Bohouš Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 Jelikož mám v úmyslu dát na předek HR pružiny -40 mm, tak jsem si přečetl pár příspěvků z minulosti a teď fakt nevím co dál. 1 ) Mám tam normálně dát ty pružiny a nechat starý tlumiče (maj to víceméně - spíš více za sebou) - např. dle Vectorova názoru z minulosti to je nic moc, ale jde to (zklidní se poskakování předku). 2) Nebo si mám k těm pružinám sehnat i tlumiče ??? Pro možnost 1) hovoří to, že nižšíma pružinama ty stávající tlumiče za chvíli neodrovnám - není co + samozřejmě finanční stránka. Pro možnost 2) vše ostatní. Jde mě hlavně o to abych si fakt nerozhodil celej podvozek a nerozbil si někde kušnu. O to jestli to bude na kostkách drnčet mě nejde - na to jsem si už zvyknul. Pokud by ale někdo měl vhodné tlumiče pro mou potřebu, tak bychom se asi domluvili. :myslim Jsem se ale rozepsal - pane jo :mrk:mrk:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 Docela jsem zvědavý, k čemu se dopracuješ .. Já si na svoji naftu dal tlumiče Kayaby a tak hrozně to stvrdlo, že na tak malý rozvor a lehké auto to mám tvrdý jak žebřiňák. No, snad to taky líp sedí Kamoši mají praktické zkušenosti, ale ti dělají do japonců ... Otázka jestli jsou v tomdle sportovním ohledu evropané na tom stejně. Držím palec a š?astnou ruku při výběru ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 7. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 No ještě si můžu sehnat normální nový tlumiče např. AL-KO za 1.500,- kus, ale právě nevím jestli těma pružinama pak ty nový tlumiče nezničím....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 406 red Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 Bohouš: No to otázka. Zaleží kolik do toho chceš dát. Například já chci po zimě snížit svojí 406 a taky jsem přemýšlel jestli tam mam pružiny + tlumiče a nebo jen pružiny. Ale nakonec jsem to probral s kámošem a došly jsme k závěru ze tam dám jen pružiny. Je pravda že tlumice budou trochu trpět ale není to tak hrozny. Tlumice něco musí vydržet a jen tak se neoddělají. Bejt tebou bych tam taky dal jen pružiny a když říkáš ze ty tvoje tlumice jsou už nic moc tak bych je tam nechal dokud je neodděláš a pak bych teprve koupil nový. Zaleží na Tobě jak se rozhodneš. Nerad bych tě špatně poradil.Pak dej vědět jak jsi se rozhodl. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ http://www.peugeot-club.com?clen=2209 http://www.benny-peugeot406.ic.cz/uvod.htm [upravil dne 7.11.05 Petr 406 red] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 Tak Bohouši, ještě pořád jsou k mání ty moje OMP-40mm a k tomu žlutý KONI. Kamarád je chce-nechce, takže můžou být tvoje. Investice do tlumičů tě nemine ani náhodou, jednak už máš ty současný KO a druhak po montáži pér ti nebudou tlumit už vůbec - osobní zkušenost z doby nedávno minulé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 8. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 Děkuji za reakce Voštík - dík za nabídku, ale potřebuji již jen tlumiče. Třeba si kamarád vezme jen ty pružiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 8. listopad 2005 Sdílet Odesláno 8. listopad 2005 kazdopadne kdyz das tvrdsi tlumice dopredu,tak by to chtelo i dozadu,jinak to budes mit rozhozeny a nevyvazeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 9. listopad 2005 Sdílet Odesláno 9. listopad 2005 urcite je lepsi kombinace nove tlumice a stara pera nez nova pera a stare tlumice. na rozdil od Cracka si myslim, ze je lepsi dat komplet novy predek a nechat zadek ve stavajicim stavu, nez jen dat kratka pera na stare tlumice. jasne, ze je idealni komplet 2x pera a 4 tlumice k tvrdym a kratkym perum bych rozhodne nedaval seriove tlumice a k tomu jeste low-endy spis nejaky kratsi, rekneme tuningovy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 9. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2005 Problém vyřešen - viz. Voštíkova nabídka :D Vypadá to, že budu mít jedny sportovní pružiny do zásoby :aut K tomu zadku - vzadu mám nové tlumiče od SACHSE, tak snad to nebude dělat paseku - zatím jsem s tím zadkem navýsost spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 9. listopad 2005 Sdílet Odesláno 9. listopad 2005 sachs ma dobre i spatne rady a typy, ale obecne je to lepsi nez monroe atp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 9. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2005 Maj bejt nějaký sportovnější jakože na GTI - každopádně je měnit nemíním jelikož nebyly zrovna nejlevnější a jsem zatím spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 10. listopad 2005 Sdílet Odesláno 10. listopad 2005 Původně zaslal: michal 206 urcite je lepsi kombinace nove tlumice a stara pera nez nova pera a stare tlumice. na rozdil od Cracka si myslim, ze je lepsi dat komplet novy predek a nechat zadek ve stavajicim stavu, nez jen dat kratka pera na stare tlumice. jasne, ze je idealni komplet 2x pera a 4 tlumice k tvrdym a kratkym perum bych rozhodne nedaval seriove tlumice a k tomu jeste low-endy spis nejaky kratsi, rekneme tuningovy já sem o starejch tlumičích nic neříkal,nebo jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.