Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P306 r.v.1999 2HDI ,66 kW ,210000km -TURBO?


L48

Recommended Posts

Po výmene oleja TW40D5 TOTAL10w40 (doteraz som používal Valvoline 5w40 )počujem z priestoru motora nejaký kvílivý zvuk.Niekedy viac, niekedy menej.Po vypnutí motora a znovu naštartovaní to prestane ale po čase sa to znovu objaví.

Zaujímavé je ,že viac to počuť v kabine ako vonku.(čerpadlo v nádrži to nerobí).Mechanik mi hovorí že odchádza turbo (hadica prasknutá nie je) .Auto má 16 rokov a moc sa mi do toho investovať nechce.Nemôže byť príčinou nižšia vizkozita oleja a tým spôsobené horšie mazanie turba? Ďakujem za názory. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A preco si daval 10w-40? ja  som tam mal tiez 10W a HDi nechcelo na zimny motor ist vobec do otaciek po ubrati plynu akokeby som sliapol na brzdu kompresia jak svina ako keby tam bol med a nie olej  ked sa nahrial bolo to uz ok dal som tam 5w a je to ok, viem ze v knizke pisu ked tam neni fap filter moze ist aj 10w ale ten motor si doslova pyta 5w a nic ine tam uz ani nedam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spoliehal som sa na mechanika.Zistil som to až keď som našiel bandasku v kufri a nepredpokladal  som ,že by to mohlo robiť problémy.FAB tam nie je.K názoru ,že by viskozita mohla robiť problémy som prišiel až keď som si niečo naštudoval o turbe.

Ďakujem za názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...