Jump to content

406tka mi tlakuje do vody


Péťa
 Share

Recommended Posts

Mam zase jednu zahadu a zajimalo by me, jestli jste se s tim nekdo setkal a jak jste to vyresili.

Mel jsem dovolenou a venoval se rodine. Tim se stalo, ze mi auto tri dny stalo v garazi a nebylo ani nastartovany (to je snad poprve za poslednich nekolik let). Treti noc se "pochcalo" - najednou byla pod nim voda. Kdyz jsem otevrel vicko od nadobky na vodu, tak voda zacala primo tryskat. Prvni napad je pochopitelne hlava nebo tesneni. Tesneni se davalo nove na jare. Pri natocenem motoru nic v nadrzce nebubla, olej na vicku i merce je cisty (zadna pena).

Zajel jsem tedy do servisu (12km), tak misto vicka nasadili manomentr, okruh natlakovali a nic nezjistili. Podotykam, ze kdyz jsme vicko oddelavali, tak si jen trochu "psouklo" a nic.

Testovanim jsme prisel na zajimavou vec, kdyz auto jede a je teple, tak je vsechno OK, ale jakmile stoji v garazi a vychladne, tak se chladici okruh natlakuje. Koupil jsem nove vicko, ale ani to nepomohlo :grr

Nastesti se mi malokdy stane, ze by auto vychladlo, ale i tak to je neprijemne a byl bych nerad, kdybych nekde zustal na trase.

:myslim:myslim

Link to comment
Share on other sites

Dnes jsem podnikl zkušební jízdu, na otočku Hronov - Mladá Boleslav - Hronov (cca 230km).

Doma jsem zkusil oddělat víčko od vody a jen si to mírně \"odfouklo\", jinak nic.

Celou cestu jsem absolvoval na benzín (to by si na LPG fóru ?ukali na čelo :D ).

Ještě uvidím večer...

Link to comment
Share on other sites

Kdybys byl z Prahy, tak tě okamžitě vyšlu do servisu Global ATC v Karlíně. Bavil jsem se o tom se známým, který tam dělá vedoucího, a hned věděl, o co jde, když je to spojené s LPG. Moc mi o tom zatím neřekl, ale protože to máš daleko a do Prahy asi nejsi ochotný s tím jet, tak se z něj pokusím vytáhnout nějaké info :)

Link to comment
Share on other sites

Ještě, že je ta naše zemička ta maličká :D Do Prahy to mám 150km, to není takový problém.

Takže to opravdu může souviset s LPG? Zajímavé.

Jestli můžeš, zkus z něj vytáhnout víc a taky jestli by to dokázali opravit na počkání. Případně nějaký kontakt, já bych se tam klidně i objednal. Včera jsem volal do Gery (www.gera.cz) a tam také nevyloučili, že by to mohlo být LPG. Jenže objednávají až na konec listopadu :grr

Link to comment
Share on other sites

Myslim, ze by ti Hanis mohl naprosto v pohode vyhovet... Tahle provozovna se teprve zabiha, takze vetsinou se tam misto najde, jestli by to udelali na pockani, to ale nevim. Kazdopadne kontakt mas tady, servis LPG provadeji, cena prace je 360 Kč/hodina. Ptej se po Janu Velínském (pochybuju, že ti to zvedne někdo jiný než on nebo Matyáš, ale uvidíš) a řekni mu, že tě posílá Fx, bude už vědět, o co šlo - když mu popíšeš závadu, určitě si vzpomene.

Provoz autoservis Praha

Pernerova 48

180 00 Praha 8

(+420) 224 818 835

(+420) 774 883 203

(+420) 608 883 203

Pracovní dobu mají Po-čt 8-17 (na letáku, který tam rozdávají, mají špatně pracovní dobu, takže bacha :-) ), pá 8-12

a jedná se o servis Global ATC, www.globalatc.cz

Snad to tu nikdo nebude brát jako nedovolenou reklamu...

[upravil dne 8.11.05 Fx]

Link to comment
Share on other sites

Tak to je zajímavá závada!!! S tím bys moh kandydovat do věřte nevěřte! Určitě dej vědět, čím to bylo, protože by mě to dost zajímalo! Snažim se logicky přijít, čím by to mohlo bejt ale zatim mě opravdu nic nenapadlo!

Tak hodně úspěchu v servisu!:bojim

Link to comment
Share on other sites

LPG by se do vodniho okruhu mohlo teoreticky dostat jedinou cestou, a to pres vyparnik, ktery je vlastne ohrivan z okruhu chlazeni, zalezi ale jak je to udelany, jestli ve vyparniku jsou komory pro vodu oddeleny od plynove casti tesnenim nebo jsou oddeleny neprodysne ( pevnou stenou vyparniku ) Pokud by tam bylo tesneni, je moznost ze je spatne a ze se ti vzdy zbytek LPG co zustane uzavren po vypnuti zapalovani vevnitr vyparniku pod tlakem dostane do toho chlazeni/topeni, ale podle me je to moc male mnozstvi, uvidis co na to servis LPG

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: kšanda

horší? nebo spíš porucha zmyzela auto je v pořádku;)

Já zase tak nadšený nejsem. Nepředpokládám, že by porucha zmizela. Rozhodně bych raději jezdil s pocitem, že se závada našla a odstranila, než v nejistotě, kdy se mi okruh zase natlakuje, nebo se v důsledku toho stane něco ještě horšího.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...