Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 SW HDi 135 thorr001


thorr001

Recommended Posts

před 2 hodinami, brixtr napsal:

Auto má sloužit člověku a ne obráceně.. Ale ty mu dáváš zabrat. :D

 

Zase tak hrozný to není ne? :D

Auto dostává kvalitní péči, tak musí něco odpracovat :)

před 1 hodinou, Fruktis napsal:

No hele..na to jak ti slouzi...a kdyz bude slouzit tak proc se necachtat ve stejny rece...ja mam 307 9 let a zatim si nemohu stezovat...krome drobnosti a unavy materialu je na ni spolehnuti...:roker

Slouží dobře, výměnu budu řešit spíš výhledově, trochu mi vadí nižší úroveň odhlučnění, jinak pohoda :)

Jako možný nástupce bych viděl 508ku, 308 SW 1. generace, Mondeo Mk4 nebo Megana Mk3...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

čau, mám dotaz, dneska při jízdě po dálnici směr 9 křížů mi vylezla teplota oleje přes 100 stupňů, předpokládám že se zrovna potkala regenerace FAP s tím že jsem jel do kopce a to vedlo k vyšší teplotě oleje...

Předtím se mi teplota oleje dostala přes 100 jen když bylo něco v nepořádku s motorem (FAP KO, díra v trubce sání...)

Máte někdo podobnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

to mám beztak za trest že jsem si sehnal budíky s teplotou oleje :D

každopádně se to dřív nestávalo (s autem mám najeto skoro 100tkm), teď na dovolený se to během cca 1000km stalo 2x - při výjezdu na červenohorský sedlo a pak někde kousek od karlštejna, pokaždý při výjezdu do celkem prutkýho kopce.

Nejspíš to ničemu nevadí, protože teplota šla o dílek za 100 stupňů - můj odhad je 110-115°C, v práci testujeme motory a turba s max. teplotou oleje 150, takže nějaká tolerance tam ještě je :D

Každopádně při nadcházející výměně oleje bych rád nechal vyčistit olejovou vanu, případně i nějak motor propláchnout, což se za 400tkm nedělalo, tak uvidíme :)

 

Jinak auto šlape jak má, aktuálně mám 399tkm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Menší update:

-minulý týden padlo 400tkm a zároveň 100tkm co mám s autem ujeto já, zatím všechno šlape jak má

Včera jsem byl na diagnostice u Johna a všechno se zdá být v pořádku, aditiv je ještě 40%, FAP regeneruje jak má, průměrně co 500km a podle ECU má vydržet 150tkm, EGR, turbo a motor samotnej v pořádku :)

Za 14 dní mě čeká pravidelná výměna oleje a filtrů, zároveň s tím budu měnit zadní destičky, čistit vanu motoru, rád bych se mrknul na čidlo teploty oleje na motoru, jestli je OK a uvažuju o montáži tažnýho zařízení.

Snad bude auto šlapat i dál :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 5. 2018 at 8:30, Martinni napsal:

taky přemýšlím co potom místo 307, bo je to celkem pohodlný auto...zatím jediný, kde si opřu i hlavu o opěrku a nemám hlavu zalomenou dozadu :D

Rozhodně doporučuju první 308. Vychází z 307, takže má podobné parametry + netrpí bolestmi 307 :)  Máme jí v krátké verzi a proti tomu autu nemůžu říct nic špatného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

čau, menší update.

Auto se mi poslední dobou začalo trochu hřát, teplota motoru šla k 90°C a teď v pátek až ke 110°C, spolu s tím šla nahoru vždycky i teplota oleje...

Důvod je prostý - nedostatek chladící kapaliny kterou jsem cca rok a půl nekontroloval, v pátek jsem dolil asi 3l a v pohodě, ale pomalu ubývá.

Dneska do rána zmizelo cca 0,3l

Hledám kde by to mohlo mizet, pod autem je sucho, v oleji nic není, auto nekouří, v interiéru je taky krásně sucho.

 

Zítra jde k mechanikovi, tak uvidíme co se dozvím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe tak doufam ze neco najdes, mel sem stejnej problem auto mi zralo vodu. Nikde nic neteklo, voda se nemixovala s olejem  zadne symptomy problemu. Dostal sem na 0.5 litru co tejden. Auto u mechanika tlakova zkouska systemu  zadny problem, test navyfukovy spaliny v chladici kapaline, nic motor kompletne prohlidnutej zadnej unik. Nakonec sem nalil do systemu cca 2dcl utesnovace na chladici system a uz 2 rokem jezdim bez problemu

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsi na tom líp jak já - mám půl roku od výměny EGR a actuatoru turba,  3 měsíce od dolití aditiva a výměny nádobky na něj a auto začíná zas cukat - v Peugeotu mi řekli vyměňte si žhavičky (svítí, že nejsou napájeny), tak nevím...při tahu do kopce když tomu šlápnu, tak jde kouř z výfuku, někdy zas v pohodě...tak nevim :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...