Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chcípání 206 1.1 44kW


Vendel

Recommended Posts

Zdravím, nikde jsem tento problém nenašel, možná jsem slepej tak se omlouvám :) Ségra si pořídila Peugeota 206 1.1 44kW, myslím že rok 2000. Vše bylo ok ale nedavno jsem nastartoval, sedel v aute a auto z niceho nic chciplo....pak sjem nastartoval rozjel jsem se...bez plynu jsem jel na dvojku a kdyz sjem pridal zacalo se auto dusit az chciplo...pak sjem jel na pětku a když jsem sundal nohu z plynu auto chcíplo, když jsem přidal opět naskočilo....nesetkal se s tím někdo ? Jdu teď udělat filtry vzduchový a palivový ale nemyslím si že by to bylo tím. Nějaká klapka nebo něco ? Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt že jsem u toho ani neotevřel kapotu...zítra budu dělat olej a filtry tak to vyzkouším nějakou tou vylučovací metodou :) a Mimochodem nevís kde to má palivový filtr ? něco mi říká že pod autem.....což bude asi skvělá výměna.... :-/ :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Pokud by to dělalo jen při studeném ,tak bych řekl že to způsobuje čidlo teploty. Chtělo by to vyzkoušet při zahřátém motoru, pokud bude klid a motor nebude chcípat, tak je to ono.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska udelam filtry a olej a pak pudju dal :) dočetl jsem se že je palivový filtr někde u nádrže takže to bdue porod :D:) uvidím vezmu to pak projet at se zahreje a uvidim :) čidlo teploty myslíč čidlo teploty motoru nebo čidlo nasávaného vzduchu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Jde o čidlo teploty  pro řídicí jednotku motoru. Ono si myslí že motor je zahřáty a pak to chcípá. Nevím jak je to u 206 ale u mne je čidlo samostatné.  Chtělo by to VIN pak jsme chytřejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Benzin poteče samospádem drobet od motoru i od čerpadla ,ale dá se to rychle vyměnit. Ale podle mne to filtrem nebude, když to chcípá na volnoběh. Řekl bych že to bude tím čidlem. Ale vyzkoušej to co a jak když motor je zahřátý. Je to chvilka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ten filtr vyměním když už jsem ho koupil buhví jestli byl někdy měněnej :) hold budu trošku od benzinu :D Odpoledne to zkusím až to dodělám projedu to poradne a uvidim :) ono to nedělá pořád, treba ted to maka normalne pět dní bez problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak filtry jsem udelal a je to spis jen horsi....dneska jsem nastartoval nechal to studeny klapat a samo to zdechlo....opětovný start a jel jsem s tim do města, cestou mi to asi pětkrát chcíplo stylem- zařazený kvalt bez plynu auto najednou ztratilo výkon a nereagovalo na plyn, po vyrazeni rychlosti spadly otacky na 0 a kleklo to, takhle nekolikrat. I pri akceleraci na dvojku nebo trojku se auto pajtluje a moc se mu nechce skube sebou. Kdyz jedu a vyradim obcas otacky spadnou treba na 400 ale hned zase vyleti nad 1000 a srovnaji se na nejakych tech 800-900 (pokud to pri vyrazeni na neutral nechcipne) dela to jak pri studenem tak pri zahratem motoru (cca 80 stupnu dle budiku). Myslíte ze nejaky ten krokovy motorek ? momentalne nemam kam zajet na VAG :-/ Ségra s tim byla na VAGu u jednoho garážníka a ten jí rekl ze startovaci trafo ale to mi pridje jako blbost nebyl jsme u toho tak nevim jestli mu to vubec nejake zavady vyhodilo nebo jestli to jentak plácl. Díky za rady 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...