ajsik Odesláno 4. březen 2003 Sdílet Odesláno 4. březen 2003 caute vseci, kdy na saxu 1.5D vymenit rozvodak ? Pocitam ze je tam motor od PSA a ze bude uplne stejny jako ve 106tce. Auto ma za sebou 66tkm ... jo a co radite na piskajici remen alternatoru ? Natahnout nebo vymenit ? jo a jeste jeden dotaz , kdyz mi vrze radicka pri razeni jde to nejak odstranit ? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 4. březen 2003 Sdílet Odesláno 4. březen 2003 rozvodak se meni tusim pri 70 nebo 80t km remen od altiku dotahni a uz by piskat nemel...ale s cí?ou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Vyměn ho radši kolem těch 70tkm. Výrobci udávaj 80 jako maximum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Co mi kdysi někdo nabízel: výměna rozvodů (řemen + kladky) v autoriz. servisu = záruka na 120tis km. Podrobnosti nevím, ale u třech aut, dovezených zvenku a tudíž servisovaných ve značkovce, jsem našel nálepku o výměně rozvoďáku - vždy byla psána okolo těch 120tis km. Takže se zkuste zeptat v autoriz. servisu, kdo máte nějaké mladší auto... Pokud máte neorig, doporučuju dřív - v prodejně mi např. řekli 90tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Ja si myslim, ze pokud nekdo koupi auto z druhe ruky, mel by se rozvodak radsi vymenit hned. Ono verit najetym km na tachometru se neda( bez servis.knizky);)Ja to tak alespon delam. Naposled mela 406ka najeto udajne 27000km a sel tam novy. Pri dnesni technice to neni problem ani u digital. tachometru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Radku presně tato investice se vyplatí a je na dlouhou dobu pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Stefan, jak se to vezme. Ted mam najeto 60.000km a diky tomu, ze mi klinak vlitnul pod rozvodak, tak jsem si to zopakoval. Rozvodak 1400kc, kladky 3800kc klinak 400kc + prace:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 5. březen 2003 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Mi v citroenu rekli, ze 120tkm je vymeny interval rozvodaku pro saxo. Na tech 66tkm se nemuzu spolehnout to je pravda...(no ale je to celkem palba, nejakych 5000kc + prace...no asi to budu muset koupit, (takze kridlo a neony maji stop ) njn ... motor je nejdulezitejsi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Jde nejak poznat jestli je treba rozvodak menit, kdyz nevim kolik ma najeto Km? Mam p205 z bazaru, rikali ze rozvodak byl menej nedavno, ale kdo jim ma verit, jde to poznat pohledem nebo nejak jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Sundej kryt a podívej se na něj. Když není ohoblovaný (pozná se to hlavně na popisu, co je na něm v jednom místě vytištěn), tak je určitá naděje, že nekecali... ale víš co, sichr je sichr. Jo, a když na něj budeš koukat, zkus taky, jak je napnutý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Radku to co se ti stalo prostě smula ja raději měnim až koupim novou peginu tak prvni investice bude rozvodak+olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.