Jump to content

Toyo r888 195/50/15 106 16s


Hrada 106 16s
 Share

Recommended Posts

záleží na co je chceš používat, na normální ježdění ta guma není vhodná ani homologovaná (pokud si dobře pamatuju) na okruh je to jedna z levnějších gum kde je poměrně dobrá cena / výkon.. zdejší člen s nikem AKCZ je jezdí/jezdil na své GTi-6ce, zkus se poptat jeho.. nicméně kdybys chtěl větší kompromis, gumu na silnici i na okruh, šel bych spíš do R1R..

Link to comment
Share on other sites

Guma R888 je homologovana normalne na pozemni komunikace :-) ja jezdim na S16ce prave R1R a super guma v normalnim provozu nemas sanci u te gumy jit na hranu jejiho fungovani je to meka guma takze musis pocitat s tim ze ta gumu nevydrzi tolik jako bezna letni guma je to semislick :-)

Link to comment
Share on other sites

Thx jsem čerstvý majitel s16 takže hledám kompromis R1R jsem měl taky v merku asi je teda zkusím pokud se sjíždí rychleji jenom dobře bude fungovat a to je přesně co hledám. Seriove gumy se mi zdají dost slabé. Auto je od minulého majitele dost nechci říct zanedbane spíš po estetické stránce barva kladivkova stříbrná ale na barvu to nejezdí. Motorově je vypilovana sání odlehčená klika lestene svody brzdy nové kompletně položené na brembach auto jede jak má pekne rovně brzdy jsou perfektní jen kdyz ve větší rychlosti najíždím z ostra do zatáčky a pribrzdim ostreji tak mi zadek ustřeli nevím jestli je to tím jak je odlehčený nebo to dělá každé tohle auto ale gumy jsou na hraně tak jsem si myslel pokud dám měkčí gumu viz 888 nebo jak psal Kubík R1R mohlo by to pomoct. Pokud ne budu muset seridit brzdy na zadní náprave. Používám ho do práce 20km v pondělí a v pátek 20km zpět a samo víkendove hratky. Čeká mě spousta práce ale první se tenhle rok pobavím auto je na dílně vikend klasika věci po koupi olej rozvody výměna světel jsou tam angely s xenonami myslim že originál mu prostě sluší víc a pak nechci dráždit PČR už takhle ten randál z koncovky je neskutečně hlasitý takže se asi otevře a dá se tam vata.Jeste rada co je nejoptimálnější koncovka na s16 možná by se vyplatila investice do nějakého kvalitního výfuku

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ahoj, co se týká ustřelení v zadku při brždění v zatáčce, tak to je vlastnost S16, prostě v zatáčce nesmíš brzdit;-) Zvlášť pokud máš silnější brzdy, tak to musí být ještě výraznější... U S16 je na zadní nápravě i omezač brzdného účinku, ale i tak je při přibrždění zadek tak lehounkej, že jde bokem (kola se ani nemusí bloknout, prostě se sveze). Samozřejmě, že lepivější gumy to posunou o kus dál, na druhou stranu pak už může být ta hrana v takové situaci, že když už ta guma povolí, tak jsi opravdu skončil... mě malinko pomohlo i snížení zadku tak, aby auto bylo přesně v rovině.

Jinak u těch gum záleží na snížení a taky na ET a šíři ráfku. Já třeba se 195/50 R15 sem škrtal ani sem neměl pořádnej rejd, se 195/45 R15 (oboje na Cyclonech 6x15 ET 19) musím vytočil kolo do maxima, aby si aspoň malinko škrtlo, takže to už v běžným provozu nepocítím.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...