Forsajt Odesláno 2. březen 2015 Sdílet Odesláno 2. březen 2015 (upraveno) Zdravím, řeším problém se škubaním u Fiatu Ulysse 2,2 94 kw (4HW). Nejprve nešel do otáček (nad 2000) byl vadný swirl, ten jsem vyměnil, auto už jde do otáček, ale cuká a při cuknutí zakouří. Cuká to už v nižších otáčkách cca 1800. Díky za pomoc, radu. Upraveno 8. duben 2015 uživatelem Forsajt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 2. březen 2015 Sdílet Odesláno 2. březen 2015 Vstriky typoval bych to na ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 3. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2015 No před výmenou swirlu to tolik neškubalo. Díky za odpoved, zkusim zajet na diag. a uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 3. březen 2015 Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Na dia ale vstriky nepoznas, jeste me napadl egr, ale ten taky na dia nepoznas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 3. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Tak v praci jsem odpojil egr. Jen jsem vlozil pred sání kousek plíšku. Auto jelo perfektně, ale na dálnici spadlo do nouzáku. Stalo se tak při cca 2200 a zařazené 5. Rozsvítila se kon. motoru a esp, po dalším nastartování esp zhaslo a svitil jen motor. Při další jízdě nad 2000ot to zase spadlo do nouzáku a svití esp. Auto už neškube, tak snad egr. Prosím, jak ho vyřadím? Vypada to, že plisek pred sani nestaci. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 3. březen 2015 Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Neodpojuj ho! To jsi mel udelat jen na chvilicku na zkousku... Na jedne strane ho oddelej a vloz tam z plisku udelanou zaslepku a pres ni to sesroubuj. Auto si bude myslet ze egr funguje a splodiny se ti pres tu zaslepku nedostanou do sani. Egr asi nedovira a splodiny ti tam jdou porad. Pocitej s tim ze tam je velka teplota, tak bud kvalitni plech, nebo casem vymenit, protoze se ti propali. Ale nejezdi s odpojenym konektorem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 3. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Ok, mam tam jen plech, egr ventil jsem ani nenašel, takže konektor je na místě. Ale proč to teda pada do nouzáku? Auto mam kratce a snazim se ho dat dohromady. Jeste jsem si vsimnul, ze ten swirl je porad v podtlaku.Je to dobre? Mel jsem za to, ze chodi nahoru dolu podle otacek, ale on je porad nasaty. Diky za odpoved, snad to dam do kupy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 3. březen 2015 Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Kam jsi dal teda ten plech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 3. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Před sání. Mezi trubku od egru a sání. Jspu tam 2 sroubky na imbus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 3. březen 2015 Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Tak to jo, proste jsi zamezil aby se cokoliv dostalo od egru do sani? Tak to by stacilo jako ta zaslepka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 3. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Presne tak. Ted jsem to jel projet. Po nastartovani sviti kontrolka motoru, na 1,2,3 a 4 toci normalne zkousel jsem az do 3500 ot. ale na 5 cca v 2000ot pada do nouzaku a rozsviti se esp. Po dalsim startu se vse opakuje. Mam pocit, ze se nekdo hrabal v podtlakovych hadickach. Ten stary swirl byl vykuchany (nebyla tam membrana) a hadicka zaslepena. Muzete me nekdo poradit jak ma fungovat ten swirl? Podtlak drzi, ale porad a nevim jestli to neni chyba. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 5. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2015 Tak jsem zjistil, ze je vadny podtlakovy ventil ovladani swirlu. V pondeli ho vymenim a snad to pojede. Cena ventilu ve Fiatu cca 1100,- v nahrade se nevyrabi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 9. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2015 Tak podtlakovy ventil jsem vymenil a swirl chodi jak ma. Ale...stale se rozsvecely kontrolky esp a motoru. Vytahl jsem zaslepku egru a kontrolky zhasly, ale škubaní a dým je zpět. Zkusim vytahnout a procistit egr, doufam, ze to pomuze. Popripade ho zaslepim i dole a uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biondi Odesláno 10. březen 2015 Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Zaslepiť EGR ti nepomôže. RJ motora zistí, že si ho zaslepil podľa prietoku vzduchu (váhou vzduchu). Zaznamená zvýšený prietok. Musel by si ho odstrániť v softvéri RJ. Tekže odporúčam vymeniť EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 10. březen 2015 Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Ta zaslepka je na test jestli to prestane skubat... Pokud to prestane, je problem v egru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 10. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2015 (upraveno) Díky za odpovědi, takže mě čeká vyměna egru. Nevíte, kde se da sehnat za rozumny peniz? EDIT: Tak prohledavám net a požadovaný egr ventil nenacházím. Prosím, víte někdo, kde to objednat? Díky. Upraveno 10. březen 2015 uživatelem Forsajt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 15. březen 2015 Sdílet Odesláno 15. březen 2015 http://www.sbazar.cz/memex/detail/6757866-egr-ventil-zpetneho-vedeni-zplodin-peugeot-206306307308406407607807expert-citroen http://bazar.automedik.cz/fiat/ulysse/palivova-soustava?search=egr&minPriceSelected=0&maxPriceSelected=150000&order=p.id_pol_code+DESC%2Cp.id_pol+ASC http://bazar.automedik.cz/fiat/ulysse/palivova-soustava?minPriceSelected=0&maxPriceSelected=150000&order=p.id_pol_code+DESC%2Cp.id_pol+ASC http://bazar.automedik.cz/egr?minPriceSelected=0&maxPriceSelected=150000&order=p.id_pol_code+DESC%2Cp.id_pol+ASC https://www.google.cz/?gfe_rd=cr&ei=s8kFVenJKI__4wa4jIHADg&gws_rd=ssl#q=ulysse+egr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 15. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 15. březen 2015 Díky, už jsem ho sehnal. Nový, cena 2640,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 18. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2015 Tak egr to asi nebude. Byl jaem na dia a vypadá to na vadnou váhu vzduchu. Dává nesmyslné hodnoty (vyšší než je skutečnost). Zkusím vyčistit a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. březen 2015 Sdílet Odesláno 18. březen 2015 Vedecká diagnostická metóda.....pokus a omyl??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.