Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 SW HDi 135 thorr001


thorr001

Recommended Posts

no jaktože praskly nvm, každopádně výměna celého systému přepadů + byl únik ještě někde jinde a čeká mě v budoucnu výměna těch kovových trubek co přivádí palivo na vstřik - tam je maličkej únik taky ale nic hroznýho,

Anténu mám origo a signál paráda, ikdyž ted začla ta potvora taky trochu zlobit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě je to s anténou od tý doby co auto mám fakt na draka...

Ani nevím jestli by šla nějak vyměnit, resp. kde shánět jinou?

 

agressor: po náhradě koukám už cca rok, varianty jsou 308 I generace motor 2.0HDi, nebo 1.6 82kw, laguna III a mondeo IV, ale nic konkrétního zatím nemám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu porovnat 2.0 HDi 100kW v 308 SW 6ti kvalt s 1.6 HDi 80 kW 5ti kvalt v krátké 207.

Ačkoli je 207 lehčí tak pocitově jede 308 lepší. Dvoulitr je zkrátka pružnější a při cca 1600 ot/s (při jízdě po městě) je klidnější.

Neřekl bych, že je 1.6 špatný motor, jede to hezky, ve 207 mu nevadí plný náklad, ale 2.0 se chová líp. Je pravda, že 2.0 je  spotřebou o litr výše (něco rozdílem hmotností a něco  motory). 

Pokud bych si mohl vybrat tak za mě 2.0. (a s vozíkem nemá problém 🙂 )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

celkem velkej, hlavně v ceně dílů a servisu - když sem nechával opravovat klapky na teplotu vzduchu, tak u 407 by to místo 800,- stálo 15000 protože by se musel měnit celý panel. Jinak pokud bys měl 2.0 Hdi RHR, tak tam by byly ceny nejspíš stejné (co se motoru týče). Je to vyšší třída, takže ostatní díly budou dražší...

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

čau, menší update - bezpečáky nakonec musely dolu po navaření jiný matice u kolegy v servisu, v Peugeotu podle VIN nedokázali najít náhradní sadu, dá se to jen podle kódu který je v origo krabičce od šroubů (a kterou samozdřejmě nemám...)

Při příležitosti servisu dostalo auto nový filtry a olej v motoru a novou geometrii.

Včera padla hranice 410tkm a jedeme dál :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

už bylo fakt potřeba to umýt :)

Výhledově plánuju větší servis - zadní brzdy, rozvody, přední čepy + tyčky stabilizátoru, možná rovnou s uložením a rád bych nechal namontovat tažný.

Máte nějaký doporučení jakou značku tažnýho vybrat?

Chtěl bych verzi s bajonetem (odnímací)

IMG_20190209_152617.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

čau, tak auto je čerstvě po servisu, mělily se komplet rozvody + gufero na řemenici, P+Z kotouče i s destičkama a pravý přední ložisko.

Důvodem klepání pravděpodobně byla právě vůle na ložisku, tak to teď nechám projevit a uvidíme :) Případně bych pak sáhl k výměně všech čepů na přední nápravě a nejspíš by došlo i na silentbloky zadní nápravy.

Aktuálně mám najeto skoro 418tkm (118tkm co ho mám doma) a jezdí dobře :)

Dlouhodobá spotřeba podle PP je 5.3l, reálně je to tak 5.5

Co se týče příslušenství tak o víkendu budu montovat DAB AUX adaptér a novou čelní kameru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

teď přes zimu mi to žere víc, dával jsem dlouhodobou podle dotankování 5.2l...

Taky si všímám že auto poslední dobou víc kouří, pravděpodobně už vstřiky nejsou co bejvaly...

btw. máte někdo zkušenosti s nějakým přípravkem na vyčištění vstřiků?

Mě napadá párkrát zkusit natankovat vervu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...