Jump to content

P306 r.v.1999 2HDI ,66 kW ,210000km -TURBO?


L48
 Share

Recommended Posts

Po výmene oleja TW40D5 TOTAL10w40 (doteraz som používal Valvoline 5w40 )počujem z priestoru motora nejaký kvílivý zvuk.Niekedy viac, niekedy menej.Po vypnutí motora a znovu naštartovaní to prestane ale po čase sa to znovu objaví.

Zaujímavé je ,že viac to počuť v kabine ako vonku.(čerpadlo v nádrži to nerobí).Mechanik mi hovorí že odchádza turbo (hadica prasknutá nie je) .Auto má 16 rokov a moc sa mi do toho investovať nechce.Nemôže byť príčinou nižšia vizkozita oleja a tým spôsobené horšie mazanie turba? Ďakujem za názory. 

Link to comment
Share on other sites

A preco si daval 10w-40? ja  som tam mal tiez 10W a HDi nechcelo na zimny motor ist vobec do otaciek po ubrati plynu akokeby som sliapol na brzdu kompresia jak svina ako keby tam bol med a nie olej  ked sa nahrial bolo to uz ok dal som tam 5w a je to ok, viem ze v knizke pisu ked tam neni fap filter moze ist aj 10w ale ten motor si doslova pyta 5w a nic ine tam uz ani nedam

Link to comment
Share on other sites

Spoliehal som sa na mechanika.Zistil som to až keď som našiel bandasku v kufri a nepredpokladal  som ,že by to mohlo robiť problémy.FAB tam nie je.K názoru ,že by viskozita mohla robiť problémy som prišiel až keď som si niečo naštudoval o turbe.

Ďakujem za názor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...