Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Volnoběh pod 800 otáček.


mmm1

Recommended Posts

Ahojte,Nemá prosím někdo zkušenost s padáním otáček na volnoběh?Auto jede normálně,ale jak dám neutrál,nebo lépe řečeno vyřadím za jízdy tak otáčky jdou pod 800 otáček.Nevím kolik mají být,ale určitě né takové.Navíc jsem zjistil,že to dělá jen při zastavení což jsem nikdy ještě neviděl.Myslím tím,že když jedu a vyřadím tak jsou otáčky lehce pod 1000,ale jak už zastavím tak spadnou..Dělá to za studena i za tepla.

P 607 2.2hdi.Možná je to jen náhoda že za jízdy to drží dobré otáčky a až při úplném zastavení spadnou...nevím :myslim .Jsem z toho volako změtěný :myslim .Setkal se s tím už někdo prosím?Díky :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám tedy 2,0 HDi (RHR) a volnoběžné otáčky mám cca 770. Pokud je to chyba, tak o tom nevím. Co se týče zvýšených otáček za jízdy, resp. to, že otáčky úplně spadnou až po zastavení je normální. Už se to tu řešilo mnohokrát a pokud si dobře vzpomínám, tak je to kvůli vývěvě, aby dávala dostatečnej podtlak pro posilovač brzd. Takže pokud jsou volnoběžné otáčky pod 800 chybou,tak se rád nechám poučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak pises ze je normalni ze spadnou az po uplnem zastaveni mi neprijde tak normalni..Nikdy jsem to na jinem aute nevidel.Prece kdyz jedu treba stovkou a vyradim tak otacky spadnou hned jak vyradim na urcite otacky a tam by to melo zustat ne?A ne ze kdyz zastavim tak spadnou jeste niz.Je prece jedno jestli mam vyrazene za jizdy a nebo stojim na miste...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám zkušenosti se spoustou aut od různých automobilek a je pravda, že některý, třeba VW to nedělají. U francouzů je to asi nejmarkantnější. Dělá to třeba i Renault. Já osobně mám P 406 (RHZ) a P 807 (RHR) a dělají to obě. Při lehce zvýšených otáčkách dostává posilovač od vývěvy větší podtlak a tím pádem lépe brzdíš. Po zastavení už to nepotřebuješ. Takže neni úplně jedno jestli máš vyřazeno za jízdy nebo stojíš. Logicky by ses neměl dostat do situace, že vyřadíš ve 100 km/h a začneš brzdit, ale co kdyby :-).

Prostě u našich aut to konstruktéři vymysleli takto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoj borci,takže dnes jsem byl v origo servisu a ty otčky tak opravdu můžou být...Pry se to může pohybovat od cca 780-900 otáček.Takže jste měli pravdu a jsem vůl:-).Jsem si toho asi fakt nevšiml..Ale ve čtvrtek jdu ještě na diagnost. tak uvidím.Neví někdo náhodou kde sehnat Peugeot Planet 2000?Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...