Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2,2 94kW škube a nemá výkon. VYŘEŠENO! Už jezdím!


Forsajt

Recommended Posts

Zdravím, řeším problém se škubaním u Fiatu Ulysse 2,2 94 kw (4HW). Nejprve nešel do otáček (nad 2000) byl vadný swirl, ten jsem vyměnil, auto už jde do otáček, ale cuká a při cuknutí zakouří. Cuká to už v nižších otáčkách cca 1800. Díky za pomoc, radu.

Upraveno uživatelem Forsajt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v praci jsem odpojil egr. Jen jsem vlozil pred sání kousek plíšku. Auto jelo perfektně, ale na dálnici spadlo do nouzáku. Stalo se tak při cca 2200 a zařazené 5. Rozsvítila se kon. motoru a esp, po dalším nastartování esp zhaslo a svitil jen motor. Při další jízdě nad 2000ot to zase spadlo do nouzáku a svití esp. Auto už neškube, tak snad egr. Prosím, jak ho vyřadím? Vypada to, že plisek pred sani nestaci. Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neodpojuj ho! To jsi mel udelat jen na chvilicku na zkousku... Na jedne strane ho oddelej a vloz tam z plisku udelanou zaslepku a pres ni to sesroubuj. Auto si bude myslet ze egr funguje a splodiny se ti pres tu zaslepku nedostanou do sani. Egr asi nedovira a splodiny ti tam jdou porad. Pocitej s tim ze tam je velka teplota, tak bud kvalitni plech, nebo casem vymenit, protoze se ti propali. Ale nejezdi s odpojenym konektorem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, mam tam jen plech, egr ventil jsem ani nenašel, takže konektor je na místě. Ale proč to teda pada do nouzáku? Auto mam kratce a snazim se ho dat dohromady. Jeste jsem si vsimnul, ze ten swirl je porad v podtlaku.Je to dobre? Mel jsem za to, ze chodi nahoru dolu podle otacek, ale on je porad nasaty. Diky za odpoved, snad to dam do kupy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak. Ted jsem to jel projet. Po nastartovani sviti kontrolka motoru, na 1,2,3 a 4 toci normalne zkousel jsem az do 3500 ot. ale na 5 cca v 2000ot pada do nouzaku a rozsviti se esp. Po dalsim startu se vse opakuje. Mam pocit, ze se nekdo hrabal v podtlakovych hadickach. Ten stary swirl byl vykuchany (nebyla tam membrana) a hadicka zaslepena. Muzete me nekdo poradit jak ma fungovat ten swirl? Podtlak drzi, ale porad a nevim jestli to neni chyba. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podtlakovy ventil jsem vymenil a swirl chodi jak ma. Ale...stale se rozsvecely kontrolky esp a motoru. Vytahl jsem zaslepku egru a kontrolky zhasly, ale škubaní a dým je zpět. Zkusim vytahnout a procistit egr, doufam, ze to pomuze. Popripade ho zaslepim i dole a uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpovědi, takže mě čeká vyměna egru. Nevíte, kde se da sehnat za rozumny peniz?

EDIT: Tak prohledavám net a požadovaný egr ventil nenacházím. Prosím, víte někdo, kde to objednat? Díky.

Upraveno uživatelem Forsajt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...