Martinni Odesláno 24. srpen 2018 Sdílet Odesláno 24. srpen 2018 no já měnil ten hovadskej kus - přímo na turbu co nastavuje lopatky...jediná chyba co tam je je, že nejsou napájeny žhaviče (tuším P1351) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 28. srpen 2018 Sdílet Odesláno 28. srpen 2018 @Martinni No ty zhavice driv nebo pozdeji vymenit /vyresit budes muset...s chybou p1351 neprojdes emisema... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 28. srpen 2018 Sdílet Odesláno 28. srpen 2018 proč bych neprošel, dyt jde jen o žhaviče, ne o emise..?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 28. srpen 2018 Sdílet Odesláno 28. srpen 2018 (upraveno) P1351 vyskoci na emisich jako chyba, ktera tam nesmi by(readiness kod?).tim padem ti nedaji emise a nepusti na stk...vlastni zkusenost... A me po výměně zhavice klesla kourivost Upraveno 28. srpen 2018 uživatelem Fruktis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 28. srpen 2018 Sdílet Odesláno 28. srpen 2018 tak uvidime no, v Září je chci řešit...každopádně cukání mi nepřijde jako závada žhavičů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 30. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2018 žhaviče se používají i během jízdy pro regulaci teploty spalin, ta by to s tím mohlo souviset. Ale za tím cukáním bych hledal zradu buď ve vstřikování (např. regulátor tlaku paliva) nebo přívod vzduchu, u mě to cukalo kvůli díře v hadici od turba do IC... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 30. srpen 2018 Sdílet Odesláno 30. srpen 2018 no jenže to cukání je pěkně trapná závada, která se dost blbě hledá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 31. srpen 2018 Sdílet Odesláno 31. srpen 2018 nevíte někdo jednoduchý řešení na automatický rozsvěcení světel i ve dne? Napadly mě 2 varianty - Peugeot s diagnostikou a nebo "zatemnit" čidlo, který rozeznává den od noci... 2. dotaz je jestli se dá přes diag vypnout funkce automatického stírání skla (dešťák je nějakej poplašenej a stírá zbytečně rychle), když se cvakne páčkou stěračů dolu, tak se zapnou stěrače přes dešťák a dělá mi to bordel... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 31. srpen 2018 Sdílet Odesláno 31. srpen 2018 1.zapnúť cez diagnostiku 2.vypnúť cez diagnostiku Martinni ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 13. září 2018 Sdílet Odesláno 13. září 2018 díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 14. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2018 Jedna momentka ze včerejška pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 14. září 2018 Sdílet Odesláno 14. září 2018 Chudák nárazník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 14. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2018 Je zvyklej :) ale to umisteni SPZ by mohlo byt lepsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 15. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2018 Dneska ráno Peugeot zazlobil - odešla baterka... Ještě včera v pohodě a dneska ráno jsem už nenastartoval... Operativně vyřešeno nákupem nové Starline, snad bude chvíli sloužit jarda.simkanin ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 9. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2018 Čau, zlobí regulace turba resp. předpokládám že je to ventil regulace turba... Auto jede normálně, žádná kontrolka ani chyba v ECU, ale prostě netáhne jak má... Jezdím tak s 50kW a 150Nm. Auto půjde zítra nebo počátkem příštího týdne ke kolegovi na servis, tak uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 12. říjen 2018 Sdílet Odesláno 12. říjen 2018 Ahoj. Mě to přestalo pred rokem táhnout, a byla to membrána co tahá za tyčku na variabilní lopatky. Koupil jsem novou, vymenil a pohoda. Pulka lidi mi rilalo vymema celyho turba a už jsem najel dalších 70tis. A pohoda Martinni ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 12. říjen 2018 Sdílet Odesláno 12. říjen 2018 když mě to chvilku tahalo, pak zas netahalo tak to byla regulace přímo na turbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 17. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2018 závada opravena - byl načnutej regulační ventil, takže vyměněný za nový i s komplet hadičkama + ho mechanik dal kousek výš, aby se tolik nehřál (měnil jsem ho už potřetí za poslední dva roky...) Takže jedeme dál, meta 407tkm je na dosah :) Martinni a radim.1008 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 to já ted řeším praklé úchyty přepadů na vstřikách...taky radost jak to začlo hodně téct... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 23. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 To neni moc typicka zavada, jakto ze praskly? Ja se ted snazim nahradit seriovou antenu nejakou aftermarket, protoze prijem signalu je fakt mizernej, tak uvidime :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.