reditel07 Odesláno 20. březen 2015 Sdílet Odesláno 20. březen 2015 Ahoj, mám takový problém, zajímalo by mě, jestli se s tím už někdo z vás setkal a jak to řešil. Koupil jsem SMART TV a k ní i bezdrátovou klávesnici. Na dotaz přítelkyně, jestli spolu budou komunikovat, prodejce řekl, že samozřejmě. Jelikož jsem neměl v úmyslu zboží vracet, veškeré obaly jsem vyhodil. K reklamaci bych je stejně nepotřeboval, sami mi to v obchodě potvrdili. Po pár dnech jsme zjistili, že klávesnice se nechce k naší nové televizi připojit. A když už, tak funguje pouze "posuv kurzoru prstem" (nevím, jak se tomu říká), ale klávesnice ne. Po návštěvě obchodu mi klávesnici odzkoušeli na jiné televizi a vše fungovalo. Tak říkám, ať jí zkusí na televizi, jakou máme doma. A ejhle, klávesnice nefunguje. Další reakce prodejce byla rychlá. Na dotaz: "A máte od toho obal?" říkám, že ne. Neměl jsem v plánu zboží vracet, tak na co obal? Jenže bez toho obalu mi to nechtějí vyměnit. A ať si to prý vyřídím s prodavačem, co mi to prodal. Pan prodavač se tuze divil, že to nefunguje a nabídl nám, že klávesnici vezme do komise, prodá jí o 100,- levněji, že nemá obal a peníze nám dá. Ta klávesnice stála 1100,-. Ten rozdíl 100,- jde za mnou... Podle mě to je normální reklamace nefunkčního zboží. Že ta klávesnice funguje na jiné televize a ne na tu mojí přece není můj problém. Z mého pohledu je to prostě nefunkční zboží. Co si myslíte vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrChodny Odesláno 20. březen 2015 Sdílet Odesláno 20. březen 2015 Z pohledu prodejce je to funční zboží a to, že ti nefunguje doma, je tvůj problém. Při koupi v obchodě jsi měl trvat na vyzkoušení na TV, co máš doma. Pokud bys to kupoval přes net, máš 14 dní vyzkoušení a případné vrácení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. březen 2015 Sdílet Odesláno 21. březen 2015 Máš někde u té klávesnice napsáno, že podporuje tvoji TV? pochybuji o tom a poté se jedná o neoprávněnou reklamaci. Vzal bych litr a víc neřešil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 21. březen 2015 Sdílet Odesláno 21. březen 2015 Nějak mi z toho nevyplývá zda jsi tu TV a klávesnici k ní kupoval současně - tedy jako doplněk s tím , že je pro tuto TV určená. Pokud ano a bylo Ti při koupi řečeno, že je funkční resp. pro tento typ TV určená, pak to prodejci "Otřískej" o hlavu. (Obal dle zákona pro reklamaci nepotřebuješ) a klidně se obrať na ČOI. Pokud jsi klávesnici dokupoval zvlášť, tak máš problém - bral bych tu tisícovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 21. březen 2015 Sdílet Odesláno 21. březen 2015 Pokud to shrnu, koupil si novou TV v kamenném obchodě. Současně s ní si koupil i bezdrátovou klávesnici a to s úmyslem používat ji k zakoupené TV. Toto si řekl i prodavači. Takže chyba je v plně v prodavači, že se nepřesvědčil, zdali daný výrobek je kompatibilní s tv. Což nebyl a to se i fyzicky prokázalo později (v době kratší než 14 dní) přímo v obchodě. Je to pravda? Takže buď Ti vyměný klávisnici za kompatibilní s tvojí tv a nebo, ať Ti vrátí peníze. Více v NOZ. Na nic nečekat a jednat. Jinak v obchodě mají kopii prodejky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 21. březen 2015 Sdílet Odesláno 21. březen 2015 V každém případě to je na dobré vůli prodejce. Protože pokud svobodně se rozhodl koupit v krámě a mohl si tedy zboží řádně prohlédnout a vyzkoušet, nese tuto minelu kupující. Proto chápu prodejce, že chce obal aby to mohl prodat někomu jinému. To že to prodavač tvrdil může být popřené a je to tvrzení proti tvrzení. Zkusil bych se po dobrém dohodnout. Ještě dotaz, jedná se skutečně o PT Elektro? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaB Odesláno 21. březen 2015 Sdílet Odesláno 21. březen 2015 No ale jde o to, že vyhodil obal a bez něho mu tu klávesnici asi těžko vezmou zpět nebo vezmou, ale strhnou si určitou částku za nekompletnost zboží. Podle mě chybu udělal jak obchod(prodavač) tak i reditel07, který vyhodil obal a tudíž si to akorát celé zkomplikoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 21. březen 2015 Sdílet Odesláno 21. březen 2015 Ano, obal není nutný pro reklamaci, ale pokud chci využít dobrého vztahu s prodejcem a jeho dobré vůle tak cesta nejmenšího odporu je nejlepší. A pokud prodejce nemůže zboží prodat jako nové tak ho může prodat se slevou třeba v náhradním obalu. A to něco stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. březen 2015 Sdílet Odesláno 21. březen 2015 Nechápu co se tady řeší? To blbý kilo? Nad tím bych zcela mávl rukou a radši si ho vydělal rychleji někde jinde, než se o tom několik dní bavit bez výsledku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reditel07 Odesláno 22. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2015 Nejde ani tak o to kilo jako o princip. Tu telku jsem kupoval společně s klávesnicí. A prodavač mi jí k té televizi doporučil. Že to ten mamlas neví, že to není kompatibilní, už přece není moje věc. Vadí mi, že tam nikdo necítí nějakou odpovědnost. Prostě to nejde, tak sorry a jdi do prdele. Už jsem se s tím smířil a poučil se. Ale sere mě to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 22. březen 2015 Sdílet Odesláno 22. březen 2015 A proc jsi to nevyzkousel mezi vybalenim a odnesenim obalu do kontejneru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 22. březen 2015 Sdílet Odesláno 22. březen 2015 U koho jsi to tedy kupoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 23. březen 2015 Sdílet Odesláno 23. březen 2015 Komise, tzn ze tu 1000,- dostane az se to proda, tak to chapu ja a proto to nechce pac buhvi kdy a jestli vubec by se to prodalo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 23. březen 2015 Sdílet Odesláno 23. březen 2015 Je fakt ze to je o přístupu prodejce. Pokud to kupoval společně, tak to mnel vzít zpět i za cenu ze to je bez obalu. u nás bychom to tak řešili a ještě se omluvili. nemůžeme si dovolit ztrácet zákazníky. spokojený to řekneme jednomu, ale nespokojený deseti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reditel07 Odesláno 23. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2015 Kupoval jsem to u K+B Elektro expert Sokolov. Ne u PT Elektro. Vyzkoušel jsem to hned, ale protože mi to nešlo, nechal jsem to na později. Říkal jsem si, že něco dělám blbě. Ani ve snu mě nenapadlo, že to spolu vůbec fungovat nebude. Mě vadí ten přístup, žádná odpovědnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 23. březen 2015 Sdílet Odesláno 23. březen 2015 Já si to myslel, protože Pavel Tikal už ty obchody musel zavřít, ale zase bych to u něj dokázal dohodnout. Je to tak jak píšeš. My bychom si k zákazníkovi nemohli dovolit i za cenu že tu klávesnici prodám bez obalu za nižší cenu a nebo neprodám vůbec. Ale velké obchody se chovají bohužel jinak. Je ale pravda, že na to právní nárok není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.