Dejved Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 AHoj, mam 508 sw 120kw 2.0 HDi jezdim ted na 17" 225/55R17 zimni. Auto jsem ted koupil a az ted sleduji ze podvozej je snad sportovniho razu nebot reaguje na jakkoukoliv nerovnost. Sebemensi nerovnosti jdou citet, kanal i kdzy je rovne stejne citim a auto pri velke rychlost do zatacky + nerovnost uskoci na volantu jak zajic. Je to asi blbost asi ted resit kdyz uz jsem majitel ale sedel jsem ve Fordu S-max a ten zehli naprosto vse pritom pneumatiky stejne a profil jen 50. Tam kde v Pazoutu jedu jak v tankodropu tak s Fordem jedu jako v bavlnce. Jsem naprosty lajk jen pocitove jste na tom stejne? pneumatiky 18 " vubec to bych musel jezdit po lestenem betonu abych nic necitil. Jeste me napada reseni ze dam 16 + prifil jeste vic ale to uz bude i blbe vypada a nebo asi neresit hlavni je pohoda z jizdy. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veldik Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 Absolútne s Tebou súhlasím, na zimu mám 16´´ a na leto 17´´. Ten podvozok sa hodne nevydaril. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 (upraveno) Zdravím, jsem na tom stejně. Podvozek je tvrdší, než jsem byl zvyklý z auta předtím. Teď v zimě mám 16ctky plechy a je to v toleranci. Na léto mám 17ctky a je to o něco tvrdší. Ale buď rád, že ti zatím neskřípou tlumiče jako mi a některým Viz moje problémy v jiné sekci, které Peugeot nějak nechce řešit Upraveno 12. březen 2015 uživatelem klakson23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 (upraveno) Souhlas 508 ma tvrdej podvozek a nemá viceprvkovou zadni nápravu proto uskakuje. 407ma má lepé udělany podvozek s viceprvkovou zadni nápravou rozdíl je dost znát když jsme testovali 508mu Jediné co můžeš udělat jsou 16 kola ale jsou to celkem balony Ps-bych chtěl vidět co bys říkal kdybys měl pneu 235 40 r18 léto nebo 225 45 r17 zimní má to tatík na passat cc a podvozek je tuhý ale né tvrdý na režim komfort,jak dá režim sport tak citíš každý kamínek něco jak v 508mě Na 407mě mám 16alu 205 60 r16 letní i zimni a je to krásně měkké ale o něco se to víc houpe,a v zatáčkach naklání vzhled s origo alu se dá Upraveno 12. březen 2015 uživatelem Lukaydo 407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejved Odesláno 12. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2015 hm, mam ALU 17" takze asi necham ty 225/55R17 a nebo 225/60R17 muzu tam dat 60 profil ? myslim ofiko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 Lukaydo: Mi tvrdili, že mám vzadu víceprvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 (upraveno) tu máš kalkulačku rozměru http://www.no1pneu.sk/informacie%20a%20rady/kalkula-ka-rozmerov podle toho nejsou vhodné bude asi tak 1cm méně místa mezi podběhem a pneu tak nevím UPRAVA-MOJE CHYBA, MYSLEL JSEM TOHLE a to je o přední nápravě-ale zajímave že 508 má horší podvozek když to vylepšily když 407 a 508GT májí lichoběžníkovou nápravu-trojůhelníkovou přední a 508 má nějakou jednoduchou mc pharson přední Peugeot 508 dostane zcela novou přední nápravu typu MacPherson. Nová konstrukce ušetří ve srovnání s modelem 407 na hmotnosti 12 kg, zároveň automobilka slibuje větší komfort a lepší ovladatelnost. Dostane ji většina 508. Verze 508 GT s motorem 2,2 HDi bude mít přední nápravu s dvěma trojúhelníkovými rameny a oddělenou těhlicí. Toto dvojité lichoběžníkové zavěšení a oddělení funkce odpružení a otáčení umožňuje dosáhnout vynikající směrové stability a přesnosti řízení a zároveň eliminuje nežádoucí vliv silného turbodieselu na ovladatelnost auta. A Upraveno 12. březen 2015 uživatelem Lukaydo 407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
c3cilka Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 Lukaydo: všechny 508 mají vzadu víceprvkvou nápravu, shodnou se 407, pouze obyčejné 508 mají vepředu klasické uložení McPherson a verze GT má vepředu dvojitá ramena s oddělenou těhlicí, opět shodná nápravou se 407. Mám verzi GT (mimo jiné z důvodu jiné přední nápravy), v létě na 19" kolech a na zimu jsem teď dal 17" (minimum, co na auto dostanu, kvůli brzdičům), na 19" je auto trochu tvrdší, ale není to zase tak hrozné a to mohu srovnávat, protože jsem před tím měl Citroen C5 (hydropneumatiku), jediný markatní rozdíl je ve stabilitě auta. Pocitově mi přijde stabilnější na 19". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 Ano, 508 má tvrdší pérování. Po zkušenostech ze 407 jsem docela rád, že obyčejná 508 má vepředu klasický McPherson. Za 150k km jsem u 407 měnil třikrát fripy. Měl jsem sice těhlici staršího typu, ale obávám se že i u modifikované bude po určité době potřeba vyměnit fripy (spodní otočný čep). Ty fripy jsou dost nešťastně konstruovány. Jakmile se poruší břit těsnění velice rychle vniká voda a nečistoty do válečkového ložiska, které časem vyrezne. Bohužel těsnění je na vrchní straně fripu a tak se do něj lehce dostane voda a následně nečistoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 13. březen 2015 Sdílet Odesláno 13. březen 2015 HonzaZ- pravda ty spodní čepy odchází často za 85tisic km se měnily 2x byly rozpadlé ale zas 1000kč za jeden čep skf není tolik+stabilizační tyčky taky odchází když najedeš do větší díry atd ty nestojí moc.508 má zase problémy s tlumiči bouchání to vyjde draho každé auto má něco si nevybereš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veldik Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Ahoj, v zime a najmä teraz keď nepretržite mrzne, mi niečo strašne vŕzga na pravom prednom kolese. Pri akomkoľvek zapružení. V servise všetko skontrolovali a nič nenašli. Nemali ste niekto niečo podobné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 když to ,,strašně vrže'' a v servisu nic nenašli, tak zaměstnávají lidi postižené hluchotou , asi nějaké experimentální pracoviště... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislav 78 Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Mě to taky teď v těch mrazech občas povrzává od pravého předního kola. Ale jenom občas a nezávisle na velikosti přejížděné nerovnosti. Teď jsem jel přes dva zpomalovací prahy a nic a z toho to zavrže i na malé nerovnosti. Zatím to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veldik Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Prijímací technik to počul, problém je že v servise to hodinu pozerali, skúšali všetko možné a pritom sa to zohrialo. A keď je to zohriate tak už to nevrže. Samozrejme, cestou zo servisu pri mínus 7 to zase začalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislav 78 Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 A vrže to opravdu při každém zhoupnutí tlumiče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veldik Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Pokiaľ mrzne tak pri každom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Ak 508 nema viacprvkovu napravu, tak zozeriem KEFU. Verejny prislub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 (upraveno) TommyC4 nějak neumím dneska číst Upraveno 30. leden 2017 uživatelem Multiplex406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Nejsem si jistej, ale verze GT by měla mít přední nápravu lichoběžníkovou, normální verze 508 by měly mít přední nápravu typu McPherson. Aspoň tedy u verzí před faceliftem, jak je to po faceliftu, nevím. Víceprvková náprava, alespoň dle definic, je ještě trochu složitější - http://www.autolexicon.net/cs/articles/viceprvkova-naprava/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 31. leden 2017 Sdílet Odesláno 31. leden 2017 S vrzganím mám už problém aj ja. U mňa je to v pravo ale na zadnej náprave a prejavuje sa to velmi silne ak sedí v aute aj spolujazdec. Ak iba šofér tak ovela menej. Počuť to hlavne pri prejazde väčšej nerovnosti, zvuk asi ako keby mám v kufri drevené dosky a tie sa na tej nerovnosti prehrkajú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.