vlado123 Odesláno 14. březen 2015 Sdílet Odesláno 14. březen 2015 Pri kontrole oleja sa mi rozpadla zatka, ktora je spojena s zeleznou palickou pre kontrolu hladiny oleja. Kusy plastovej zatky mi zapadli dnu do sachty az dole, neviem ich vybrat a teda neviem ani testovat hladinu oleja. Nenapada vas ako sachtu rozobrat a pripadne vybrat z nej tento bordel ? Mal niekto podobny problem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 14. březen 2015 Sdílet Odesláno 14. březen 2015 Stalo se mi něco obdobného na 106, naštěstí nic nezapadlo dovnitř. Tady je schéma z SB, normálně to zkus rozdělat a "vyklepat" ten plast ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 14. březen 2015 Sdílet Odesláno 14. březen 2015 Když jsem si přečetl název vlákna tak nemám slov na odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. březen 2015 Sdílet Odesláno 14. březen 2015 když např. svařovacím drátem zatlačíš zbytky plastu do olejové vany a koupíš novou měrku (nebo opravíš tu starou), budeš mít po starosti motoru se nestane vůbec nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 14. březen 2015 Sdílet Odesláno 14. březen 2015 Přesně tak , stejně je dole sítko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado123 Odesláno 3. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2015 Diky hosi, uz som spokojnejsi ze tam ten "bordel" moze ostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.