Jump to content
Sign in to follow this  
roman74

mix dielov

Recommended Posts

Zdar!

Kedže  605 išla z domu tak sú na predaj diely od karosarčiny zadný kufor,zadný nárazník,svetlá predné zadné,komplet kúrenie predné otoče aj zo strunami asi aj zo strmenami/všetko starý model.ceny dohodneme sa

na 605 2,5 zrepasovaná hlava(oprava stála 120€ ,tlakovanie rovnanie,tak niečo k tomu),vstreky kopa vecí okolo motora/fotky dodám na požiadanie.

4ks 15 elektrony 10€ks.

Poprosím kontaktovat cez SZ/mailom

Share this post


Link to post
Share on other sites

marian to nie je problem zámku!problem je v slabej baterke ovladača/máš origo v klúči,alebo dorábku?lebo modul origo ovladania centrálu mám tiež mi blblol a bol nahradený alarmom z iným dialkovým ovladaním/tss /aj v martine v tescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ved sa nehadam, prave som ju meral, je tam 3 V typ Cr 1620, ma 3,07 V.Zajtra poobede ked pridem z prace tak podjem kupit.

Len by mi bolo divne, ked otvori 3 dvere + kufor a soferove dvere nie. Keby naopak, nepoviem, tak ako pri vybitej baterke v aute, ale takto to pravdepodobne bude zamkom. Skusim tu baterku a uvidim.

Uz si zvaril Tatru? Ci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ešte sa ondiem z hydraulikou/to vieš prerábka/hm že by si mal predsa unavený motorček?na rodinnom ulysaku som to riešil/išiel viac menej nasucho celý zámok/

inak ked mi blbli zadné zámky na 605/málokedy sa používali ta som vybral zámok von ponoril do kýbla z olejom nechal odkvapkať a odvtedy bol klud,ale to nešli vobec tie dvere otvorit ani zvonku ani zvnútra.

len mi jedno nejde do hlavy ak ti ide normálne otvorit klúčom,alebo poistným čudlom tak ma jediné napadá ten dialkáč/slabá baterka/tiež nám to blblo raz otvorilo raz nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám zase problém s otevíráním zadních dveří, když je chci otevřít tak musím tu kliku jakoby dost nadzvednout a až pak někde na konci záběru to otevře,nevíte co by to mohlo být?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tam vobec nie je.

To ze musis klucku viac dvihnut je zamkom, robi to aj mne.

Predne idu lahucko, zadne tazsie. Myslim si ze je to opotrebenim. Sofer nastupuje castejsie ako ostatna osadka.

Niekedy pomoze vybrat zamok von, premazat vsetky pohyblive casti co vidno na nitoch. Nevyhoda je ta, ze dolezite casti zamku si prave pod tymi nitmi.

Preto ani mne sa to nedari opravit k spokojnosti. ak to odvrtam, ako by som to poskladal spat?

Pokial su na vrakoviskach auta viac menej cele, urcite budu aj zamky. Len neviem, ci sa lisil model stary a novy, co sa tyka zamkov. mam taky dojem ze nie, ale fyzicky som ich neporovnaval, lebo nemal som na to prilezitost. mam doma jeden stary zamok zo zadnych dveri a niesiel mi tam zamok centralu. mechanicky OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spravte to tak ako ja vybrat zamok von,nič nerozoberat,vyplachnut niečim čo to trochu vyčistí,len nie preboha benzín ani riedidlo aby vypláchlo ten prach čo sa tam za tie roky nazbieral ponorit do kýbla z olejom nechat odkvapkat a namontovat.od takejto opravy su to zaručene tri roky a dvere idú ako nové.

Na problémy treba íst hlavou nie výmyslami pánov Ing

Share this post


Link to post
Share on other sites

No přední mi jdou taky pěkně ale nechapu to ,že když řidič nastupuje častěji tak proč je ten zamek v lepšim stavu než v zadních dveřích?

Zadní se přece tolik neotevírají.Byl jsem se cca.před 3měsíci podívat na jednu 605 a tam ty zámky šli vzadu pěkně jako vpředu,nešlo by třeba sehnat zámky z vrakoviště které budou taky dobré,nechat je vylouhovat v oleji a vyměnit za stávající?

Nebo to vůbec nejde vyměnit kus za kus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neviem ci su zamenitelne stary a novy model.

Predne a zadne vobec nie.

Roman, ja som to cistil len Konkorom, alebo Triflowom zco mam z roboty.

Baterku som vcera kupil, a nova mam 3,20 V, ale ziadna zmena.

Ked bude lepsie pocasie a cas na rozobratie, vybetiem to von a skusim to dako namazat v kybli. Ale vies, ak odchadza motorcek, tak mu nepomoze ani smalec. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Roman, a vsetci,

podarilo sa mi zohnat z vrakoviska zamok LP dveri. Lenze je to stary model.

Takze,

co sa tyka tvaru a rozmerov, su rovnake,

ale po elektrickej casti su rozne.

Novsi model, co mam ja, ma dva konektory, 1 - 2 pinovy - robi zamykanie/odomykanie zamku.

                                                                     2 - 4 pinovy - riesi central ako taky.

 

Pri vymene zo starsieho som zistil rozdielne pripojenie "centraloveho " konektora.

Je obrateny o 180´, co sposobuje ze nie je ho mozne zapojit a namontovat na miesto.

Piny 2,3,4,5 z novsieho, su oproti staremu 2,4,5. tiez teda otocene.

 

Ked som nechal konektor vypojeny, central zamyka a odomyka, len sa neda zamknut poistkou z vnutra cele auto, a ani klucom. zamknu sa len dvere sofera.

Skusim rozobrat zamok co som dal von, a zistit co a ako to tam funguje.

Ak by sa u niekoho nasli nejake schemy, alebo foto, ako to je rozobrate, urcite sa potesim.

 

Ahojte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...