staina Odesláno 22. březen 2015 Sdílet Odesláno 22. březen 2015 Zdravím chci se zeptat jak funguje zapalování motoru 1.4 VTi zda impuls z řídící jednotky pro příslušnou svíčku (válec 1) jde přímo k dané svíčce (válec1) a nebo je zde nějaký mezičlánek (něco jako rozdělovač), který impuls rozděluje ke svíčce podle toho, který válec se má právě zapálit. Mám totiž na tomto motoru závadu, že vynechává zapalování 4 válce. Svíčky vyměněny a cívky zkontrolovány, přeházeny mezi válci, ale nepomohlo. Většinou se to projevuje po delším stání, po částečném zahřátí a ujetí cca 1km a opětovného nastartování již motor jede na 4 válce, ale chyba zůstane. Hledám proto čím to může být a ptoto prosím o radu se zapalováním viz. výše, případně nápad čím to může být, že vynechává zapalování 4 válce. Díky všem za pomoc. Standa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 22. březen 2015 Sdílet Odesláno 22. březen 2015 jelikoz tam ams 4 samostatne civky tak to asi bude bez rozdelovace ne -?kontrola kabelaze jestli neni pokousana Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v3pepkech Odesláno 22. březen 2015 Sdílet Odesláno 22. březen 2015 Co vstriky? A tlaky ve valci? Pokud ma ten 4 rozdil v tlaku tak to muze RJ poznat, aspon v vw to tak je. Vetsinou motor sel pravidelne ale klepal se. zmeril bych tlaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.