Dakaros Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 Cau lidi. Potřeboval bych poradit? V Pátek mi u mýho p309 1.4i, r.v.91 začal z motoru vycházet divný zvuk. Bylo to, jako zadírajcí se elektromotor, nepravidelný, ale výrazný zvuk (občas to dělalo, občas ne, závislý na teplotě, otáčkách) podle sluchu vycházejcí z oblasti motoru, kde jsou rozvody. S kamarádem mechanikem jsme se shodli, že to bude špatná napínací kladka ozubenýho řemene. V Sobotu jsme vyměnili, jak řemen(DAYCO), tak kladku(SNR). Ten hrozý zvuk téměř zmizel, teď motor vydává pravidelný, na otáčkách závislý zvuk, jako kdyby tam byl elektromotor. Je to o hodně tíší a pravidelnější než před výměnou, ale je to tam stále. NEVÍTE NĚKDO, CO BY TO MOHLO BEJT. Kámoš po výměně řekl, že to u pár 309tek slyšel a že je to normální, ale mě to zaráží, protože to předtím nedělalo. Muže to být moc naplej ozubenej řemen? Originální, co tam byl byl dost volnej. Předem mockrát děkuji za jkoukoliv radu. Dakaros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 řemen má bejt naplej ttak aby si ho prohnul na o jeho tlouš?ku. a tam máš jenom jednu kladku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 7. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 Jo mam tam jen jednu kladku, ozubený kolo vačky, ozubený kolo klikovky a vodní pumpy. (napínací kladka jen jedna). Tak naplej ho budu mít asi dobře, protože mezi vačkou a klikovkou, tak v pulce má vychýlení necelej půlcentimetr na každou stranu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 A co alternátor? Ten to nemůže být, respektive další nějaká ta servopumpa a spol? Zá měl vykousaný řemen od alternátoru a taky to neznělo moc dobře .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 7. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 Moh by to bejt řemen k alternátoru??? Já ho mam dost spuchřelej a popraskanej!! Pak už je tam asi jen vodní pumpa, která by to mohla dělat a v horšim případě ložisko na vačce, nebo lkikovce, ale to se mi nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 spis si myslim, ze mate ten rozvodak moc naplej, ale jistota to neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 7. listopad 2005 Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 tak vyměň ten řemen na altíku.o ložisku ve vačce dost bochybuju. tam je kluzný mazaný z motoru to by mělo bejt doživotní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 7. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2005 Tak díky moc! Zkusim vyměnit ten řemen na alternátoru a když to nepomuže, tak povolim rozvoďák a kdiž i to nepomuže, tak si koupim tříkolku:-), Kecám, pežota neviměnim za ni na světě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 9. listopad 2005 Sdílet Odesláno 9. listopad 2005 Este jedna pripomienka - ked to budes mat nahodou opat rozhodene (rozvody, nie remen alternatoru), vymen aj vodnu pumpu. Ta by sa mala menit automaticky s rozvodovym remenom. Vela ludi to tak doporucuje, nakolko zivotnost vodnej pumpy je podobna s zivotnostou rozvodaku. A casto sa stava, ze po vymene rozvodaku zacne pumpa tiect (slzit). Ja som robil tu vymenu naraz, takze neviem potvrdit, ani vyvratit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.