Vikingbiker Odesláno 15. březen 2015 Sdílet Odesláno 15. březen 2015 (upraveno) Ahoj všem! Pročetl jsem vlákna, ale můj problém je zřejmě kombinací několika zde popsaných závad: 1) nefunkční STAHOVÁNÍ OKEN (přední ...snad přelámané vodiče mezi A sloupkem a dveřmi) 2) nefunkční KLIMA (manuální) 3) nesvítí PANEL TEPLOTY A PODSVÍCENÍ TOPENÍ 4) nefunkční TOPENÍ (ventilátor vůbec neběží) 5) VYBÍJENÍ AKU při vypnutém zapalování (aku je ok, měřená zátěžákem ...snad chybné zapojení neorigo rádia) 6) nefunkční STĚRAČE (hýbou se, ale neuvěřitelně pomalu) Nemáte někdo podobné zkušenosti / nevíte čím by to mohlo být?? DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ / POPŘÍPADĚ K JEDNOTLIVÝM BODŮM NEBO PROZVOŇTE ... ZAVOLÁM ZPĚT!!! Předem díky všem za ochotu Viking tel: 608 545 059 Upraveno 15. březen 2015 uživatelem Vikingbiker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 15. březen 2015 Sdílet Odesláno 15. březen 2015 Kdyby jsi drobet hledal tak najdeš odpovědi, ale poslední dobou jen každý napíše dotaz. Pak se nediv že se odpovědi nedočkáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 16. březen 2015 Sdílet Odesláno 16. březen 2015 (upraveno) Otázka zní jinak: chceš si to opravovat sám? Když se tak ptáš, tak nelze odhadnout, zda ano či ne. Protože už tady bylo hodně případů, kdy se dotazující ptá na základní věci, a když dostane podrobný popis, tak jde do servisu. Anebo naopak, ptá se triviálně a pak se vysměje, že je zkušený servisák. Takže: 1) oprav přelámané vodiče (nejčastější), anebo spínač anebo pojistka 2) může být cokoli, od chybějícího kompresoru, který někdo demontoval, až po uniklé chladivo 3) vyměň žárovky 4) nejčastěji vadné uhlíky. A pokud jsou na knoflíku stupně 0,1,2,3, tak předřadné odpory nebo přepínač. Pokud stupně nejsou, tak vadný elektronický regulátor nebo potenciometr. Nebo pojistka (neodejde sama od sebe). U některých aut (406) může být vadná spínací skříňka 5) zkontroluj zapojení neorigo rádia 6) motorek může být zadřený, mechanismus může být zadřený, uhlíky krátké, nebo vadný přepínač v páčce (myslím, že v cestě je i relé) Uf, některé odpovědi mi daly zabrat, hlavně 1,3,5 Bylo by fajn sehnat si knížku Jak na to a schemata. Upraveno 16. březen 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.