Lukas.407 Odesláno 24. červen 2015 Sdílet Odesláno 24. červen 2015 mozem sa tiez opytat zvazujem kupu tohto auto no 2.0hdi 100kw je mimo moj strop preto pozeram po 2.2hdi co konkretne je nanich take zle ze ich tak zavrhujete??? resp. naco si dat pozor pri kupe teraz mam 2.0hdi a som mega spokojny... Zalozil jsi kvuli tomu nove tema... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francescoczech Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 taky bych potřeboval poradit jak na debilni STK, kde mě nutili mit 8mist k sezeni, přitom jsem auto koupil jen s 5ti. četl jsem každý příspěvek a nevim, kde bych mohl zjistit kolik sedaček bylo v belgickém TP poraďte, prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 (upraveno) Daj VIN, v popise vozidla je uvedené,s koľkými sedačkami bolo vyrobené. Výpis si vytlačíš a môžeš oponovať na TK. Keď tak do súkr.správy...pre istotu Upraveno 8. květen 2017 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francescoczech Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 díky moc, v SZ jsem poslal VINko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Neviem,neviem...Na TK mi bolo jasne povedane,ze vsetko co je v TP musi byt pri kontrole k dispozicii.Ich zaujima TP,nie popis auta.Prepokladam,ze aj v popise nasej Lancie bude pocet miest 7,no v TP je 8 a problem je na svete.Ale hadat sa samozrejme nebudem,toto su iba moje skusenosti z poslednych 2 TK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francescoczech Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Jak tedy nejjednodušeji zařídit, aby bylo v TP 5-8 a tuhle byrokratickou chybu sprovodit ze světa? Moje 2 TK byly taky v poho až právě ta letošní...a dost mě to vytočilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. květen 2017 Sdílet Odesláno 9. květen 2017 Na úřadě budou chtít papír s razítkem, bez něj tam nic nezapíšou. Takže je možnost o ten papír požádat Peugeot, nebo je možnost požádat na úřadě, kde to bylo v ČR prvně přihlašované, aby se podívali do archívu - takto jsem jedno místa do jednoho auta dopsal. Nicméně ještě by mohla být cesta zeptat se na Dekře - analogicky, jako vydávají vyjádření o emisní třídě, by mohli být schopni vydat papír o počtu míst. Ovšem nezkoušel jsem to, berte to jako námět,. co by se dalo zkusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francescoczech Odesláno 9. květen 2017 Sdílet Odesláno 9. květen 2017 zkusím tedy Peugeot na ten papír s razítkem, ferinko mi zjistil, že vyrobeno bylo jako 5ti místné, tak by nemuseli dělat problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 10. květen 2017 Sdílet Odesláno 10. květen 2017 Tak osobně vím, že se dá 807 dokonce přestavět z N1 (5 míst) na M1 (5-8 míst). Sice to není zrovna extra levné a zabere to dost času. Peugeot se k tomu nestaví zrovna dvakrát rychle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francescoczech Odesláno 10. květen 2017 Sdílet Odesláno 10. květen 2017 A jak? Moc dobře nerozumím, můžeš dát víc info? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 10. květen 2017 Sdílet Odesláno 10. květen 2017 No nejdřív je potřeba sehnat povolení a pak u firmy přestavující vozidla nechat auto přestavět. Fyzicky není nic třeba, pokud tam vše máš, jen je to třeba nechat zapsat do TP (mě to stálo 6700,-) no a pak jen na magistrát to za padesátku nechat zapsat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sponny Odesláno 10. květen 2017 Sdílet Odesláno 10. květen 2017 Zkusil bych se informovat u firmy Tomáš Kahoun-Maršovice. Možná má i potřebná povolení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 11. květen 2017 Sdílet Odesláno 11. květen 2017 U pana Kahouna (a mohu vřele doporučit) jsem to právě dělal, ale povolení jsem si vyběhal sám. On ho neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky Odesláno 30. květen 2017 Sdílet Odesláno 30. květen 2017 (upraveno) Co říkáte na tento kousek? Vypadá docela pěkně: https://auto.bazos.cz/inzerat/75530046/Peugeot-807-bez-DPF.php Upraveno 30. květen 2017 uživatelem Losky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanaM Odesláno 31. květen 2017 Sdílet Odesláno 31. květen 2017 (upraveno) Ahojky všem, tak mám zase podělanou tu P807, šlapala dobře asi tak 2 měsíce a zase další problém - normálně jede, pak ztratí z ničeho nic otáčky, po nastartování chytne, ale z výfuku někdy vyrazí černý kouř, 1x se objevila hláška "závada palivového systému" a teď to mám v servisu a diagnostika prý hlásí asi 7 chyb najednou (samé nesmysly, které se po smazání znovu neobjeví), takže čekám, jak to dopadne. Popravdě už mám toho vehiklu plný zuby, protože tohle je nejhorší auto, které jsem kdy koupila (a to jsem za 20 let vystřídala asi 6 různých značek), takže sakra lituju, že jsem se dala zblbnout vzhledem a výbavou. Jestli to servis zprovozní, hodím to na net a už na to kašlu, nacpala jsem tam za 4 měsíce cca 35.000 a furt se ukazují další problémy, takže ať se s tím morduje někdo, kdo těm autům fandí a nevadí mu, že na víkend jede 807 a zpět odtahovkou. Opravdu velké zklamání a už nikdy 807 Upraveno 2. červen 2017 uživatelem DanaM text Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zodiak Odesláno 31. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2017 (upraveno) Mě tohle napsalo, když jsem jel na benzínové páry.... Teda na magický voko, zaškubalo, zapípalo, a jakmile to bylo z kopečka, nebo rovinka, tak si to rozmyslelo... Upraveno 31. květen 2017 uživatelem Zodiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 31. květen 2017 Sdílet Odesláno 31. květen 2017 (upraveno) s tím kouřením a vůbec bych se koukal okolo turba, ale známe, co já o tom vím, takže pokud si něco tipnu, určitě to bude něco jiného :-) každopádně chtělo by to asi založit extra vlákno (nezdá se mi, že konkrétně tohle už by zde někdy v minulosti bylo probíráno), poněvadž tady, i když tomu název moc neodpovídá, se probírá nákup nového vozítka, tak ať se nám to moc nemotá dohromady @Zodiak: kolegyně má dle všeho 2.0 HDi, to je nafta, tedy benzínové páry jaksi asi nebudou úplně relevantní Upraveno 31. květen 2017 uživatelem kavol @Zodiak - RHR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zodiak Odesláno 1. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2017 Jasně, to mě napadlo taky, já jen, že u benzíňáka žádnej FAP není. Takže pointa příběhu je, že to může znamenat zrovna to, s čím bychom vůbec nepočítali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 1. červen 2017 Sdílet Odesláno 1. červen 2017 Já se delší dobu trápil s motorem 2.0 HDi na jedné 306,vím že je to jiná varianta hdi,ale závada se projevovala stejně,někdy jelo výborně někdy kouř a vůbec netáhlo.Nakonec se to dostalo do stavu že byla z výfuku cítit nespálená nafta.Rady odborníků-vstřiky špatné,čerpadlo špatné,možná i řídící jednotka špatná...Nakonec to bylo pitomé čidlo teploty chladicí kapaliny za 3 stovky...Po výměně jezdí výborně.Jinak je zajímavé že to čidlo má na řízení motoru tak katastrofální vliv,čekal bych že si to najede na nějakou nouzovou palivovou mapu pokud není signál ok.Jinak mě k tomu přivedlo několikeré spuštění sahary na plný výkon ihned po startu,ale to bylo až ke konci závady...Diagnostika chybu čidla nezjistila... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanaM Odesláno 2. červen 2017 Sdílet Odesláno 2. červen 2017 Asi mám podobný problém zase s 807 - 2.2 Hdi. O víkendu jsme jeli na chatu, cestou tam auto normálně šlapalo a zpátky najednou do mírného kopečku úplně ztratilo otáčky, objevila se hláška "závada palivového systému", takže jsme zajeli ke krajnici a vypli motor, po chvíli manžel nastartoval, auto hned chytlo, ale z výfuku vyrazil černý kouř, takže to radši zase zhasnul a nechal odpočinout. Po chvíli to znovu zkusil, opět černý kouř, takže to zase chcípl, a asi až na 4. pokus jsme popojeli pár metrů, než zase spadly otáčky, ale žádnou závadu to nehlásilo. Radši jsme zavolali odtahovku, teď to máme v servisu a čekáme, jak to dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.