Cpt._Redeemer Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Dobrý den Mám Peugeot 206 HDI 2000 Blbnou mi budíky. Ručička stavu nádrže ukazuje o čtvrt nádrže víc. Když jsem ve čtvrtce podle ručičky, tak se rozsvítí hladové oko. To je první problém a druhý je zas ručička teploty motoru. Já teda nevím kolik má být přesně, myslím kolem 90°C a budík mi ukazuje jen cca 75°C. Věřím, že tento problém spolu souvisí. KM/h a otáčky jsou v pořádku. Děkuji za vaše rady a odpověďi s pozdravem Lukáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 podle mě obě závady spolu nesouvisí, v tomto počasí teploměr chlazení ukazuje o něco méně, ale v teplejším počasí (kolem 20 stupnů) to vyleza o cca 10 stupnů více... problém bude v měrce paliva v nádrži--zadrhává se plovák asi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 plovak muze bejt dobrej - zalezi jak je nastaveny dojezd na rezervu ? (pokud to 206 uz ma v BSI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 HDI má teplotu cca 80-85°C, zaměřil bych se, jestli nemáš KO termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 1. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2015 PAJA106: auto jezdi ok tak by snad mel být dobry ne? Havlicek.Lukas: když dojedu nádrž do prázdna, tak ručička ukazuje skoro ještě čtvrt nadrže ozzy: i vteplém počasí to ukazuje stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 1. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2015 JInak jak poznám jesli je KO termostat? Tenkrát u favorita jsem řešil něco podobneho, tak jsem ho nastartoval, a když už byl motor zahřáty, tak jsem dal ruku k chladiči a začla tam prodit teplá voda. Tady by to mělo být stejný ne? Pokud je čidlo teploty nastavene např. na 89°C, takže by se měl otevřít termostat a když dám ruku na hadici k chladiči, tak by měla být teplá že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. duben 2015 Sdílet Odesláno 1. duben 2015 (upraveno) ked otvara termostat zacne sa ohrievat vrchna hadica chladica, termostat nema ziadne cidlo je to len peistik vo valci kde je vosk ktory sa rozpina a zmrstuje podla teploty zadna elektrika v tom neni Upraveno 1. duben 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 1. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2015 Jo já myslel čidlo teploty, aby se spustil ventilátor. Trošku sem to popletl. Takže pokud se vrchní hadice ohřeje otevřením termostatu, a na budíku budu mít furt 75°C, tak je termostat OK, ale bude blbnout budík že? Nebo ten budík má určitě také svě čidlo teploty že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. duben 2015 Sdílet Odesláno 1. duben 2015 (upraveno) jj budik bere udaj od cidla ,takto sa to neda zistovat jak popisujes je treba zmerat teplotu vody (realnu) v motore a porovnat s tym co ukazuje budik termostat ma na sebe vyrazenu otvaraciu teplotu cize teplota motora realna bude o nieco vysia nez je vyrazene to cislo napr vyrazene cislo 83 bude ti drzat teplotu 85-az 90 v zavislosti na zatazeni motora Upraveno 1. duben 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 1. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2015 Dobře, ale když tam na tom termostatu bude např. 85°C a otevře se, tak by teplota vody mela tedy souhlasit ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 1. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2015 Nebo jak to zjistit? Mám otevřít nadobku na vodu a zmeřit teploměrem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. duben 2015 Sdílet Odesláno 1. duben 2015 (upraveno) ta teplota 85 je otvaracia teplota termostatu cize v tom momente zacne otvarat (nie uplne otvoreny) v chladici tu vodu nemeraj(nadrzke) lebo tam sa uz ciastocne ochladi ale na domceku termostatu(na hliniku) termostat moze mat aj poruchu taku ze sice otvara a zatvara dobre ale nemusi dobre tesnit a uz ti bude drzat nizsiu teplotu v motore lebo bude trochu vody unikat z motora do chladica vtedy ked nema Upraveno 1. duben 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. duben 2015 Sdílet Odesláno 1. duben 2015 (upraveno) kukam ze ti ide termostat 83 stupnov celzia takze rucicka by sa ti mala drzat blizko 90 pokial teploty budu suhlasit s malou odchylkou tak spatny termostat pokial rozdiel bude velky tam problem s budikom alebo cidlom Upraveno 1. duben 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 3. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2015 Zdravím, tak jsem projel auto, abych ho zahřál a šel jsem měřit teplotu. Bohužel, kryt termostatu je cely plastový a není tam kus hliníku, tak jsem teplomer strčil alespon do nádobky na vodu. Tam mi teploměr ukázal 81°C. Myslím si, že než tam ta voda dojde tak se schladí. Je tedy možné že v tom motoru těch 90°C (nebo kolik tam má být) je? Jinak hadice od termostatu k chladiči byla teplá, takže se termostat otvíra. Podle toho co píšu to tedy vypadá na špatný snímač teploty vody ne? Pokud ano, kde ho najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. duben 2015 Sdílet Odesláno 3. duben 2015 (upraveno) Druhá možnost je, počítat s tím, že když ukazuje 75 tak v motoru je 81 a máš opraveno. Měřicí přístroj je přístroj, u kterého je označena tolerance a podléhá kalibracím, kontrolám. Ostatní jsou hračky - tak nás to učili na škole. Takže se spokoj s nižší přesností - je to indikátor, že motor není úplně studený, anebo nevaří. Upraveno 3. duben 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 3. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2015 BTW: když jsem v té nadobce naměřil 81°C tak budík ukazoval 70°C. Během jízdy ukazuje 75°C, takže v tý nadobce bude asi vic než 81°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 3. duben 2015 Sdílet Odesláno 3. duben 2015 (upraveno) v prvom rade si vzdy skontrolujem funkcnost ruciciek cez diag... pekne sa pohybuju po dielikoch - palivomer 0-max 0- 3/4 0- 1/2 0- 1/4 0- aktualny stav - teplomer 0- 1/2 0-max 0- aktualna teplota - tachometer 0-50 0-90 0-130 0-max - otackomer 0-3000 0- max + test kontroliek, potom vies ako su na tom budiky po mechanickej stranke a zacnes riesit cidla, ci kabelaz.... Upraveno 3. duben 2015 uživatelem vladosr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 3. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2015 Já ale nechci dávat 500 za diagnostiku, když se třeba ta teplota dá zjistit doma. Nakonec mi řeknou to co vím S tou nádrží mě napadlo natankovat plnou. Co to udělá. Třeba se to srovná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 3. duben 2015 Sdílet Odesláno 3. duben 2015 nemusis...niekto v okoli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 3. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2015 Kdyby ji někdo z okolí měl nebo bych chtěl utratit 500 Kč za diagnostiku, tak tu nezakládám toto téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.