Zodiak Odesláno 22. srpen 2017 Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 Ahojte! Oživím toto téma, minulý týden jsem vytáhl citrouše z garáže, jel z dědiny do města a z5, cca 20km. No a v půli cesty píííííp "Závada FAP a emisního systému"..... Auto netáhlo a vydávalo divnej zvuk. Tak jsem zastavil, vypnul motor, po chvíli nastartoval. Sice zase pííííp a ta hláška, nicméně auto jelo normálně po celý zbytek cesty. Doma jsem to píchnul na Diagbox a v paměti byly chyby P0300, P0301, P0302 a P0303 - Trvalá závada vynechání spalovavání ve válcích 1,2 a 3. Takže dilema, svíčky? Cívky? Palivové čerpadlo a nebo to má co do činění s mojí loňskou prosincovou eskapádou? Odesláno 28. prosinec 2016 Včera odpoledne mi došla kapalina do ostřiků. Zrovna jsem měl přední sklo špinavý a stál na parkovišti u supermarketu. Koupil jsem kapalinu, že ji tam naleju. Tedy na tom parkovišti, já vůl...... Bez trychtýře..... Leju a jako na potvoru zafučelo jaxviňa... A chrst celej čůrek do motorovýho prostoru... No nic, říkám si, metyl, vypaří se. Prd.... Otočím klíčkem, nastartuju, najednou to zaškytá a škytá dál. Pak písk, rozsvítila se žlutá enginecheck kontrolka a na displeji hláška (mám to počeštěný) "Závada FAP a emisního systému". Auto netáhlo, zlepšilo se to cca po 2km, když se ohřálo.. Se staženými půlkami jsem dorazil dom. No nic, říkám si, ráno to napíchnu lexií a uvidīm. Ráno jsem nastartoval, zdálo se mi, že všechny válce jedou. Hláška žádná. Dojel jsem vpoho do práce, vytáhl dia a notes, a vida lexie tvrdí, že nepálí druhý válec, tedy zadám test aktivních prvků a měření parametrū. Vše je v pořádku.Závadu jsem z paměti vymazal, kontrolka zhasla. Pro jistotu jsem odpojil aku a auto nechal do konce šichty v teploučku vysušit. Domů jsem dorazil bez ztráty desítky, znovu zkouknul lexií. Žádná chyba. Takže asi kapalina do ostřikovačů zabugovala. Poučení....nelít za větru bez trychtýře kapalinu do motorového prostoru. Každopádně díky za jakýkoliv nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira2B7 Odesláno 22. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 Moje zkušenost po explozi chladiče a vykoupání celého motorového prostoru je ta ta že cirka po roce a půl odešly všechny cívky na přední řadě které byly utopené vysušené ale přesto. Naráz po týdnu stání v Praze u letiště při návratu z exotiky v sobotu na obchvatu Prahy..........super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.