Jump to content

406 old, 2.0 benzín nefunguje palivové čerpadlo


vanat
 Share

Recommended Posts

Zdravím chlapi, mám dost velký problém s mou 406tkou, která mi už nejde nastartovat. Palivové čerpadlo, které jsem měl vydělané na přímo funguje, ale do 4pinového konektoru mi nejde žádná elektrika. Naměřil jsem jen napětí na krajních pinech konektoru, ale to je od ukazatele stavu paliva. V prostředu jsem bohužel nenaměřil nic. Zkoušel jsem i vyměnit 15ti pinové relé od čerpadla a vše beze změny, ale při startu relé sepne, ale auto nechytne. Mám tam nějakým způsobem přerušený plusový kábl, nevíte někdo jak to dát dohromady a odkud kam vede, abych ho mohl natáhnout nově? Za všechny rady vám budu moc vděčný a předem děkuji.

Link to comment
Share on other sites

z rele ide priamo kabel najprv na bezpecnostny (havarijny) spinac( pogumovane cervene alebo cierne tlacitko pri soferovom tlmici pod kapotou)  dalej cez poistku v motorovom priestore a potom na cerpadlo  v tom dvojrele su dve relatka jedno spinas ty otocenim klucika druhe spina rj motora kostrou  -z toho je prave napojene cerpadlo

 

ak rele spina pri starte

najprv pozri ten spinac (zatlac na neho) potom skontroluj poistku cerpadla 

 

tu si stiahni schemy  http://www.peugeot-club.com/index.php?/files/category/7-peugeot-406/

 

ci ti rele spina a posiela elektriku dalej na cerpadlo , zistis  pomeranim kabelu cislo 120A na tom dvojrele pri startovani na nom musi byt +12V

 

ked nenameras nic tak bude  bud spatny privod do rele na cievku alebo silovy kontakt (rele si uz skusal ine nepomohlo) alebo potom vadny snimac otaciek motora ktory nedovoli rj motora zopnut to rele

 

ma sa to spravat tak ze otocis klucik do polohy dva naskocia ti obe rele ked cerpadlo prestane bzucat jedno rele odpadne zacnes tocit to odpadnute rele znova naskoci ,motor naskoci -obe rele su trvalo naskocene do vypntia motora

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

Zdravím chlapi, moc děkuji za super rady, moc mi to pomohlo a auto se mi už podařilo nastartovat, sice střílelo a nešlo do otáček, ale teď už jede.

Všechno jsem komplet od relé proměřil, z relé z pinu č.9 po nárazový spínač to bylo OK, i ze spínače to šlo na červenou pojistku(10A) v motorovém prostoru. Pak jsem pípl plusový drát(bílý) který je uprostřed čtyřpinového konektoru čerpadla a taky to bylo OK. Po zapnutí zapalování do něj ale žádné napětí nešlo, protože mi relé neseplo, ale při startování tam šlo napětí, protože relé seplo až při startování. Pořád ale auto nechtělo chytnout, jen mělo snahu a nic. Tak jsem ještě vyšrouboval snímač otáček motora, který je nahoře převodovky pod termostatem a ten byl celý zapráskaný od oleje a bylo už i na něm usazeného dost bordela. Ten jsem pořádně očistil a prolél jsem i setrvák technickým benzínem přes to okýnko kde je přisroubované to čidlo a naprázdno jsem motor protočil aby se pročistilo. Vše mi vyteklo pod auto. Pak jsem tam to čidlo našrouboval zpět a šel jsem zkusit nastartovat. Po zapnutí zapalování ale čerpadlo neseplo a žádné napětí do něj ani nešlo(měl jsem to neustále propojené s měřákem), tak jsem začal startovat a měřák mi začal ukazovat kolem 13 votlů a po chvíli auto chytlo, ale nešlo do otáček a stílelo při přidávání plynu, ale čerpadlo už benzín tlačilo a ukazovalo to neustále kolem těch 13 voltů. Chvíli jsem to držel pod plynem aby nechcíplo a jelikož mám auto s pohonem na LPG, tak jsem po chvilce až byl motor trochu ohřátý zkusil přepnout na plyn a přeplo to. V tom auto už šlo i do otáček, přestalo střílet a motor už běžel pravidelně. Tak jsem ho jel protáhnout a za jízdy přepl zpět na benzín a auto už jelo normálně. Dojel jsem domů a auto chcípl a hned zkusil i nastartovat. Když jsem zapl klíče, tak mi už čerpadlo na pár vteřin seplo a napětí už do něj šlo a auto už chytlo bez problémů. Několikrát za sebou jsem to zkusil a vše už bylo OK. Auto zatím jede, ale jde cítit poškubávání motoru a vynechávání a místama po přidání plynu to střelí a zadušuje se. Mám podezření na špatný snímač otáček motor který mi asi blbne a proto jsem včera už ani nenastartoval a nechtělo mi ani natlakovat čerpadlo. Myslíte že je to možné, že by takto ten snímač blbnul? Chvíli funguje a pak třeba ne a nebo nějak vynechává? Pro jistotu jsem ho už objednal, ale nevím jestli tím můj problém vyřeším. 

Link to comment
Share on other sites

Mně už právěže to auto takto stříle delší dobu, hlavně když je chladné. Když jsem ho vždy ráno nastartoval a chtěl se hned rozjet, tak to bylo s velkými problémy a úplně se po přidání plynu zadusilo, sem tam v něm střelilo a nechtělo plynule jet. Myslel jsem že je to tak rozhozené díky té předělávce na LPG a že díky tomu to takto blbne.

Link to comment
Share on other sites

to ze ti nenatlakuje po otoceni klucika problem neni ked pri starte ti cerpadlo ide naskocit to musi na 2.0  16v mi to tiez niekedy robilo otocil som klucik niekedy bzucalo niekedy nebzucalo skor by som problem videl v tom lpg malo jazdis na benzin a mozu byt zasrane vstrekovace  nevylucujem ani snimac otaciek ale bez signalu z toho snimaca motor ihned chcipne

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

snimac pomeras multimetrom zmerias odpor cievky na tom snimaci ale presnu hodnotu nepametam chlapci budu vediet okolo 350 ohmov mas tam 3 piny na snimaci jeden je tieneni (kostra) druhe dva su cievka a ona cievka ma davat tych cca 350 ohmov

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

jj, to LPG je svinstvo a úplně mi to rozhasilo auto.Nechce to držet otáčky, pořád to chcípá a je problém to auto i nastartovat. A hlavně to teď točí o to déle než chytne. Před nedávnem když jsem startoval, tak auto chytlo, ale jen na dva a nebo na tři válce a po chvíli začalo jet na čtyři. Nikdo si stím neví rady

Link to comment
Share on other sites

Díky, zkusím ho přeměřit co mi to ukáže. Teď auto jede, ale nevím jak dlouho pojede, protože mi včera přestalo jet z ničeho nic. Normálně jsem dojel domů, chcípl motor a jak jsem chtěl za hodinu jet pryč, tak jsem už nenastartoval. Je možné, že ten snímač někdy funguje a pak zase ne a nebo vynechává a blbne?

Link to comment
Share on other sites

no ked ti to skace raz 3 a raz 4 valce to snimacem neni tam by ti zhasli setky valce skus vytiahnut celu vstrekovacu rampu so vstrekovacmi  a tocit motorom a sledovat jak to rozprasuje ale opatrne aby si nevzplanul,ale skor to vidim na zapalovaciu rampu ked to striela do vyfuku a motor naskoci na dva valce

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...