Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 405 - sháním nějaké díly a radu ohledně převodovky :).


M.a.R.i

Recommended Posts

Ahoj,

už jsem tu nebyl tak 7let jelikož jsem přesedlal na Japonce :). Ale moje P405 stále žije u mé mamky...

 

1.

Sháním nějaké díly:

 

Peugeot 405 2.0i rv 93- facelift:

 

Sháním převodovku na 2.0i 89kW, případně i mechanismus táhel řazení (pouze v super stavu)

 

Přední haupnu, masku a nárazník , lišty pod světla, pouze ve stříbrné metalíze (ideálně facelift). .

 

Dále sháním madlo (facelift) k řidičovo dveřím včetně těch plastových držáku do dveří a šroubů.

 

Pak by se mi také hodily ty plastové kolíky na zamykání/odemykání dveří (pouze opravdu v super stavu). Už jsem jich snad vyzkoušel 5 a vždy stejně v té železné tyčce prokluzují a nelze rukou auto zevnitř zamknou/odemknout. Možná chyba v montáží a možná chyba v tom, že už byly starší a byly vytahané....

 

Raději opravdu díly v barvě. Vozidlo je v každodenním provozu, akorát předek auta už něco pamatuje a vypadá pětka na převodovce.

 

 

2.

Ještě by se mi hodila rada k té převodovce. Vozidlo bylo u několika mechaniku...

 

Mamce jednou přestalo auto řadit a bylo dotáhnuto do autorizáku ve Strakonicích, tam jí tvrdili, že je KO spojkové lanko a za 1200 ho vyměnili. Auto stejně neřadilo, tak jí pak tvrdili, že je KO spojka a že jí za 10 vymění. S tím mamka nesouhlasila a nechala auto odtáhnout o Budějovic k mechanikovi. Mechanik zjistil, že dali krátké spojkové lanko a nějak ho poupravil. Od té doby vozidlo blbě řadí dvojku, většinou jde přes zuby (dle mechanika je to prý tím, že je lanko krátké).

 

Pak u auta vypadává pětka, když se prudčeji přidá, tak vždy, jinak po chvíli. Když člověk drží na řadičce ruku, tak pětka nevypadne.

1.mechanik tvrdil, že prý je KO silentblok převodovky, další dva mechanici nezávisle na sobě tvrdili, že prý je KO převodovka.

 

Vím, že 405 trpí na táhla, tak mám stále podezření, že jsou špatná táhla, tak jsem se chtěl zeptat, jestli s tím někdo nemá zkušenost.

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=660

 

tady máš notně jetý silenblok převodovky ,výměna do 6ti minut s miniheverem.

Všimni si dvojté dráhy- umístění,jak to chodí jako celek. V řazení je to znát .

 

Stojí to pár korun,stejně jako dorazy na motor.Ležel jsem teď skoro týden pod autem a měnil vše -závěsy motor,převodovka ,rozvodovka,ramena,kardan... Ozkoušeno zase nepochopitelným závoděním s vyzyvateli  VW Touran TDi a Kuga 2.0i

 

Po výměně se absolutně , NIC  ,ani nehne , nehledě na zdejší rady ,že je silenblok na motor nalisovaný o nějaký úhel šrégo .Řazení se zlepšilo taky o 50 proc ,dráhy jsou přímé,čitelné ,žádná odezva. Plánuju ještě nový sedla táhel ,z Xantie nebo 406 ,až bude cesta na vrakáč.

 

To ,že ti to řadí přes zuby ,chce doladit na lanku a noze ..Postav to na kanál a podívej se na to s někým.

 

,Jednou jsem to ladil - lanko  -2ma stahovačkama,když mi prdlo při nájezdu na dálnici .Sice drbačka na 30 minut ,ale dalších 10 tis km vydrželo,než dávat nový lanko za 600 ,- 

 

A rozum do hrsti -- kdyby si měl KO převodovku ,nezařadíš nic. Máš to jen notně jetý. Neříkám,že není načlá.....předposlední věc před její výměnou je výměna převodového oleje.

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myšut:

Jak si prosímtě myslel tohle? : "Všimni si dvojté dráhy- umístění,jak to chodí jako celek. V řazení je to znát ."

 

Myslíš, že to vypadávání pětky může způsobit špatný silentblok? Přijde mi, že ano. Na druhou stranu 2 mechanici to vyloučili, ale třeba se na to jenom vykašlali a nechtěl se s tím babrat.

 

A převodovka může být KO, je naprosto běžné, že začne zlobit jeden stupeń a postupem času se to zhoršuje. Synchorny apod... Ale jak jsem psal nahoře, taky mi to spíš přijde na nějaký silenblok, díky kterému je převodovka špatně usazená...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď se ptám jako trubka a nechcete mi poradit a nebo nikdo neví :).

 

Net jsem prolezl, ale nikde nic. Chtěl jsem se podívat do serviceboxu dle VIN jestli je klulisa řazení a celý mechanismus táhel shodný, ale asi se doby změnili a servicebox je zdarma až od P206 a PPartner a nejspíš tam už ani originální díly na p405 nemají, alespoň dle infa na stránkách.

 

Na netu je hodně vraků TD a D, ale 2.0i jsem nenašel.

 

Dokáže mi tedy někdo říct, jestli se liší řazení u Faceliftu a neFaceliftu a u 2.0i, 1.8i, 1.9d a 1.9td? 

 

Můžu mít například super řazení z předfaceliftu, 1.9d. Pokud by byl někdo ochotný pomoct, tak můžu poslat VIN do emailu

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...