straki007 Odesláno 3. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2017 Presne toto cekam co bude delat. Samozrejme to turbo se bude doladovat nejdele snad. Vse bude ladene na jare na brzde tak jsem zvedavy jak to pujde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiFF Odesláno 26. březen 2018 Sdílet Odesláno 26. březen 2018 Nejaky progress ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 27. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2018 Jo. UZ to davam na zvedak na prehozeni motoru s kovanim. Ted ale do konce mesice papirovani a dokoncovani jinych oprav.Snad to vse do kvetna stiham...... Pak nafotim neco a nahazim. Co ty? Oturbovano nanovo uz ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiFF Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 JJ turbina uz dosla pokud bude cas tak mozna zitra nahodim , musim tam jeste poresit odvodovou hadici na olej z turba mel jsem to tak provizorne udelane a chci tu hadici mit na 100% . Pak budu resit ty civky a finalni ladeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 31. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2018 JJ. Taky se mi nechce do toho odtoku. Ja zacinam pomalu resit chlazeni turba vodou.Jestli tam davat dobehove cerpadlo nebo ne. Kolik budes nechavat foukat turbo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiFF Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 Foukat uvidime jak s tim upravenym tedkom predtim se foukalo 1.8 . Cil je jasny 405 HP a rozumny prubeh vic nepotrebuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiFF Odesláno 29. květen 2018 Sdílet Odesláno 29. květen 2018 Zdarec tak jak ? Ja jedu na finalni ladeni koncem cervna tak pak nahodim graf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ElektronikCZ Odesláno 12. únor 2020 Sdílet Odesláno 12. únor 2020 (upraveno) Taky teď mám podobný projekt, takže velice zajímavé téma Akorát to mám v motivu "Co nejlevněji ze studentského platu" A hlavně se na tom chci naučit dělat mapy a tak. Je to 306ka 1.4 55kw Cílový výkon je cca 100kw, když se zadaří. Už mám na poličce turbo z Lancie Delta HF Integrale 1.6, a pomalu se chystám se stavbou pokročit. Ohledně ŘJ jsem se vydal cestou úplně nové, programovatelné, kterou jsem zabudoval do obalu z origo jednotky. Z většiny to mám zapojené, čte to polohu pedálu, teploty chladící kapaliny a vzduchu, vstřik stříká, čidlo klikovky taky jede a zbastlil jsem i zapalovací modul k cívce, ale chtělo by to dokoupit nějaký propracovanější. Teoreticky bych to mohl zkusit naškytnout, ale potřebuju zjistit úhel v kterém je píst když je na klikovce první zub. Zkusil jsem tam něco hodit bajvočko, ale to akorát střelilo do výfuku, tak jsem to nechtěl dál pokoušet. A taky to nemám pořádně jak zkoumat, protože to dělám za panelákem, a když odcházím musím všechno vrátit do původního stavu, nemůžu to nechat rozpracované Taky by mě zajímalo, jak jsi se svojí stavbou pokročil Upraveno 12. únor 2020 uživatelem ElektronikCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 25. únor 2020 Sdílet Odesláno 25. únor 2020 (upraveno) Na kolo na klíce u rozvodů si prilepis kolo se stupnicí (degree wheel) a na blok chytis ukazatel. Vezmeš starou svíčku na kterou zespodu pridelas doraz o který se zastaví píst (třeba centimetr). Zasroubujes svící, opatrně otočíš než se opře píst a zaznamenas úhel. Pak motorem otočíš opačně a mezi těma dvěma úhly máš horní uvrat. Vyndas svíčku, nastavis si úhel, který ti vyšel a kolo si pootocis na nulu. Pak jednoduše zmeris úhel, na kterém máš první zub. A jestli nemáš WB lambdu, tak to pořádně nenastavís. Snad jsem to napsal pochopitelně, už je to nějaká doba, co jsem tohle dělal. Upraveno 25. únor 2020 uživatelem F.I.K inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ElektronikCZ Odesláno 25. únor 2020 Sdílet Odesláno 25. únor 2020 O téhle metodě jsem ještě neslyšel, zajímavé Teď jsem si domluvil strobo na předstih, tak to zkusím tím, a když se nepovede tak zkusím tohle. Jen nevím jestli nebude dělat bordel, že ten můj motor má svíčky myslím zboku zešikma. Wideband je v plánu, mám jeden pěknej vyhlídnutej, jen teďka chci ještě dát novou spojku a tak. Mám v plánu si k němu vyrobit i nějaký pěkný budík, nebo podle nálady celou novou přístrojovku, i když ta origo se mi celkem líbí. Nedávno jsem si dělal do stejného auta LEDkový otáčkoměr na volant a vypadá to moc pěkně. Máš ještě nějaké další tipy, na co si třeba dát pozor a tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 25. únor 2020 Sdílet Odesláno 25. únor 2020 Toho je hrozně moc a nejsem zas takový expert,abych rozdával rady co a jak, ale klidně se zkus zeptat... Ta svíčka je jen jako zarážka, je jedno, že je že šikmá. Jinak lambdu i s budíkem mám pár hodin jetou, kdybys měl zájem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ElektronikCZ Odesláno 26. únor 2020 Sdílet Odesláno 26. únor 2020 Aha, a jaká přesně to je, je k tomu i takova ta krabička co to vyhodnocuje a posílá do jednotky? Co by sis za ni cca představoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 26. únor 2020 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2020 Zdar FIKU. Na xsare bylo hodne prace na karoserii.Sla do sveta..... Mam nakonec T16 a momentalne tlacim 1,8 (bez atm) , vstriky 730 kubiku a upraveny soft,prevodovka BE3 diesel. Predpoklad je 230 kW a cca 450 Nm. Jak jsi na tom ty? Jak mereni ? Ja pomalu dokoncuji dalsi motor prevodovku atp.Nevzdavam se cile 500 PS a 500 Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 27. únor 2020 Sdílet Odesláno 27. únor 2020 Je to 4.2 myslím, že LSU a budík. Lambdu stačí připojit přímo do jednotky a napájení. Ahoj. Xsara zůstala motoricky skoro tak jak si ji viděl naposledy, proběhly jen úpravy na výfuku, podvozku, samosvor a nějaké to odlehčení. Mám ale rozestavěnou širokou 205 do které akorát skládám motor. Větší vrtání, zdvih (2,3l objem), 16v hlava, t30 turbo 800ccm vstřiky a e85. Rád bych se dostal přibližně na právě těch 230-250kw. Jaký máš v plánu Cr pri Tom tlaku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ElektronikCZ Odesláno 27. únor 2020 Sdílet Odesláno 27. únor 2020 Hmm, tak to asi nic, moje jednotka neumí číst přímo lambdu, je potřeba ještě kontrolér jako třeba Spartan 2 který z toho udělá analog 0-5v. Navíc budík bych chtěl nakonec zabudovat nějak šikovně místo nepoužitých kontrolek v origo přístrojovce, jestli tam na to bude místo V takovém vytuněném Francouzi bych se někdy chtěl svézt, v mých končinách jsou nanejvýš octavie v chipu a to není nic zajímavého, stejně pohodlné svezení a jízdní vlastnosti poskytne kdejaký Zetor Kolik banek jste vykradli, než jste sehnali peníze na T16 a všechny ty díly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiFF Odesláno 27. únor 2020 Sdílet Odesláno 27. únor 2020 Takze dalsi Teckar ? Ja mel v planu komplet ochranu podvozku vsechno dolu a zase pekne nalakovat ale bohuel me potkal uraz na salovce ( achilovka kaput ) tak to vypada ze to zase letos nestihnu dodelat a naladit Hodne stesti preji pri ladeni !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.