oni Odesláno 27. březen 2015 Sdílet Odesláno 27. březen 2015 zdravim, uz me to zacina pekne s....t. dnes prselo, opet vetsi kaluz na prave predni kolo a auto okamzite prestane tahnout, turbo nula, huli to jako krava. vydrzi to klidne 10 km, dnes se rozvitila kontrolka motoru, kdyz zacne auto tahnout, je stejne v nouzaku, takze nic moc. vecer napichnu na dia, ale ta nic neukaze. Emotikona frown nekde musi nachcat voda, ale kam? 406 2.0 HDI 80 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 27. březen 2015 Sdílet Odesláno 27. březen 2015 Nemáš třeba děravou hadici u intercooleru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 27. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2015 to nemam, tlak v systemu je normalni, kdyz neni problem. IC je na druhe stane, to si nemyslim ze by to bylo timto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 27. březen 2015 Sdílet Odesláno 27. březen 2015 (upraveno) Já dieselovou 406ku pod kapotou neznám, ale logicky bych teda šel směrem od pravého podběhu. V něm musí být někde díra, kterou to cákne někam do sání. Tzn. bych předpokládal, že nad tím podběhem bude asi airbox? Jinak hele, todle neni úplně sranda. Zrovna loni tu někdo popisoval, jak vjel do hluboký louže a oddělal motor. Takže tu díru najdi a zalep co nejdřív. Upraveno 27. březen 2015 uživatelem Stejsn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. březen 2015 Sdílet Odesláno 27. březen 2015 (upraveno) na spode motora je tusim konektor( zlty) od snimaca tlaku paliva na railu niekde podd olejovym filtrom ked sa nemylim ak ano oprave ma ze ci nahodou Upraveno 27. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 27. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2015 krtek, to je dobrej tip, dekuju, na to mrknu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 29. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2015 tak kabelamam to neni, rozdelal, vycistil, zaiziloval, kaluz a obed nejede, peugeotacka dia nic neukaze, deplhi ukaze to co je na fotce, vi nekdo poradit na co mrknout pri techto chybovych kodech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 3. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2015 no tak jsem na zavadu asi prisel, nejakym zpusobem se zavira ta klapka co je na sani, pokud odpojim hadicku od ovladaciho solenoidu, tak auto normalne tahne. muzu to nechat odpojeno? k cemu presne slouzi tato klapka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. duben 2015 Sdílet Odesláno 3. duben 2015 To je přívěra sání, když se otevírá EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 3. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2015 no EGR mam zaslepenej na vystupu, jinak jsem ho nechal funkcni. je pravda, ze kdyz to zacne delat a dela to dyl, tak kontrolka motoru dle dia hlasi spatne hodnoty na EGR ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.