Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Olej pod autem (kde začit ?)


Guest Miky32

Recommended Posts

Tak dneska sem se rozhodl že vyměním pneu a udělám vizualní kontrolu mé 406tky.

Nepříjemně mě překvapila louže oleje která tam před 14ti dnima 100% nebyla.

Otevřel sem kapotu a zkontroloval sem nedávno měněný olejový filtr ale byl suchý avšak na plastovém krytu je vidět olejová skvrna na kterou se chytá prach. skvrna je dokonce na 3 místech a nějaká hadička cela zapatlaná od oleje, ale netuším kde se tam mohl ten olej vzít. (jediná nějak nastříkat ale netuším)

Další zjistění ze po nějaké časti motoru(kde je přidělaný plastový proužek na ktere jsou nasunute nezapojene kabely), tak že po ni nejspíš stéka olej též.

Co myslíte? Servis? nebo máte nějaké rady?

 

Druhé nepříjemné zjištění.

Auto je na pravé zadní kolo sedlé víc proti ostatním třem kolům. (podotýkám že naložené je stejnoměrně to jsme kontroloval)

 

a třetí: dělali mi před rokem a pul geometrii a mam sjeté pravé předníkolo vic než ostatní (po cca 12tis. kilometrech)

 

Takže dnešní výměna kol a kontrola mně velmi znepokojila. 

Pokud budete mít nějaké rady určitě nepohrdnu.

Předem Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1)Tak , Pružina to asi není mel sem to zvedle na heveru a sundane kolo a nepřipadlo mi ze je to nejake špatné...

(jeste jsme si uvědomil ze kdyz sem menil kolo tak se nějak divne vyhnulo hmhm to zkusim jeste zkouknout)

 

2)Foto dodám zítra

 

3) Pneu sjeté proti ostaním je cele o dost a vnější řada vzorku je více sjetá než uprostřed třeba.

Upraveno uživatelem Miky32
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sundej dekl pod motorem a koukni na obě gufera poloos, nebo pak po jízdě dej pod převodovku papír, abys viděl, zda tudy neprolíná olej, pokud by unikal olej přes gufera, brzy bude prázdná a budeš shánět převodovku

 

na ten motor nech kouknout mechanika, stav oleje v motoru kontroluj častěji (do provedení opravy)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakou má ten olej barvu? Z toho se dá také něco usoudit.

Žlutý až šedý - převodovka, poloosy a gufera

červený - servo a orkuh posilovače

černý - motor (hromada věcí)

 

Ty barvy nejsou závazné, ale většinou to tak bývá, že v posilovači bývá červený atd..

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli dobre vidim, tak mas mastnou trubkohadici od serva. To je ta, co je chvili trubka, chvili hadice a jde od drazkoveho remene - servo pumpy. Ale tu mam na aute mastnou taky a prijde mi to pri tom veku normalni, pokud to z ni nekde netece dole.

 

Hele, jakou barvu oleje mas v nadobce pro posilovac rizeni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

servo je cervene kape to z te hadice primp pod ni na zem ale mam pocit ze nejdriv to kape zezhora na hadici viz foto te kovove casti

Upraveno uživatelem Miky32
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...