Pantata_Janousek Odesláno 26. leden 2015 Sdílet Odesláno 26. leden 2015 Zdravicko kolegove, Mam trosku problem s motorem a nevim co dal. Me milovane 605ce, rv 1998, 3.0 V6, ES9J4 najeto cca 173tis km...pred casem zacal tect olej z motoru - tece to v nekde z horni pulky vzadu za svodama a stejka to po svodech na vanu a pak dolu. Nejdriv to jen kapalo a ted sem to nechal stat pred domem a jel sem na sluzebku a kdyz sem se po tejdnu vratil tak uz tam byla louze tak 50cm v prumeru ( Mechanik co se na to dival mi rekl ze to bude muset cely rozebrat a pretesnit a cena 10-12tis kc...ale radil mi at se toho zbavim nebo to sesrotuju. Tak nevim co stim delat, mam to auto rad, je pohodlny, krasne se snim jezdi a ten zvuk V6ky je proste bozi Poradte mi. Oprava nebo z toho sebrat par dilu a ze zbytku udelat kostku?? Popr kdyby tady byl nejakej zajemce co ma misto a cas na opravu a mel by zajem, tak bych radsi svyho broucka dal do dobrych rukou necht jeste par let brazdi silnice Diik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 26. leden 2015 Sdílet Odesláno 26. leden 2015 Zalezi kde to tecie. Nemuselo by to byt take drahe, ale v servisoch sa stym nechcu babrat. Pozri ci ti chyba olej, alebo ci vo vyrovnavacej nadrzke chladiacej kvypaliny nie je pena. Mozno je to len tesnenie na hadici, ci tesnenie pod hlavou, pripadne gufero. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pantata_Janousek Odesláno 26. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2015 No rikali mi ze to tece zezadu z motoru nad svodama, ze by museli sundat hlavu a pak jeste jeden dil...ale asi to jeste teda vezmu k mistnimu specialistovi. Na tu vodu se podivam a dam vedet. A co sem koukal tak olej docela ubyl a nez sem ho stacil dolejt (cestou do kramu) motor parkrat neprijemne zaklepal, jako by se se valce zasekavali, jakmile sem tam dolil cca 1.5litru oleje tak uz zase slapal jak svycarsky hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gurmán Odesláno 26. leden 2015 Sdílet Odesláno 26. leden 2015 No pokud jsi měl pod autem 50cm louži tak to se pak už projeví na měrce,jak píšeš že ti to teče nad svodama,to teče z obou hlav? Třeba odešlo těsnění pod nějakým ventildeklem ale pak je zase divná tak velká louže protože ohřátej olej steče rychle dolu do vany..To pak třeba nějaká zpuchřelá hadice nebo gufero.. Jinak s tím servisem to je pravda,tahle auta jako 605,XM,Safrane už ani nechtějí brát,radši opravovat doma.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 27. leden 2015 Sdílet Odesláno 27. leden 2015 já nevím jak ten 12V motor, rozdělávám teď motor 24V a tam vzadu žádná olejová hadice a tak nic není... takže spíš pod víkem ventilů a nebo těsnění pod hlavou. ale to by po chvíli přestalo když steče olej do vany. spíš mě zarazilo, že už si motor párkrát zaklepnul... tu mou V6 rozebírám, protože ho jedna paní projela s málo olejem a začal klepat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pantata_Janousek Odesláno 12. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2015 Zdravim po dlouhe dobe, Problem vyresen Vzal sem ho k jinymu mechanikovi a tak zjistili ze to tece pod hlavou a kolem vany, takze za cca 6,5litru mi to udelali a jeste vymeili svicky. od te doby parada...ale jak to jiz s pazoutama byva tak se stale neco sere a stale je co opravovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.