Patrikas Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 (upraveno) Zdravím vás, chci se zeptat mám Peugeot 307 1.6 16V 80kw a mám tam plastovou škrtící klapku a chci se zeptat jestli nevíte kde ji sehnat kromě Peugeotu popřípadě jestli tam pasuje i kovová. Přikládám schéma se serviceboxu co tam mám . Děkuji za odpověď. Upraveno 17. březen 2015 uživatelem Patrikas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 spíše sem napiš co s ní máš za problém, se ti ji podařilo během sundávání ulomit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrikas Odesláno 17. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Ne je prostě zničena ten plast je deformovany blbnou mi kvůli tomu otáčky vyčistil jsem ji a je to lepší ale chci ji vyměnit proto se ptám tady na ten problém abych to mohl vyřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Zdeformovat se nemůže sama od sebe. No škrtící klapku tak to si nachystej min 3000,- Kč protože si nejsem jist, zda se dá ta plastová část vyměnit. Spíše bych se díval po vraku stejné motorizace a dokonce i z dvojkové xsary tam tam škrtiící klapa pasne, je totiž stejná=totožná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrikas Odesláno 17. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Mechanik říkal že se může z deformovat teplem co tam je. Nejde ale vůbec najít v obchodě jen kov a v Peugeotu chcou 8000 a vrakoviště zatím obvolavam a nikde nemají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 (upraveno) Někdo tady na foru mi kdysi novou klapu nabízel s cenou okolo 4000,- tuším kdo to byl už nevím a teplem asi těžko, to by se deformovala každému, někdo se v tom prostě vrtal a buď ji načnul a tys ji při čištění dorazil ale horkem opravdu ne. Co se změnila inzerce nemohu to najít, zkus napsat módům oni budou mít přehled. Takže jsem to našel, byl to zde http://www.peugeot-club.com/topic/84667-nove-nahradni-dily-za-velmi-zajimave-ceny-spusten-novy-e-shop-wwwgranexcz/page-6 nevím zda je to ještě aktuální ale tady je citace z SZ Hoj mohu se zeptat na cenu originální, nechci žádnou neoriginální škrtící klapku s označením BOSCH č. 1635 Q9.pro vůz 307 hatchback rv.2001 1.6 16V vstřiky a celá elektrika od BOSCHe. Ahoj, klapku Bosch tu mám v nabídce za 5473,- vč. DPH. Takže jsem se s cenou seknul o litr a půl. Omluva. Být tebou hledám to z vraku. Upraveno 17. březen 2015 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qx123 Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 (upraveno) Zdravím, taky jsem měnil škrtící klapku kvůli haprujícím otáčkám. Kupoval jsem originál Bosch za 3200kč samozřejmě nová se zárukou. Mám stejnou motorizaci jako ty. Máš SZ Upraveno 17. březen 2015 uživatelem qx123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 No tak vida, že jsem s cenou nebyl až tak daleko od reálu. A to škubání se dá pořešit jejím důkladným vyčištěním. Toto mohu potrvdit nejen já zde na foru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qx123 Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Taky jsem řešil problém vyčistěním, nicméně po cca půl roce problém se objevil znovu a bylo mi řečeno, že muže být chybná elektronika klapky, a hle rok a pul s novou a ani náznak kolísajících otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Já ji pročišťoval a zároveň i konektor a veškerou kabeláž a je také klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrikas Odesláno 17. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Díky všem zatím za rady , jen jde o to že tam mám celoplastovou žádný kov a podle service boxu a vin kodu je to tahle http://s27.postimg.org/5wxlw8axv/post_50312_0_29116100_1426584283.jpg a tu plast/kov klapku co se tady řeší je podle schématu a čísla tahle http://s16.postimg.org/g2z7vt52d/Bez_n_zvu.jpg a právě v serviceboxu je napsané že ta moje je Multiplexní rozvod CAN CAN a tu té vaši je Multiplexní rozvod CAN VAN takže nevím jestli to bude pasovat takže uvidím jak to budu řešit . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 toto tiež neviem, či sú navzájom zámenne (ak to má v sebe okrem potenciometru aj aktívnu elektroniku tak určite nie) ale v prvom rade si ty mal začať tým, že napíšeš aký rok výroby ma tvoje auto, resp. aspoň že je to FL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrikas Odesláno 17. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Ještě jednou je to 307 SEDAN 5-DVEŘOVÁ 1.6 i 16v 110 (TU5JP4) BVM 5 rok 2005 před FL . Jinač jsem našel jinačí označení klapky než 1636 37 a to BOSCH 0 280 750 164 . uvidíme zkusím ještě obvolat vrakoviště popřípadě ještě něco dopátrat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qx123 Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 (upraveno) http://www.autodilyjesenice.cz/nabidka/klapka-sani-bosch-0280750164-pro-motor-16-16v-psa-nfu Ale podle mého do tvého vozu musí jít i kovová, jelikož máš totožný motor s mým.Navíc 1,6 16V 80kw je jeden a tentýž motor od roku 2001. A co se týče použitelnosti určitě ta kovová je trvanlivější. Vznesl bych dotaz na servis Peugeot. Upraveno 17. březen 2015 uživatelem qx123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qx123 Odesláno 1. červen 2015 Sdílet Odesláno 1. červen 2015 Nechci zakládat nové téma, tak se zkusím zeptat zde. Před cca rokem a půl jsem měnil škrtící klapku za novou, jelikož stále házela chyby i po vyčištění ( v servisu mi bylo řečeno že je špatná její elektronika) Do této doby nebyl problém. Nicméně za poslední měsíc již dvě stejné chyby(poloha škrtící klapky). Při nastartování otáčky více vyletí a chyba vyskočí. Mám diagnostiku, chybu si smažu, nicméně se chci zeptat zda po cca ujetí cca 10000km by mohla být zanesena. Nepředpokládám, že by byla opět rozbitá. Popřípadě jestli nemá ještě nějaké další čidla, které by chybu mohly způsobovat. Za každou odpověď budu rád. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 1. červen 2015 Sdílet Odesláno 1. červen 2015 Ja na vycistene klape (vycistene poprve) mam najeto pres 20.000km a zadne problemy neregistruji a motor taham daleko za 3500ot/min. Bud ti tam dali spatnou klapu a nebo je problem v elektrice(nastaveni krajnich poloh) skrt.klapy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qx123 Odesláno 1. červen 2015 Sdílet Odesláno 1. červen 2015 Klapku jsem kupoval sám, originál BOSCH, totožná s předchozí. Co se týče nastavení, tak mi bylo řečeno, že při výměně nastavovali parametry. Předpokládám, kontrolu správného nastavení asi doma nedokáži provést že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 2. červen 2015 Sdílet Odesláno 2. červen 2015 (upraveno) Ale jo, uz si presne nevzpominam na postup ale v dia je nekde polozka nastaveni koncovych poloh nebo nejak a tak a pri vypnutem motoru ale vsak otocenem klicku se musi nechat plynovy pedal volne a pak zase naopak uplne seslapnout = ony krajni polohy Jde to pritorm krasne slyset jak klapa jde na dorazy, cvaka to co si matne vzpominam. Upraveno 2. červen 2015 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marioff Odesláno 2. červen 2015 Sdílet Odesláno 2. červen 2015 (upraveno) ja som len dokladne vycistil... predtým mi na volnobehu lietali otacky, po vycisteni uplny klud... nic som nenastavoval v RJ .. tesni ti poriadne potrubie so vzduchoveho filtra a ta "odvetravacia" (neviem presne ako sa vola) hadica co ide z motora pod plastovym krytom? ta sa zvykne opalit pred vstupom do toho hrubsieho potrubia co ide od filtra do klapky.. vtedy ti moze nasavat sajrajt priamo do klampky... samozrejme aj teplo od motora.. Upraveno 2. červen 2015 uživatelem marioff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 12. listopad 2015 Sdílet Odesláno 12. listopad 2015 Chystam jse na vycisteni klapky u stejne motorizace. K vycisteni pouziji sprej k tomu urceny. Jakej je postup pri nastaveni po cisteni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.