thorr001 Odesláno 27. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2017 V 26. 6. 2017 at 9:51, Martinni napsal: na druhou stranu co chceš dělat, když si to auto chceš nechat? Do šmelcu to asi nehodíš a když nebudeš chtít být svině, tak to kupujícímu přiznáš a tím pádem bud hodně pod cenou nebo neporodáš.. spis nebyla uplne zvladnuta ta instalace... Aktualne auto hazi chyby P0100 a P0102 Bud zitra ten autorizak, nebo se domluvim se strakim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 28. červen 2017 Sdílet Odesláno 28. červen 2017 nvm u mě je taky podezření na vykuchanej FAP (ještě se to fyzicky neověřovalo), ale známej říkal hned, že pokud přehrávat soft, tak v autorizáku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 28. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2017 Čau, tak update z dnešní návštěvy autorizovaného servisu : Auto má kompletně přehraný nový software, šlo to bez problémů. Důvod toho cukání je díra v trubce od turba k mezichladiči, který si mechanik za týden co u něj auto stálo nevšiml a já to taky nezkontroloval... Takže nahrání trubka je objednaná, v pátek na výměnu a snad bude všechno OK. Auto dneska ujelo 140km v nouzáku, snad bude všechno už konečně v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 9. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2017 čau, tak další update Auto má opravenou hadici sání, takže nouzák je pryč, nový SW šlape jak má, potřebuju se stavit za Johnem na doladění. Bohužel při dnešním návratu z Jeseníků nevydržel FAP a při regeneraci se v zadní části obalu objevily dvě díry... Takže sháním nový FAP a už to snad bude OK... Máte doporučení jakou značku vzít? HSJ, ASSO, Deplhi...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 Tak tomu se rika brutaaalni regenerace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 Joo regenerace FAPu neni sranda, mě od toho málem chytlo auto.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 při regeneraci nesmíš stát na slámě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 10. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 Na slame jsem nestal, regenerace probehla za jizdy Ted je otazka jakej filtr koupit, v autorizaku chteji za novej cca 16000 Mechanik mi doporucoval znacku BOSAL, ale nevim... Cim dal vic ze blizim k nakupu jinyho auta, bud 308 SW 1.6HDi nebo Megane III 1.9dci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 (upraveno) Ale no tak. Orig FAP 9200,- A BOSAL? Urcite ne Kordierit pokud chces byt opravdu ekologicky zamereny jedinec Upraveno 10. červenec 2017 uživatelem straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 10. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 před 13 minutami, straki007 napsal: Ale no tak. Orig FAP 9200,- A BOSAL? Urcite ne Kordierit pokud chces byt opravdu ekologicky zamereny jedinec Slo by to vzit od tebe? 9200 je v pohode cena Volal jsem do dvou sevisu a vzdycky 16-17k... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 Pardon. Nenapsal jsem asi dulezitou vec. Cena je v pripade ze vse delam ja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 10. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 Psal jsem ti zpravu, hodilo by se mi to komplet i s montazi, mel jsem to u tebe nechat udelat hned a usetrit si spoutu problemu... btw. proc ne filtr s Kordieritem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 To je fuk kdo ti to delal.Je dulezite at je tam v ECU to co do ni patri. A jak jsem ti psal.Pokud nemas na papiru nebo neuvidis ze je tam opravdu flashovani ECU v ten den jak jsi tam byl tak asi tam FAP ani nedavej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 10. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 komplet novej SW je tam z autorizaku 14 dni zpatky. Myslis ze se ta regenerace spustila blbe a znicila ten filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 12. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Cau. Tak SW v ridici jednotce je ten kterej tam ma bejt (potvrzeno od Strakiho - diky moc) Filtr jsem koupil od BM catalysts, tak uvidime kolik vydrzi... Na auto pujde bud ted o vikendu, nebo zacatkem pristiho tydne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 27. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 čau, auto je konečně spravené, včera davaný nový filtr a zatím ujeto cca 200km bez problémů, zítra mě čeká cca 450, tak uvidíme jinak možná příčina toho proč jsou ve starém filtru díry je to že mechanik na těsnění použil pastu na výfuky, která při regeneraci nevydržela a poškodila filtr, ale to je otázka... Snad už to teď bude sloužit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 8. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 Zatim ujeto cca 2000km a vsechno je v pohode, spotreba podle dotankovani 5,2 (palubak 5,0) Akorat mi prijde ze auto trochu kouri kdyz tomu nekde dam, FAP nejspis neni vsemocnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinni Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 Ahoj, udělal bys prosím rekapitulaci skrz FAP on - co bylo třeba, co to stálo, atd... Díky P.S.: Mě palubák ukazuje 5.3, ale reál dle dotankování mám 6.0 nemá někdo nápad čím to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 (upraveno) @thorr001 stejný motor, FAP nikdy nevyndanej, podle diagnostiky v pořádku a taky zakuřuje (když se naloží od minima otáček) @Martinni krátké trasy, stání s běžícím motorem a klimou. Jaký máš rychlostní průměr? U mě stejný motor jen v 308SW palubák reálně proměřuje o 0,2 (dlouhé trasy, rychlostní průměr 70 km/h a více) až po 0,8 (krátké trasy, stání ...průměr kolem 40 km/h i méně) Upraveno 8. srpen 2017 uživatelem RichVa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 9. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 @Martinni cesta byla trochu složitější, protože jsem 1. pokus na zástavbu FAPu jsem svěřil mechanikovi kterej to nezvládl viz. výše. Původní záměr bylo koupit použitý filtr z vrakoviště a nechat ho zregererovat, fitlr vyšel na 1500, montáž a SW u mechanika 5000, s tím že to nebylo OK. Filtr vydržel nucenou regeneraci a cca 1000km fungoval normálně, při další regeneraci bouhžel došlo k jeho propálení, čili jsem šel do nového filtru: Co bylo potřeba: - FAP koupený v druhovýrobě od BM catalysts za 4800kc, k tomu sada těsnění origo Peugeot za 380kc, kompletní přehrání SW v Peugeotu 1260kc, montáž filtru a zapojení u kamaráda 500kč. Takže výsledná cena za nový filtr, s těsněním, montáží a novým SW něco kolem 7000, s těma patáliema viz. s nezvládnutým servisem +3500 RichVa: díky, s autem se chystám na dovolenou do rakouska a slovinska, tak snad s tím nebude problém u místní policie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.