Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0HDi nejde nastartovat - za tepleho motoru


Knightey-

Recommended Posts

V minulem vlaknu jsem resil, ze netocil starter, tu chybu jsem opravil a ted toci krasne. 


Ale ted se mi stava, ze kdyz je motor teply, tak nejde nastartoval. Starter toci krasne.


Po chvili startovani jsem zkousel mackat balonek u cerpadla, jestli neni prazdny ale ten je celkem plny. Po prvnim zmacknuti uz zmacknout nejde a je tvrdy. 


Cili nafta by tam mela byt. 


Po cem mam jit jako prvni? Dnes byla teplota 4°C kdyz se mi to stalo. 


Auto rano krasne nastartovalo, ujel jsem cca 5km, chciplnul asi na 2 minuty a pak chtel nastartovat a nic. 


Kdyz jsem to cca 5x zkousel vzdy tak 5-10s, tak jsem to nechtel trapit (baterku, starter). Vzdal jsem to. Po cca 10 minutach me napadlo, odpojit cidlo od teploty vody a ono to chytlo. 


Ted nevim jestli to byla nahoda a nebo to opravdu ma souvislost s timto cidlem. Takze jsem ho zapojil, popojel cca 500m a chcipnul. Ihned jsem to zkusil nastartovat a chytlo to s pripojenym cidlem. 


Napada Vas jestli je nekde chyba? Jestli to muze byt tim cidlem? Diagnostiku vzdy kdyz se to stane tak u sebe nemam. Ale nemam problem to napichnout. Popripadne po cem se podivat klidne v diagnostice? Mam PP.


Diky moc.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No snímac teploty motora .... ukazuje somariny... má iný odpor pri urcitej teplote ako by mal mat....alebo zeby nieco zo vstrekovanim nafty? (cerpadlo...vstreky...snimac teploty nafty?) treba skúsit odpojit snimac teploty pri teplom motore a skusit tak nastartovat 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po napichnuti mi to napsalo tyto 2 chyby:

 

- Trvala zavada: Signal teploty chladici kapaliny motoru, Zkrat na plus pol nebo preruseny obvod.

 

- Prechodna zavada: Obvod strikovacu, Ovladaci stupen vstrikvoace vadny. 

 

Takze asi zacnu tim, ze koupim to cidlo a potom se uvidi co a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mi cidlo dorazilo. Takze ho hci vymenit, znacka TOPRAN. Prislo to i s tesnicim o-krouzkem. 

Jak to je pri vymene? Vyteka porad chladici kapalina u tohoto auta?

 

Navic se mi vcera poradila nemila vec s diagnositkou. Pri diagnostice mi klekla baterka a ted kdyz pustim Diagbox tak nabiha celych 10 minut. Pote nez se proklikam do Peugeot Planetu, tak mi to zabere dalsich 15 minut. A pak mi to napise, ze se neda pripojit. Cili se mi to nejak zhroutilo :( 

Tohle asi nikdo neresil co? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navic se mi vcera poradila nemila vec s diagnositkou. Pri diagnostice mi klekla baterka a ted kdyz pustim Diagbox tak nabiha celych 10 minut. Pote nez se proklikam do Peugeot Planetu, tak mi to zabere dalsich 15 minut. A pak mi to napise, ze se neda pripojit. Cili se mi to nejak zhroutilo :(

Tohle asi nikdo neresil co?

Preinštalovať Diagbox.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak diagbox preinstalovan a jiz funguje.

Dnes problem. Auto mi stalo dva dny, prijel jsem o pulnoci a nenastaroval. Tocilo ale nic.

Cidlo ukazovalo dobrou teplotu vody - cca 3st.

V chybach bylo napsano: Pocitac motoru - trvala zavada. Co to je? RJ ko?

Naael jsem tam nejak kod zavady pocitace a to bylo P0118. Nekdo nejaky napad co s tim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P0118 Engine Coolant Temperature Circuit High Input
ME7.4.4 - Coolant thermistor. Short circuit to positive or open circuit.
SID802 - Coolant temperature signal. Open circuit or short circuit to positive.
S2000PM1 - Engine coolant temperature sensor signal. Shert circuit to positive or open circuit.

Závada snímača teploty chladiacej kvapaliny.

http://www.pikit.co.uk/peugeotmt/eobd%20p%20codes.html

Upraveno uživatelem ferinko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ja myslel ze to cidlo je dobre, protoze to ukazovalo v merenych hodnotach spravnou teplotu. Tak mi to prijde divne. No dnes ho zkusim potom vymenit. Auto musim odtahnout do dilny (cca 50km). Kdybych si byl jisty, ze to cidlo vymenim na miste a nevytece mi kapalina, tak to zkusim. Ale bojim se ze mi vsechno vytece...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze dnes jsem jel s druhym autem k Peugeotu s tim, ze ho odtahnu. Prijel jsem tam v cca 20h a teplota venku byla okolo 3°C. Jeste jsem zkusil ho nastartovat a eihle. Auto chytlo jako kdyby se nic nedelo. Tak ja uz nevim. 

Dojel jsem s tim do garaze a cidlo vymenil. 

Chybu z RJ motoru nejde vymazat. 

Myslel jsem ze si vezmu druhe auto ale jeste mu dam sanci. Stejne potrebuju vyzkouset jestli to pomohlo ci ne. 

Konektor k cidlu jsem procistil kontaktolem. 

Tak uvidime.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zde jsou nejake fotky z obrazovky. 

Toto je fotka chyby u RJ motoru. A tuhle zavadu nejde vymazat. Kdyz se o to pokousim, tak tam je dost potvrzovani, opisovani KM z palubni desky ale uplne na konci to neco napise (uz si nepamatuju co) a chyba tam furt je. 

post-4378-0-13219200-1425836113_thumb.jp

 

Tohle kdyz dam tusim F5 vidim u teto chyby. Mi to prijde ze je to minulost, protoze kdyz to testuju (ctu) tak stojim. Tahle zavada se asi stala ne? 

post-4378-0-66694600-1425836120_thumb.jp

 

Moje RJ v aute je primo tato:

post-4378-0-10060700-1425836128_thumb.jp

 

A zde jsou potom nejake merene hodnoty po vymene cidlaa auto stalo v garazi (cca 15°C a bezelo cca 20 minut na volnobeh)

post-4378-0-73926700-1425836133_thumb.jp

post-4378-0-33574400-1425836139_thumb.jp

 

Zda se mi, ze pred vymenou hodnoty v korekcich dodavky byly mnohem lepsi. Temer 100% snad na vsech. Takze bud to nefungovalo a nebo to ted je spatne.  

Upraveno uživatelem Knightey-
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie korekcie na voľnobeh by mali byť OK

Závadu nedokážeš vymazať asi preto,že máš diagbox aktivovaný ako užívateľ s nejakým profilom 01FFF000,a nie ako expert s profilom 02FFF000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Safra, to je sileny toto. Skoda ze to nejde jen tak nekde zmenit ci prepsat v nejakym registru. 

Kazdopadne zatim auto vzdy nastartovalo. At teple, tak studene. Furt mi nejde ale do hlavy, ze cidlo ukazovalo normalne teplotu na budikach a i v merenych hodnotach. Coz je mi teda divne. Kdyby bylo spatne, tak neukazuje ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes mi to nedalo a jeste jsem vytahnul zhavici svicky abych se na ne podival a promeril. 

Vsechny jsou BOSCH a typ, ktery tam patri. Coz je dobre.

Jinak dve sly krasne ven ale ty dalsi dve bohuzel ne. Jsem myslel normalne ze je tam utrhnu. Po dlouhem mordovani sem a tam jsem je dostal ven. 

A nekdo na nich mackal zavit a pak je narval do hlavy... Tem lidem bych rval hlavu....

Takze jsem jim opravil zavit, protahnu jsem zavit v hlave promeril a dal je zpet. Vsechny maji stejny odpor a stejne rychle zhavi. Cili mam jistotu ze tohle funguje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ci to nejako suvisi s tvojim problemom ale moje HDI za tepla nestartovalo koli DRV. Studeny startoval uplne perfektne ale ked sa v lete poriadne zohrial na dialnici tak ani nahodov. Musel som ho abnormalne dlho drzat aby chytil. Menil som najprv snimac navrchu cerpadla ale nepomohlo to tak potom ten DRV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...