Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chcípání za studena


Peu306

Recommended Posts

Tak mi bylo řečeno,že buď to bude způsobovat snímač otáček klikové hřídele,nebo vačkové. Snímač klikové hřídele jsem našel,ale vačkové ne,tak jestli by mi mohl někdo prosím upřesnit místo kde ho najít a odkud se tam nejlépe dostanu? Děkuji

Upraveno uživatelem Peu306
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ano problem na videu moze byt v potenciometry skrt. klapky. Diagnostika v rukach znaleho objavi chybu. V domacich podmienkach sa to da premerat a to: Na piny B-C (drazka hore zlava A-B-C) sa pripoji ohmeter a pri postupnom otvarani klapky sa musi plynule znizovat odpor. Zavrena klapka 2260 ohmov, otvorena 1330 ohmov. Napatie, pri zapnutom zapalovani (bez pripojeneho snimaca) je na pinoch A-B 5V. Pri zapojenom snimaci, nameriate na privodnych kabloch, pri zavrenej klapke 0,7V a otvorenej 4,7V. Doporucujem vsak jednoznacne niekoho s origo diagnostikou a patricnymi znalostami.

Najidealnejsie riesenie vidim v zapozicani celej klapky od znameho, pripadne vrakac.

 

edit: v prvom rade vsak treba pozriet ci nie je zanesena klapka zvnutra.

Upraveno uživatelem jojtik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Chlape ja som Ti jasne doporucil diagnostiku a niekoho kto s tym robi a vyzna sa v tom. Mal by si postupovat s rozumom a nekupovat nahr. diely len tak, ale tvoja volba. Problem na videu moze byt i napr. netesnostou niekde na sani, prasklinou, zanesenym odvetranim...zlou kostrou na lambde...a hlavne ak mas RJ sagem sl 96 a v trvalych zavadach ovladanie krok. motora, tak je vadna cela RJ.. atd. Preto ta dia. Mimochodom potenciometer skrt. klapky sa nedoporucuje menit, pretoze je nakalibrovany na danu skrt. klapku (info od autoriz. servisu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Tak problém bude ve štekru co vede na snímač teploty chladící kapaliny (ZELENÉ),dnes jsem ho odpojil,prostříkl Kontaktolem,po chvilce zapojil a ejhle,otáčky padají pomaleji a volnoběh se drží na 850 ot/min  . Je to dobré do té doby,než se auto začne za jízdy otřásat,pak je to zase jako to bylo,otáčky padají rychle a volnoběh se drží na 1000 ot/min a kolísají +-50 ot/min.Vypadá to na špatný kontakt,ale piny ve štekru vypadají čistě,, Po kabelech jsem koukal,vypadají netknuté,bohužel pak mizí ve svazku kabelů . Čidlo je tam kupované nové,takže tím by to být nemělo.

jojtik : Na dia se bohužel nic nenašlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Přišel jsem na to,že to dělá řídící jednotka motoru,řídící jednotku motoru mám Magneti Marelli . Moje origo jednotka má označení 16313.134 a měl jsem možnost koupit za levno druhou řídící jednotku s označením 16313.124 viz foto. Měl jsem k tomu i čip do klíčku ale s novou jednotkou auto nenaskočí,po zapnutí klíčku se kontrolky rozsvítí ,čerpadlo sepne ,ale motor jen točí,nechytne. Dají se tyto jednotky zaměnit,popřípadě ji musím nechat přehrát?

                                                                                                                                                                                                            

20160806_111528.jpg

20160810_183559.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...