Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Podvozek 508 SW


Dejved

Recommended Posts

AHoj,

 

mam 508 sw 120kw 2.0 HDi jezdim ted na 17" 225/55R17 zimni. Auto jsem ted koupil a az ted sleduji ze podvozej je snad sportovniho razu nebot reaguje na jakkoukoliv nerovnost.

 

Sebemensi nerovnosti jdou citet, kanal i kdzy je rovne stejne citim a auto pri velke rychlost do zatacky + nerovnost uskoci na volantu jak zajic.

Je to asi blbost asi ted resit kdyz uz jsem majitel ale sedel jsem ve Fordu S-max a ten zehli naprosto vse pritom pneumatiky stejne a profil jen 50. Tam kde v Pazoutu jedu jak v tankodropu tak s Fordem jedu jako v bavlnce.

 

Jsem naprosty lajk jen pocitove jste na tom stejne?  pneumatiky 18 " vubec to bych musel jezdit po lestenem betonu abych nic necitil.

 

Jeste me napada reseni ze dam 16 + prifil jeste vic ale to uz bude i blbe vypada a nebo asi neresit hlavni je pohoda z jizdy.

 

diky

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jsem na tom stejně. Podvozek je tvrdší, než jsem byl zvyklý z auta předtím. Teď v zimě mám 16ctky plechy a je to v toleranci. Na léto mám 17ctky a je to o něco tvrdší. Ale buď rád, že ti zatím neskřípou tlumiče jako mi a některým :) Viz moje problémy v jiné sekci, které Peugeot nějak nechce řešit

Upraveno uživatelem klakson23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas 508 ma tvrdej podvozek a nemá viceprvkovou zadni nápravu proto uskakuje. 407ma má lepé udělany podvozek s viceprvkovou zadni nápravou rozdíl je dost znát když jsme testovali 508mu

 

Jediné co můžeš udělat jsou 16 kola ale jsou to celkem balony

 

Ps-bych chtěl vidět co bys říkal kdybys měl pneu 235 40 r18 léto nebo 225 45 r17 zimní :D má to tatík  na passat cc a podvozek je tuhý ale né tvrdý na režim komfort,jak dá režim sport tak citíš každý kamínek něco jak v 508mě

 

Na 407mě mám 16alu 205 60 r16  letní i zimni a je to krásně měkké ale o něco se to víc houpe,a v zatáčkach naklání vzhled s origo alu se dá

post-46827-0-07663100-1426158133_thumb.j

Upraveno uživatelem Lukaydo 407
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 tu máš kalkulačku rozměru http://www.no1pneu.sk/informacie%20a%20rady/kalkula-ka-rozmerov podle toho nejsou vhodné  bude asi tak 1cm méně místa mezi podběhem a pneu tak nevím

 

 

 

UPRAVA-MOJE CHYBA, MYSLEL JSEM TOHLE a to je o přední nápravě-ale zajímave že 508 má horší podvozek když to vylepšily :myslim když 407 a 508GT májí lichoběžníkovou nápravu-trojůhelníkovou přední  a 508 má nějakou jednoduchou mc pharson přední

 

Peugeot 508 dostane zcela novou přední nápravu typu MacPherson. Nová konstrukce ušetří ve srovnání s modelem 407 na hmotnosti 12 kg, zároveň automobilka slibuje větší komfort a lepší ovladatelnost. Dostane ji většina 508.

 

Verze 508 GT s motorem 2,2 HDi bude mít přední nápravu s dvěma trojúhelníkovými rameny a oddělenou těhlicí. Toto dvojité lichoběžníkové zavěšení a oddělení funkce odpružení a otáčení umožňuje dosáhnout vynikající směrové stability a přesnosti řízení a zároveň eliminuje nežádoucí vliv silného turbodieselu na ovladatelnost auta.

 

A

Upraveno uživatelem Lukaydo 407
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukaydo: všechny 508 mají vzadu víceprvkvou nápravu, shodnou se 407, pouze obyčejné 508 mají vepředu klasické uložení McPherson a verze GT má vepředu dvojitá ramena s oddělenou těhlicí, opět shodná nápravou se 407.

 

Mám verzi GT (mimo jiné z důvodu jiné přední nápravy), v létě na 19" kolech a na zimu jsem teď dal 17" (minimum, co na auto dostanu, kvůli brzdičům), na 19" je auto trochu tvrdší, ale není to zase tak hrozné a to mohu srovnávat, protože jsem před tím měl Citroen C5 (hydropneumatiku), jediný markatní rozdíl je ve stabilitě auta. Pocitově mi přijde stabilnější na 19".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, 508 má tvrdší pérování. Po zkušenostech ze 407 jsem docela rád, že obyčejná 508 má vepředu klasický McPherson. Za 150k km jsem u 407 měnil třikrát fripy. Měl jsem sice těhlici staršího typu, ale obávám se že i u modifikované bude po určité době potřeba vyměnit fripy (spodní otočný čep). Ty fripy jsou dost nešťastně konstruovány. Jakmile se poruší břit těsnění velice rychle vniká voda a nečistoty do válečkového ložiska, které časem vyrezne. Bohužel těsnění je na vrchní straně fripu a tak se do něj lehce dostane voda a následně nečistoty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HonzaZ- pravda ty spodní čepy odchází často za 85tisic km se měnily 2x byly rozpadlé ale zas 1000kč za jeden čep skf není tolik+stabilizační tyčky taky odchází když najedeš do větší díry atd ty nestojí moc.508 má zase problémy s tlumiči bouchání to vyjde draho každé auto má něco si nevybereš. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Nejsem si jistej, ale verze GT by měla mít přední nápravu lichoběžníkovou, normální verze 508 by měly mít přední nápravu typu McPherson. Aspoň tedy u verzí před faceliftem, jak je to po faceliftu, nevím. Víceprvková náprava, alespoň dle definic, je ještě trochu složitější - http://www.autolexicon.net/cs/articles/viceprvkova-naprava/

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S vrzganím mám už problém aj ja. U mňa je to v pravo ale na zadnej náprave a prejavuje sa to velmi silne ak sedí v aute aj spolujazdec. Ak iba šofér tak ovela menej. Počuť to hlavne pri prejazde väčšej nerovnosti, zvuk asi ako keby mám v kufri drevené dosky a tie sa na tej nerovnosti prehrkajú :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...