KapriQ Odesláno 10. březen 2015 Sdílet Odesláno 10. březen 2015 (upraveno) Rád by som si v tejto téme spravil konečne jasno, a myslím, že nebudem sám... Diskusií na túto tému je tu dosť, ale môže mi niekto, ako laikovi vysvetliť, ako správne spraviť GEO na P406 96rv. Úplne najlepšie by bolo, je k tomuto nejaká oficiálna dokumentácia ??Rozdelím tieto otázky : 1)Niekde sú dohady, že treba mať auto zaťažené. Tu je otázka prečo ?Veď keď sa spraví GEO, a budem chodiť z "odlahčeným autom" aký to malo význam. Auto bude mať zase iné hodnoty (zbiehavosť...) keď nebudem jazdiť naložený... 2) Je teda potrebné mať auto v určitej svetlej výške , v predu / v zadu ??? Ak áno. tu je zase viac faktorov. Čo keď má niekto znížené auto pod "výrobnú" hranicu svetlej výšky ? Ako sa robí potom GEO na takýchto autách ? Taktiež je rozdiel, ak má niekto disky 15" 195/65 a priemer XY, a keď má niekto 19" nízko profilové a priemer XYZ. Jedná sa o to, že po prezutí zo zimných na letné, mám zrejme rozhodenú GEO, ale na zimných to asi nebolo toľko cítiť a rád by som tu GEO spravil aspoň raz poriadne, a možno s týmto súvisí aj problém uskakovania zadku do strany... (+ ešte som menil manžetu na riadení, a bolo potrebné dať dole čap, síce som si označil polohy, ale tu hrá rolu asi každý mm) Budem rád, ak mi niekto objasní tento problém . Ďakujem btw: Ak vie niekto o šikovnej GEO v Žiline, prípad. okolí, budem rád za referencie. Inak tu je protokol z poslednej GEO. Je tam niečo zle ? Alebo je to v poriadku... Ak sa bavíme o tom, že auto nebolo zatažené Upraveno 10. březen 2015 uživatelem KapriQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 10. březen 2015 Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Zbytečně založené téma... Je tu obsáhlé vlákno kde se to probírá,založil ho někdo s 406 barva lucifer jsou tam i všechny hodnoty a postřehy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 10. březen 2015 Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Tato tabulka platí.Výrobce předepisuje stažení náprav a tomu odpovídají předepsané hodnoty geometrie. Nastavovat jde pouze sbíhavost. Pro snížené podvozky, široké gumy, podložky apod. musíš vymyslet vlastní nastavení, to výrobce neřeší. Pokud měníš kulák řízení, tak vždy na geometrii. To že si poznamenáš polohu neřeší výrobní nepřesnost toho čepu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 10. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2015 (upraveno) Díky za odpoveď, a tu je práve 1. problém, našiel som 2 nezhodné hodnoty viď : # 1 : http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/mechanic/406susp/406align/align406.htm#5 (predok 144mm, zadok 150mm)# 2: obrázok v prílohe (Predok 150mm, zadok 160mm) + v #3 obrázku je zase 150mm zadok Tak z čoho mám teda vychádzať ? Guľový čap nemá vplyv na geometriu, jednalo sa o čap riadenia to len na upresnenie . A ja som ho nemenil, ale len vytiahol, aby som mohol nasunúť manžetu, a dal naspäť. Upraveno 10. březen 2015 uživatelem KapriQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 10. březen 2015 Sdílet Odesláno 10. březen 2015 V těch alternativních odkazech je uveden jenom sedan, motory starý model a je pravda že se liší proti té tabulce (obr.2). Pokud máš sedan a auto v podpisu tak bych zvolil asi předek 144mm a zadek 150mm. Možná ta tabulka obr. 2 co tady koluje je pro facelift s jinými motory? HDI? Na starém modelu je také u 2.1 TD větší výška nastavení. Rejdový čep a čep řízení jsou oba kulové čepy . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 10. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Tak to by uz potom davalo logiku. Seriem nato, idem v piatok do Peugeotu, snad to bude dobre a nic sa nedoje***...kazí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.