Jump to content
  • Current Donation Goals

6ti kvalt


Numan

Recommended Posts

Si zjisti jaký je převod na 5 u 5kvaltu a na 6 u 6kvaltu.

Jak jsem porovnával moje auto s kolegou tak rozdil je snad 5 % (jestli se kolega nesplet).

Můj 5kvalt 607 2,2 HDi jede na 5 2000 ot/min = 100 km/h

Napište někdo kolik vám jede stejný 6 kvalt.

[upravil dne 3.11.05 P607Olda]

[upravil dne 4.11.05 P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

Doporučuju vážně zjistit, co ti to přinese, kromě výdavku 40t. a možnosti (nutnosti) častěji řadit.

U Oktávky je ta dostavba opravdu do rychla (teď to psali ve Světě Motorů).

Ale u většiny aut 6. není o moc rychlejší než běžná 5.

Takže kdo máte po ruce čísla, uveďte.

[upravil dne 4.11.05 P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

Guest Masinka
Původně zaslal: P607Olda

Doporučuju vážně zjistit, co ti to přinese, kromě výdavku 40t. a možnosti (nutnosti) častěji řadit.

U Oktávky je ta dostavba opravdu do rychla (teď to psali ve Světě Motorů).

Ale u většiny aut 6. není o moc rychlejší než běžná 5.

Takže kdo máte po ruce čísla, uveďte.

[upravil dne 4.11.05 P607Olda]

hlavne 406 by rychlejsi 6 uz neutahla.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Ajdamek

S kamrádem jsme porovnávali, 406 80kw točí na 5 ve 150 3000 ot. a passat 96kw točí na 6 taky 3000 ot. Takovej 6-kvalt co je v Passatu bych teda nechtěl :D To častý řazení se mu taky moc nezamlouvá

[upravil dne 4/11/05 Ajdamek]

Přesně to jsem taky viděl u Passata a to mě zviklalo z obdivu 6-kvaltů

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

kdyby 6-kvalt tak by to chtělo jiné celé zpřevodování protože ve městě jedu při 50km/h na 3 při 1900ot/min na 4 to je málo se auto dusí a při 90km/h mám 1600ot což je tak akorát na udržení stálé rychsti, ale lepší je radit 5 až při 100km/h a kdybych měl eště 6 tak to bych ji musel řadit až tak někde při 140km/h asi aby to auto jelo

Link to comment
Share on other sites

Smysl 6-kvaltu je pouze v lepším odstupňování řazení, ne v tom, že přidáte šesku, to by ten motor stejně neutáhl. Podstatné je, že teď jsou u takhle dlouhého 5-kvaltu mezi stupněmi díry jak prase, což přesně 6-kvalt řeší. Řeč je tedy o 80kW HDI, z kontextu předešlého.

Muselo by se to přeskládat už od trojky, jednička a dvojka by mohla zůstat. Šetka by mohla být delší o chlup, jako např. u Alfy 159, která na 6 při 3000ot jede 160, 406 80kW HDI při 3000ot na 5 jede 150. Víc ani ve snu.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Hauke Ivo

406 2.0 HDI 2500 ot. 130km/h

myslym, ze je to blbost. Jel sem na HDi 80kW, a pri 130km tocila 2700otacek.

mam 66kW HDI, a pri 130km/h toci 3000ot/min, pri 90km/h toci 2000ot/min

[upravil dne 12.1.2010 foxo]

Link to comment
Share on other sites

myslím,že ty převody jsou poskládány tak,aby i plně naložené auto s povoleným přívěsem nemuselo jet jen na čtyřku--protože pětka by to už nevzala:myslim

takže jediný rozdíl by byl v přidaném kvaltu, těžko by šestku udělali delší, ten motor 80kw na ni podle mého nemá:myslim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...