MatyBA Odesláno 4. březen 2015 Sdílet Odesláno 4. březen 2015 Zdravím, řešil jsem závadu se skrtici klapkou, auto pořad pridavalo a ubiralo plyn. Dle automechanika to bylo špatným číslem na skrtici klapce, koupil jsem teda novou. Po nasazení na motor a zapojeni problémy přetrvaly, dělalo to stále. Zjistili jsme, ze je problém v motorku co stěhuje plyn (je pod klapkou) byl přidreny. Motorek jsme vyměnili, na baterie funguje. Bohužel po zapojeni na konektor proste ne a ne fungovat. Tak jsme šli po kabelech, jestli nejsou přerušené a zjistili jsme ze nejsou. Už jsme nevěděli co a tak nás napadlo jestli jde do motorku proud a NEJDE. Takže moje otázka zní, ma z řidici jednotky jít do moturku proud? neměl by někdo schéma drátů u motoru, jak to vede z řidici jednotky? jedna se o motor 1.0 r.v 1993. Dekuju předem všem za každou radu, nechci koupit novou RJ a zjistit, ze to nebylo tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Syroň Odesláno 5. březen 2015 Sdílet Odesláno 5. březen 2015 Zdravím. Pokud odpojíš přívod k motorku, pravděpodobně nenastartuješ. Musel by někdo druhý ručně páčkou přidat plyn. Když budeš za chodu motoru měřit napětí na konektoru, mělo by se měnit podle otáček, pokud se budou pohybovat kolem volnoběhu. Napětí jde z řídící jednotky. Mám dojem, že se mění i polarita napětí. Pokud regulace pracuje správně, při zapojeném kontaktu, dá se jednoduše odzkoušet. Při přidání plynu ručně páčkou na klapce, vytočení na zhruba 1500-2000 otáček, a následném ručním zavření klapky na volnoběžný doraz, musí být po poklesu otáček cítit v ruce reakce motorku, který se snaží klapku pootevřít. Píšeš, že kolísají volnoběžné otáčky. Zkus chytit tu páčku škrtící klapky, jestli se při tom kolísání volnoběhu pohybuje nebo ne. Další možností je netěsnost sacího potrubí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.