Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dunivý zvuk ze sání


kveton

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...

Asi to mysleli tak, že to bylo nasazené na vačce o zub vedle. Kolo na klice má poloviční počet zubů a točí se 2x rychleji, takže jakoby pootočení o zub na vačce odpovídá pootočení o půl zubu na klice, řemen se asi na jedný straně našponuje a na druhý povolí.

Kam mám dát auto na rozvody, aby mi to nezvorali? Autorizovaný jsem nějaký obvolával a zdá se, že je jim úplně fuk, jestli po nich někdo něco chce. Pak jsou v Praze nějaký, co tvrdí, že se specializujou na PSA, tak možná zkusím některý z nezávislých. Nemáte doporučení na nějaký konkrétní?

Upraveno uživatelem martinikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to úplně nechápu, jak to všichni děláte s tím Strakim. To si na každou opravu auta berete den dovolené? Já jsem zaměstnanec a dovolenou mám omezenou, koupit si ji nemůžu, a každý den s rodinou (ať už dovolená nebo víkend) má pro mě cenu, takže rád bych našel slušný servis v Praze. 

Upraveno uživatelem martinikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím mi to nabídli u nás ve Fiatu za cenu asi 10300 (8500 bez DPH) a v jednom nezávislým servisu za cenu do 8.000, což je prakticky stejná cena jako v tom Fiatu (akorát si můžu vybrat, jestli si to koupím s fakturou nebo bez.) To bych to snad už dal i do toho Fiatu.

Upraveno uživatelem martinikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastně až teď jsem si všiml, že v nabídce od toho Fiatu je v ceně i drážkový řemen a napínák za cca.1900 bez DPH. To jsem trochu nečekal, nicméně mně opravdu je řemen (hlavně když je zima a vlhko) slyšet. V nabídce toho neautorizovanýho servisu je kromě sady rozvodů s pumpou v ceně navíc jen chladicí kapalina.

Upraveno uživatelem martinikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Můžu sem přidat taky jeden postřeh.
Včera přijel chlapík s C8 2,2 Hdi 94kW na přezutí kol, řikal že mu to taky tak nějak divně duní a taky že dunělo.
Vykládal jsem mu Kvetoňuv případ.
Po zvednutí auta a kontrole výfuku jsem zjistil že má urezlé dva spodní šrouby mezi katalyzátorem a FAP filtrem. Těsnění vypálené a zhruba 3 mm mezera.
Palubák mu nic nehlásil.
Takže výfuk dolu, uřezat šrouby, odvrtat zbytky (to byl největší opruz, protože v té přírubě jsou závity), koupit těsnění, dát nové šrouby a zase celý složit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...