OndraAsus Odesláno 18. březen 2015 Sdílet Odesláno 18. březen 2015 (upraveno) Zdarec lidi, měnil jsem egr, byl tam delphi a novy je taky delphi, jak uz jsem se docetl tady v mnoha prispevcich, tak se po vymene egru musí nastavit přes dia krajni polohy, nicmene po vymene je auto jak předtím a jede normalne, volal jsem do peugeotu a objednal jsem se na pristi tyden (ještě nez jsem se do toho pustil). Pak me napadlo zavolat typkovi, který mi dokazal vyresit muj problém s autem, které přes zimu nechtělo startovat, borec je sikovny a rozumi softwerove autum hodne, zivy se tim a opravuje i ridici jednotky a ten mi řekl jednoznacne, ze se nic nastavovat nemusi, ze si to dela egr sam před kazdym startem... Tak jak to je prosim?Celkem na tom trval)) Jedna se o 2,0hdi, fap, 2005 prikladam foto mého mazlona Upraveno 18. březen 2015 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. březen 2015 Sdílet Odesláno 18. březen 2015 Pri ŘJ SID803A sa nastavuje EGR,asi záleží od ŘJ motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 18. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2015 menil jsem egr, ptotoze při cca 20-30 startu se z nej ozyvalo takove mlaceni, lital tam a zptet a zvuky to vydava jak kdyby tam upadla ta hlavicka a litala tam jak splasena, když jsem pridal plyn, tak to utichlo, po ubrani zas a postupne to zmizi, nekdy to udela po 10tem startu a pak je třeba mesic klid.. NICMENE KUAA DNES PO VYMENENE EGRU TO UDELALO PO 10 STARTU ZAS :( ja uz si to hodim z toho auta, netusi někdo proc to dela? na dia nic.................................. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 18. březen 2015 Sdílet Odesláno 18. březen 2015 Možná by to chtělo přehrát SW řídící jednotky motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palldo77 Odesláno 18. březen 2015 Sdílet Odesláno 18. březen 2015 (upraveno) Tiež som sa informoval na toto a bolo mi vysvetlené, že sa nastavuju krajné polohy preto, aby si riadiaca jednotka mala podľa čoho skontrolovať chod EGR .(vždy pred štartom) To znamená , že ak nenastavíš hornú - dolnú úvrať. Nemusí sa celkom zatvárať či otvárať . Tak to bolo vysvetlené mne. Upraveno 18. březen 2015 uživatelem Palldo77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 18. březen 2015 Sdílet Odesláno 18. březen 2015 Kdysi, když jsem měnil EGR ventil na 407, tak jsem našel v nějakém info flashi od peugeotu upozornění, že po výměně EGR za novější provedení je třeba přehrát SW ŘJ motoru, jinak nebude pracovat korektně. Měl jsem r.v. 2004. Po přehrání SW u člena straki007 vše fungovalo OK. Po napíchnutí na diagnostiku se nechá zjistit verze SW. U P407 od DAM 10704 (28.2.2006) se montoval nový typ EGR. U řídících jednotek motorů se SW verze nižším než 96 622 000 80 se musí přehrát SW na vyšší verzi při montáži nového EGR ventilu, jinak hrozí porucha funkcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 19. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2015 jinak mam SID803 siemens...,dokaze někdo zjistit, zda je nutne něco prehravat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 19. březen 2015 Sdílet Odesláno 19. březen 2015 Netreba prehrávať,treba to cez diagnostiku načítať nový EGR!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 19. březen 2015 Sdílet Odesláno 19. březen 2015 OndraAsus, jde to zjistit na diagnostice. Jak jsem psal výše, jedná se právě o Siemens 803 ferinko2 - měnil jsem EGR kvůli cukání v nízkých otáčkách. Po výměně za nový to cukalo ještě víc a v širším rozsahu otáček. Po přehrání SW cukání zmizelo a vše fungovalo jak má. Samozřejmě po výměně EGR načíst na diagnostice, s tím souhlasím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 19. březen 2015 Sdílet Odesláno 19. březen 2015 Mám presne tú istú skúsenosť ako HonzaZ.Nakoniec som to vyriešil softw. odpojením EGR.Auto dýcha čistý vzduch a šľape ako hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.