Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Depollution system faulty


Zdeněk Ferenc

Recommended Posts

  • O 1 rok později...

Ahoj všichni,

Také mi vylítla porucha "depollution system faulty" a když jsem napíchnul diagnostiku tak mi to zobrazilo chybu aditivace a druhou že tlak turba je "-1520 mbar". Poruchy jsem smazal a asi 2 dny nic a potom znovu vylítla s tím samým že tlak turba mměl hodnotu "-2000 mbar". Při nastartovaným motoru to ukazuje hodnoty normálě  "požadovaný tlak/ aktuální tlak" téměř stejné hodnoty a na jízdní vlastnosti ta chyba nemá absolutně žádný vliv. Vůbec mě nenapadá na co mám kouknout. Jestli někde čidlo plnícího tlaku má špatný kontakt nebo co.... a ani nevím kde ho mám hledat :-) Je to P807 2.0 HDI r.v. 2006 RHT. Nenapadá někoho čeho se chytnout? ...Moc díky za jakýkoli podnět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem prošel a nic. Když mi asi 3x za 2 roky praskl ten kousek hadice před tím rozdvojením tak jsem přes tu hadici dal kus plechu - jakobych jí obalil a stáhnul sponama a už skoro rok bez problému. Hlavně bych to viděl v diagnostice na hodnotách aktuálního tlaku když přidám plyn. Taky si nedokážu vysvětlit proč je ta hodnota v té chybě záporná - 2000. Přeci tam nemůže vzniknout podtlak. A hlavně ta chyba vylítne hned po nastartování kdy jěště ani nešlapu na plynový pedál.... a na jízdních vlastnostech vůbec nic..... Taky, když mi dříve praskla ta hadice, tak se natlakovala, otevřela a klesnul plnící tlak a motor totálně ztratil výkon. Tohle mi přijde jako když je někde špatný kabel nebo konektor. Nevím jestli to nemůže dělat EGR...??? Nenašel by tu někdo servisní manuál v nějakém inteligentním jazyce...? třeba angličtina. Sehnal jsem ho ve Fracnouzštině a něco tam dohledat je masakr....

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahoj, mam dotaz, pri jizde, kdyz jsou otacky nad 2tis, tak mi po cca 200km spadne auto do nouzaku, otacky neprelezou 2 tis a rychlost se drzi max 100km, auto proste netahne. Vymenil jsem EGR, Swirl a i dolil i aditiva, ale stale se to opakuje. Motor je 2.2 hdi, rok 2004. Zastavim, vypnu motor, nastartuju a jede normalne, po 200 km zas nouzak ... Ted jsem s autem v Bulharsku ...

Prosim radu. Diky K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že by nedostatek dodávaného paliva při požadavku na vyšší výkon - otáčky? Možná palivové čerpadlo, naftový flitr vyměněn? Já měl podobný problém s těmito příznaky, jak jsem nabral u Alberta nějakou špatnou naftu. Do nádrže jsem nalil dost VIFu, dotankoval nádrž kvalitní naftou bez řepky, vyměnil filtr a po cca 50km bylo zase vše OK.

Upraveno uživatelem Jarda5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naftovej filtr je menenej, jako kdyby turbo prestalo tlacit, na palubce se rozsviti "Chyba emisniho systemu" a auto nejede... staci opravdu jen vypnout motor, vytahnout klicky ze zapalovani a pak zase hned nastartovat a je to zas na cca 200 km v pohode, sice napis se zobrazuje, oranzova kontrolka sviti, ale auto jede...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle diagnostiky to psalo automaticke cisteni FAP pred 500 km, kdyz jsem to mel napichle. Diagnostika ukazovala zavadu EGR ventilu, tak jsem daval novy, ale je to stale stejny .... stale vyskakuje "chyba emisniho systemu". Ted jsem s autem v Bulharsku, zitra me ceka cesta 1.700km domu ... no uvidime jak to pojede... uz opravdu nevim proc nebo co by to mohlo byt.

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
  • O 2 měsíce později...

Zdravím,

mám tu samou hlášku, na diag je to P0075, u mě konkrétně elektromagnetický ventil recirkulace, takze EGR jestli se nemýlím. Mám 2.2HDI 125KW, egr je vzadu na motoru má někdo zkušenosti s výměnou? Nějaké rady?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Zdravím, přidám svoji zkušenost, třeba se někomu může hodit. Zhruba od listopadu mi auto po nějaké době jízdy (někdy 20 km, někdy 100 km) napsalo "Depollution system faulty" a spadlo do nouzáku. Takže zastavit, vypnout motor, vymazat chyby ... atd. Postupem času se to zhoršovalo a problém nastával častěji. Říkal jsem si, že se na to podívám, až bude lepší počasí. No a když jsem na jaře přezouval zpět na letňáky, všimnul jsem si, že hned za FAP je shnilá spona na výfukovém potrubí. Hned mě napadlo, že by to mohlo být ono, protože u vstupu a u výstupu FAP jsou připojeny trubičky, které vedou do takové krabičky a ta nejspíš vyhodnocuje rozdíl tlaků. No a když si to hned za filtrem díky netěsnosti odfoukne ... a bylo to ono, problém vyřešen, spona vyměněna a od té doby najeto spousta kilometrů a po chybě nebo nouzáku ani památky. Spona za 40,- Kč a 5 minut práce vleže. (Peugeot 807, 2.2HDi, 94 kW, FAP, 2006)

Upraveno uživatelem tralala@centrum.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...