baki Odesláno 5. listopad 2005 Sdílet Odesláno 5. listopad 2005 cau pežotníci, zrovna se jako cerstvej majitel 405 chystam menit olej a rikam si, ze ty svy potvurce dopreju a hodim tam syntak 0w-40 (Mogul) v kombinaci se Slickem50:mrk. Nezkousel nahodou nekdo tuhle kombinaci a jestli to stoji za ty prasule. jo mimochodem (no spis hlavnimchodem) nevite kolik litriku oleje je ve 405 ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rasputin Odesláno 5. listopad 2005 Sdílet Odesláno 5. listopad 2005 Starý olej máš asi 10 nebo 15 W 40, pokud chceš lepší olej 0 W 40 přidávej ho po troškách,protože tyto oleje rychle rozpouštějí úsady v motoru a mohly by se tím ucpat mazací kanály. Slick50 jsem zkoušel,že by motor ožil,nebo by šel slyšitelně lehčeji a tiše jsem nepostřehl.Lepší oleje,třeba Castrol magnetic nebo Mobil 1 jsou i s podobnými aditivy co se týče studených startů. Dokonce jsem četl i výsledky laboratorních zkoušek ze zkušebny TUV a žádná podstatná zlepšení mazání a opotřebení slick 50 motoru nepřináší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rasputin Odesláno 5. listopad 2005 Sdílet Odesláno 5. listopad 2005 oleje je potřeba asi 4,5-5.l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. listopad 2005 Sdílet Odesláno 6. listopad 2005 Slick si může psát co chce... podle mě je to úplná blbost dávat do motoru 0w-40.... to Sričko už zažilo svoje (kolik má podle tebe najeto?) a hodí se do něho 10W ale nejlépe 15W. Jestli to hodíš doh¨romady s tou sračkou, to je jkedno, nedělej to. Čím \"viskozitější\" motor, tím líp... nalij tam 5l 15w40 a je hotovo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baki Odesláno 6. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2005 dikas za reakce. na slicka se teda nejspis vyprdnu, ale ta Wnulka me celkem laka (videl jsem 4l Mobila 1 za 1420 Ka, coz uz je celkem zkousnutelny) - sice tusim ze oirg. manual doporucoval w10, ale byly v dobe pred 15 lety vubec bezne dostupny lepsi zaleziti (myslim tim oleje, ktery maj lepsi zimu, ale stale si zachovavaj hodne vysokou soudrznost v lete - 40-60). navic co se tyce viskozity, tak nevim. podle me pokud se olejovej film netrha ani v teplych extremech a presto ma nizsi viskozitu, tak to je jedine dobre - celkove se pak snizi hydrodynamika v motoru a klikovka a spol. trpi min i co se tyce \"uderu do hladiny\". ale nevim nejsu v tomhle odbornik, tak se mozna pletu;) jinac jeste k tomu pomalymu dolejvani - netusis jak to udelat, kdyz bych potreboval vymenit celou napln vcetne filtru naraz (skoro si ted rikam, ze pomaly liti je asi jedina cesta, jak usazeniny neodparat najednou a v nebezpezne velkych kusech, i kdyz i ty by se snad mely postupne rozpustit a pripadny \"ucpavky\" by se snad ztratily). kazdopadne jestli mas nejakej dobrej tip budu rad (mozna nejaka spec. prisada do soucasnyho oleje, ktera by usazeniny rozpoustela POMALU a chytala na filtr, no a po uplnym vycisteni by se pak soupnul cerstvej olej a filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 6. listopad 2005 Sdílet Odesláno 6. listopad 2005 www.oleje.cz prectete si to a budete o dost chtrejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommate Odesláno 14. listopad 2005 Sdílet Odesláno 14. listopad 2005 taková změna může motoru spíš ublížit a může být i větší spotřeba oleje - polosynt. 10W-40 není pro ten motor jen dostačující, ale spíš ideální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.