Peu306 Odesláno 16. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2016 (upraveno) Tak mi bylo řečeno,že buď to bude způsobovat snímač otáček klikové hřídele,nebo vačkové. Snímač klikové hřídele jsem našel,ale vačkové ne,tak jestli by mi mohl někdo prosím upřesnit místo kde ho najít a odkud se tam nejlépe dostanu? Děkuji Upraveno 6. březen 2016 uživatelem Peu306 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 6. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2016 Věděl by prosím někdo,kde přesně se nachází snímač vačkové hřídele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 11. březen 2016 Sdílet Odesláno 11. březen 2016 Snimac vacky to nema, porucha snimaca kluky sa prejavuje nemoznostou nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 11. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2016 Tak pak už tedy jen snímač polohy škrtící klapky,jinak už mi vážně nic nenapadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 11. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2016 Za jízdy mi to dělá úplně to samé,jako tomuto chlapíkovi,hlavně než se to ohřeje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 11. březen 2016 Sdílet Odesláno 11. březen 2016 (upraveno) Ano problem na videu moze byt v potenciometry skrt. klapky. Diagnostika v rukach znaleho objavi chybu. V domacich podmienkach sa to da premerat a to: Na piny B-C (drazka hore zlava A-B-C) sa pripoji ohmeter a pri postupnom otvarani klapky sa musi plynule znizovat odpor. Zavrena klapka 2260 ohmov, otvorena 1330 ohmov. Napatie, pri zapnutom zapalovani (bez pripojeneho snimaca) je na pinoch A-B 5V. Pri zapojenom snimaci, nameriate na privodnych kabloch, pri zavrenej klapke 0,7V a otvorenej 4,7V. Doporucujem vsak jednoznacne niekoho s origo diagnostikou a patricnymi znalostami. Najidealnejsie riesenie vidim v zapozicani celej klapky od znameho, pripadne vrakac. edit: v prvom rade vsak treba pozriet ci nie je zanesena klapka zvnutra. Upraveno 11. březen 2016 uživatelem jojtik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 22. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2016 Jelikož jsem to doma neměl čím proměřit,tak jsem objednal nový snímač polohy škrtící klapky a beze změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Chlape ja som Ti jasne doporucil diagnostiku a niekoho kto s tym robi a vyzna sa v tom. Mal by si postupovat s rozumom a nekupovat nahr. diely len tak, ale tvoja volba. Problem na videu moze byt i napr. netesnostou niekde na sani, prasklinou, zanesenym odvetranim...zlou kostrou na lambde...a hlavne ak mas RJ sagem sl 96 a v trvalych zavadach ovladanie krok. motora, tak je vadna cela RJ.. atd. Preto ta dia. Mimochodom potenciometer skrt. klapky sa nedoporucuje menit, pretoze je nakalibrovany na danu skrt. klapku (info od autoriz. servisu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 29. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2016 Tak problém bude ve štekru co vede na snímač teploty chladící kapaliny (ZELENÉ),dnes jsem ho odpojil,prostříkl Kontaktolem,po chvilce zapojil a ejhle,otáčky padají pomaleji a volnoběh se drží na 850 ot/min . Je to dobré do té doby,než se auto začne za jízdy otřásat,pak je to zase jako to bylo,otáčky padají rychle a volnoběh se drží na 1000 ot/min a kolísají +-50 ot/min.Vypadá to na špatný kontakt,ale piny ve štekru vypadají čistě,, Po kabelech jsem koukal,vypadají netknuté,bohužel pak mizí ve svazku kabelů . Čidlo je tam kupované nové,takže tím by to být nemělo. jojtik : Na dia se bohužel nic nenašlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 1. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2016 Mohl by mi prosím někdo podle VIN dohledat,jaké přesně čidlo chladící kapaliny pro ŘJ potřebuji? VIN zašlu do SZ ,děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 10. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2016 Přišel jsem na to,že to dělá řídící jednotka motoru,řídící jednotku motoru mám Magneti Marelli . Moje origo jednotka má označení 16313.134 a měl jsem možnost koupit za levno druhou řídící jednotku s označením 16313.124 viz foto. Měl jsem k tomu i čip do klíčku ale s novou jednotkou auto nenaskočí,po zapnutí klíčku se kontrolky rozsvítí ,čerpadlo sepne ,ale motor jen točí,nechytne. Dají se tyto jednotky zaměnit,popřípadě ji musím nechat přehrát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.