiplavého kouře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 30. březen 2015 Sdílet Odesláno 30. březen 2015 Tady se bavime o HDI. To co popiusujes plati pro TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 31. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2015 Chlapi, tak zřejmě to bude turbo.. Teď mám dotaz ohledně koupě.. Mám slíbeno jedno za pěkné peníze z xantie a jedno z 307. Měl by to být stejný motor... Je možné použít i na 406 nebo potřebuju přímo z 406? Ty mám nějaké taky možnost koupit, ale o pár stovek dražší.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakstone406 Odesláno 31. březen 2015 Sdílet Odesláno 31. březen 2015 Ahoj,zkus se podívat na hadice intercooleru zda nejsou plný oleje a pokud jo, tak špatný turbo a pozor, aby motor nechytil na olej,pak to je fofr - opravdu se blbě chcípá a pak ty následky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 31. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2015 (upraveno) jaký jsou následky? Je dost možný, že se to stalo, když ten motor nešel vypnout a chvíli běžel v otáčkách, ne? Ale pokud jde nastartovat, tak by nemusel být průšvih ještě tak moc, ne? Upraveno 1. duben 2015 uživatelem xbata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakstone406 Odesláno 1. duben 2015 Sdílet Odesláno 1. duben 2015 (upraveno) Kouř - když se spaluje olej z turba je to bílomodrý kouř držící se při zemi - těžký. Taky jsem viděl zasr. vzduchovej filtr a motor si bral olej , kde moh. To už je ,ale extrém a ten řidič byl dobytek (není členem). Vstřik u klasiky je do modra. U HDi tam ??? Upraveno 1. duben 2015 uživatelem jakstone406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakstone406 Odesláno 1. duben 2015 Sdílet Odesláno 1. duben 2015 No, natočto na volnoběb a poslechni jestli to jde pravidelně, pak pomalu zvyšuj otáčky zda se něco neozve. On když chytne nasátý olej v sání tak je to u nafty tak 6000ot a výš. Nevím pokud to nebylo vytočený a podařilo se zastavit zavčasu, tak snad se nic nepotkalo - obvykle ventil - píst (ohlý ventil). ale to jen co by mohlo bejt. Věřím,že dopadneš dobře a bude to jen turbem. hadice a intercooler propláchni, Čau. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 2. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. duben 2015 Dnes tam pojedu, tak to zkusím. Díky moc.. No on byl olej zřejmě i v sání, protože jsem se tomu podivoval, ale nevim to jistě. Když to běželo samovolně, tak motor byl tak ve 4000 ot. tipuju.. žádný brutální otáčky to nemělo.. snad se s tím nic nestalo.. na volnoběh to jde pěkně, motor chytá na první otočení... pak ještě třeba napíšu.Jinak díky všem.. Já už chtěl měnit těsnění (+ turbo) :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbata Odesláno 16. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2016 Dovoluji si obnovit.. To turbo je už vyměněné a funguje, ale kouř stále stejný. Na volnoběh to jde jak hodinky, ale když tomu přidám tak jde bílý kouř z výfuku a taky z míst kde jsou výfukové svody na motoru.. Bojím se, že to bude to těsnění.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. únor 2016 Sdílet Odesláno 16. únor 2016 pokud kouří pod svodama, tak jejich těsnění, co jiného?? pokud myslíš těsnění pod hlavou, tak to je úzce spjato s množstvím vody--když se někde voda spaluje, tak někde zas musí ubývat, je to logické když voda ubývá a nikde neteče a výfuk kouří bíle, může být špatné těsnění pod hlavou,kdy voda jde do spalovacího prostoru a jako pára ven výfukem--toto se dá poznat nosem a okem (ovšem tento nos musí být zkušeného mechanika), nebo to může kouřit bíle z důvodu špatného spalování nafty (tohoto jevu se využívá při ,,zadýmování'' u tanků třeba, což není náš případ ), ovšem toto zase študovaný nosánek zkušeného mechanika hned pozná--nespálená nafta smrdí opravdu jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.