redkid Odesláno 7. březen 2015 Sdílet Odesláno 7. březen 2015 Čau Možná blbá otázka . Jde na diagbox poznat zásah do fap tedy fap off? Mám podezření na mé 807 že je něco špatně fap puvodní 170t.km regenerace po 850km tlak před za fap rozdíl 0 Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 7. březen 2015 Sdílet Odesláno 7. březen 2015 Jde to poznat ale je to o tom že se musí štourat hodně do podrobna. Na své jsem měl taky podezření protože jsem to měl asi třikrát napíchnuté kvůli jiným věcem. A protože mě zajímalo jak na tom FAP je tak jsem ho přečetl a pokaždé to ukázalo úplně stejné hodnoty km od regenerace a do regenerace a i stejnou hladinu aditiva. Pak mi kamarád něco ladil na autě tak jsem mu to říkal a on si s tím hrál déle jak já a hlavně on se nebojí otvírat i složitější věci a zjistil že DIAG píše že počítač aditivace není přítomen z čehož jme usoudili že FAP je vyřazený a je i odebraný počítač řídící regeneraci a chod FAPu z ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 7. březen 2015 Sdílet Odesláno 7. březen 2015 Když víš co hledáš....tak to na diagnostice poznáš hned po připojení........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redkid Odesláno 8. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2015 Aditivace funguje ale co ten rozdíl před a za fapem 0 ? Jinak fap není vykuchanej to sem kontroloval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 11. březen 2019 Sdílet Odesláno 11. březen 2019 V 7. 3. 2015 at 21:16, Vena garážmistr napsal: Jde to poznat ale je to o tom že se musí štourat hodně do podrobna. Na své jsem měl taky podezření protože jsem to měl asi třikrát napíchnuté kvůli jiným věcem. A protože mě zajímalo jak na tom FAP je tak jsem ho přečetl a pokaždé to ukázalo úplně stejné hodnoty km od regenerace a do regenerace a i stejnou hladinu aditiva. Pak mi kamarád něco ladil na autě tak jsem mu to říkal a on si s tím hrál déle jak já a hlavně on se nebojí otvírat i složitější věci a zjistil že DIAG píše že počítač aditivace není přítomen z čehož jme usoudili že FAP je vyřazený a je i odebraný počítač řídící regeneraci a chod FAPu z ŘJ. Je to dlouho. Ale povedlo se zprovoznit PC aditivace? Taky mi to píše že neni přítomen. A to i před tim než sem nechal udělat fap off. Chtěl bych to všechno dát do cajku ale postupně sám. Aditivum se prelevalo v nadržce Takže tam nejaky je ale mevim jestli je v diagnostice vypnuty jenom nebo tam prostě není pc. Dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 Asi záleží na RJ motora. RHR s RJ Siemens má počítač aditivácie integrovaný v RJ motora,nie samostatný. Preto ho detekuje ako neprítomný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 Takže nejlepší bude se někam objednat aby mi proveřili funkci aditivace atd. Chtěl sem co nejvíc si udělat sám. zkusim ještě hledat na youtube. navody souvisejici s diag a FAP, regenerací. diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 Cez diag sa spustiť kontrola čerpadla,diferenciálny tlak a pod. Ak to tam nájdeš (v RJ motora keď je to Siemens),tak FAP máš aktívny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devdem Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 ferinko> takze RHR pise standardne neco jako: "pocitac aditivace neodpovida/nepritomen"? Predminuly vikend jsem mel pujcenou PP2000 a trochu mne to vydesilo :-). Umis z hlavy poradit, kde tedy najdu udaje o adiitvaci/regeneraci/FAP pro RHR? Nekde pod RJ motoru - to mi je jasne, ale ja jsem se tam hrabal celkem vydatne a nic o aditivaci/regeneraci/FAP jsem nenasel. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 musím to napojiť na auto a pozrieť,z hlavy nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 Ja to poznam podle diferencniho tlaku Fap 0 a nedělá statistiku jízdy po městě atd.viz foto všechno nafoceno pod jednotkou motoru a FAP filtr sada... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 13. březen 2019 Sdílet Odesláno 13. březen 2019 V 12. 3. 2019 at 12:22, ferinko2 napsal: Cez diag sa spustiť kontrola čerpadla,diferenciálny tlak a pod. Ak to tam nájdeš (v RJ motora keď je to Siemens),tak FAP máš aktívny. V 12. 3. 2019 at 12:22, ferinko2 napsal: Tak mam Bosh jednotku motoru a je tam aditivace. Zkouška čerpadla OK.Aditivum 3l. Prutok mám ale diference 0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 14. březen 2019 Sdílet Odesláno 14. březen 2019 Diference 0 aj pri zvyšovaní otáčok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 14. březen 2019 Sdílet Odesláno 14. březen 2019 BohuželBohužel ano. Tlak sa nemění Takže buď je deravi úplně (fapoff) nebo nefunguje meranie. Upcham FAP na 50% a plechom a uvidim ci bude zmena. Môze byt pri FAPoff nejak deaktivaovane meranie diferencie? Ale až bude vonku TEPLO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 14. březen 2019 Sdílet Odesláno 14. březen 2019 Jedine co ukazuje je teplota za katalizatorom(ale ci sa mení).Našel sem dokonce zalohu na CD. Pred Fapoff. Subor.dec Pokud uvidím změnu na diferenci tak by stačilo vymenit FAP. Nastavit výměnu v diagu. Prehrat subor .dec a som FAP ON. Když mi udělali FAP off tak sem pak měnil žhavicky a škrtici klapku. Jinak mi už nehlásí jinou závadu. Mohl se FAP zanašet víc kvuli těm zavadam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 17. březen 2019 Sdílet Odesláno 17. březen 2019 V 14. 3. 2019 at 9:09, ferinko2 napsal: Diference 0 aj pri zvyšovaní otáčok? Tak dnes som zkusel za PROVOZU. Rozdiel tlaku je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. březen 2019 Sdílet Odesláno 18. březen 2019 Ten rozdiel tlaku je veľmi malý,takže vyzerá to na deravý filter , FAP off softwarovo nemáš asi urobený korektne,alebo vôbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 18. březen 2019 Sdílet Odesláno 18. březen 2019 Tak to potěší že som zaplatil 6500kc za diru vo vyfuku(vykuchanu vložku). No posledne dva dotazy. 1.) Jak poznam že vyčko na nádrži je OK?Da info po tankovani že treba striknut aditivum? 2.) Myslíš že bych mal zkusit manual regeneraci za jazdy v tomto stave softwaru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. březen 2019 Sdílet Odesláno 18. březen 2019 (upraveno) 1. Vadný uzáver nádrže vypíše chybu. Áno dáva info RJ že bolo dotankované, koľko,to už si zistí RJ podľa stavu paliva a vstrekne aditívum. 2. Môžeš skúsiť aj regeneráciu na mieste. Vyzerá to tak,že FAP off máš vyriešený prevrtanou vložkou Upraveno 18. březen 2019 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 19. březen 2019 Sdílet Odesláno 19. březen 2019 Tak zkusil som obe regenerace jna mistě i jazdy a NIC. Jak si psal je malá diference(vykuchani) tak vyhodnotí že není potřeba regenerace asi Hlášení: Naplnění filtru pevných částic sazemi je rovno 0%.( potvrzeni) Regenerace nemožná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.