ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 12 V je na pinu čerpadla cca 5 vteřin po zapnutí klíčku, pak to klesne jak píšeš ale když dáš napřímo 12 V z baterky, čerpadlo musí jet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta250 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Čerpadlo nejede vůbec, zkoušel jsem to teda dost tenkýma drátkama, to by snad vadit nemělo, +12 na pin 2 a 0 na pin 4, ale ani se to nehne. Jak je pravděpodobný že odešlo relé a čerpadlo zároveň? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta250 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 relé je ok, prvních pár sekund to 12v dává, čerpadlo je ko, díky ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 (upraveno) dám ještě jednu radu, čerpadlo nedávej ven, dokud nebudeš mít nové (jiné)-- to proto, když necháš tu díru po čerpadle v nádrži prázdnou třeba přes noc, tato díra má tendenci se roztáhnout a pak nejde našroubovat tu plastovou matku, co čerpadlo drží, takže nejlepší je staré čerpadlo vytáhnout a hned dát nové... Upraveno 7. prosinec 2019 uživatelem ozzy56 OK406, Péťa a vojta250 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 @ozzy56 tak tohle by mě fakt nenapadlo . Jde u benzínu čerpadlo vyndat bez sundání nádrže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 ty karoserie 406 v průběhu výroby měly dva průměry otvorů pro čerpadlo, tím větším se čerpadlo protáhne v pohodě, ten menší se zvětšoval nůžkama na plech, aby šlo čerpadlo vytáhnout, pak se muselo vyrobit i to vrchní víko z plechu (pozink) a přinýtovalo se trhacíma nýtama kdo nechtěl stříhat do karoserie, nádrž musela dolů OK406 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta250 Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 @ozzy56 diky za tip! ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 Já jsem měnil čerpadlo v květnu a neměl jsem čerpadlo přišroubované plastovou maticí,ale chycené plechem bajonetovým systémem proti čepům na nádrži. První jsem očistil a vysál bordel okolo, plech jsem potom odjistil velkým plochým šroubovákem a kladivem. ( na plechu jsou výstupky, takže šroubovák je o co zapřít). Čerpadlo jsem vytáhl v pohodě, ale ten plech je větší než díra v karoserii, tak jsem ho zastrčil do mezery mezi nádrží a kastlí směrem k PZ dveřím. Trochu mě štvalo,že ten plech nešel vyndat, protože jsem druhé čerpadlo bral z vrakáče a ten plech byl v lepším stavu než u mě... Jinak za nový komplet (čerpadlo + palivoměr) chtěli skoro 5k (Pierburg) s tím,že je jediné v Evropě, staré čerpadlo jsem si nechal, a případně můžu přehodit samotné čerpadlo v původním kompletu. Mám 2.0 benzín 97kW, rok 96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 co jsem zatím dělal, tak čerpadlo bylo vždy přes tu velkou matku, ale je pravda, že převážně to byla nafta...,jiný systém upevnění čerpadla do nádrže jsem neviděl Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 (upraveno) je pravda, že matice je častější, taky jsem na to hleděl jak puk Spíš si myslím, že než podle paliva se to bude lišit nějakým rokem výroby, ale to je jenom domněnka. bohužel jsem to nevyfotil, jinak bych klidně hodil foto. edit : VIN je VF38BRFVE80208638, třeba to bude v SB vidět Upraveno 10. prosinec 2019 uživatelem PaKr ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 (upraveno) plechovy kruzok podla vin mal som to na starej 1.8micke Upraveno 10. prosinec 2019 uživatelem krtek 2 ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilRic Odesláno 24. duben 2020 Sdílet Odesláno 24. duben 2020 Zdar členové klubu majitelů Peugeotů ! Musím se na Vás obrátit s radou. A snad mi dokážete poradit. Mám stejný problém s funkčností palivového čerpadla. Samozřejmě jsem pročetl již zmiňované diskuse na toto téma, ale mám asi problém o LEVEL dál. Mám P 806 s motorem 2.0 T RGX 108 Kw (podle papírů). A nyní jsem ve fázi, kdy je nové dvojrelé (na starém shořela dioda na prvním relé) a mám koupený snímač otáček, který jsem zkusil připojit. Ale čerpadlo v nádrži se stejně nerozběhlo. Připojil jsem ho na přímo a samozřejmě se rozjelo. S takto připojeným jsem zkusil nastartovat a motor naskočil a běžel OK. Po odpojení motor stále běžel. Zkusil jsem připojit starý snímač ot. a motor stále šel (i v odpojeném stavu). Po zhasnutí motoru klíčkem jsem zkusil několikráte nastartovat a vždy motor chytl, ačkoli čerpadlo se nikdy neozvalo. A to ani po zkušebním startu po 10 hodinách. Zjistil jsem ale, že při vypnutém zapalování stále běží malé čerpadlo u sání, jako by stále bylo sepnuté první relé. Proto asi na tom starém odešla ta dioda. Jsem z toho už nějak v beznaději. A nevím co s tím dál. Zkuste poradit prosím! Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilRic Odesláno 24. duben 2020 Sdílet Odesláno 24. duben 2020 Tak dnes jsem opět asi po 14 hod. normálně nastartoval (opět bez zvuku sepnutí čerpadla) a pak s tím normálně odjel do práce. Sice asi jen 2 km, ale alespoň jsem zkusil jak se to chová. Během jízdy se mi rozsvítila a po chvilce zase zhasla oranžová kontrolka motoru a jízda nebyla plynulá - cukalo to. To mi minule, podle diagnostiky, ukazovalo na vadnou Lambdu. Ale to jsem chybu smazal a pak asi měsíc se nerozsvítila až do teď. Přesto ale celý ten měsíc startování zlobilo. Teď jsem zatím na diagnostice nebyl. Lambdu mám ale koupenou tak zkusím vyměnit. Ono to teď naposledy stejně vlastně začalo když jsem se jal vyměnit právě lambdu a chtěl popojet, ale ono nic - spálené to relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.