PaulVanCik Odesláno 13. březen 2015 Sdílet Odesláno 13. březen 2015 Zdravím vás, Mám už nějaký ten pátek problém u mé 307ky se starty, nicméně jsem to nějak extrémně neřešil poněvadž auto nakonec vždy nastartovalo. Až tedy donedávna , kdy už nenastartovalo vůbec i přesto, že startér točil jako blázen. Došlo k několikátému odtahu k lokálním servisákům (ne originál Peugeot samozřejmě).. vyměnilo se čidlo otáček motoru či jak se tomu nadává, to ovšem problém nevyřešilo. Na diagnostice není žádná chyba (pro info žádnou chybu spojenou s tímto problémem nenašli ani v originál Peugeot Servisu). Po několika dnech jsem byl informován, že během měření při startech bylo zjištěno ,že klesá napětí pod 9 V (teď přesně nevim kde ale předpokládám někde na cestě startér, baterie). Tudíž došlo k výměně baterie. Auto od té doby startovalo lépe jak za poslední dva roky, jedno jestli byl motor studený či zahřátý. Nicméně dnes jsem opět měl problém nastartovat, nakonec napotřetí motor chytnul ale obava z toho , že někde zůstanu kvůli nemožnosti nastartování je tu zas. Nemáte někdo nápad kde by mohl být zakopaný pes? Může být problém se startérem? Jinak pro info, s novou baterkou je při měření napětí cca. 10,5 V, tlaky na palivovem čerpadle jsou také OK. Děkuju všem za nápady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 13. březen 2015 Sdílet Odesláno 13. březen 2015 Je rozdíl ve startování při - a + teplotách?? Pak by to mohly být ko žhavičky. Jinak máš překlep v názvu, 110 má ten motor koní, ne kW(předpokládám, že máš RHS motor). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaulVanCik Odesláno 14. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. březen 2015 Děkuju za korekci, máš pravdu, resp. částečně určitě, je to 16V tzn. ta 100kW verze (nikoliv 110kW). Žhavičky bylo to první co se měnilo před zhruba rokem a půl, kdy mě ten problém začal obtěžovat , nicméně řešením to nebylo. Co se teplot týká tak tam bych mohl takřka s naprostou jistotou říci, že žádná přímá závislost není. Stalo se, že jsem i při plus 20ti a zahřátém motoru startoval na vícekrát, naopak při mínus 5ti a studeném motoru jsem nastartoval napoprvé. Včera jsem ještě zkoušel volat do P. servisu kde jeden z dalších nápadů byl alternátor , popřípadě ten startér, případně kombinace obého (na základě jejich zkušeností). (ptal jsem se i na to startovací napětí, údajně by nemělo klesnout pod 9,5 resp. 9 V což byl problém u té předchozí baterie, otázkou zůstává proč klesalo to napětí tak nízko, že by špatný typ baterie? nebo nějaký velký odběr způsobující takový pokles?). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.