Hony3 Odesláno 14. červen 2017 Sdílet Odesláno 14. červen 2017 Zdravim, mám 807 ,2,0, hdi, 88 kw,r.v, 2007. Naskočila mi porucha "depollution system faulty". Rozsvítí se kontrolka, ale jízdně bez změny. Prosím o radu co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 14. červen 2017 Sdílet Odesláno 14. červen 2017 Diagnostika napoví , bez ní je to věštění z křišťálový koule , tahle hláška má mnoho příčin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. červen 2017 Sdílet Odesláno 15. červen 2017 Je to hláška,že motor nepracuje v optimálnom režime pre nízku produkciu škodlivých spalín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hony3 Odesláno 15. červen 2017 Sdílet Odesláno 15. červen 2017 Díky, zkusím tu diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. červen 2017 Sdílet Odesláno 15. červen 2017 Myslím,že HonzaZ má diagnostiku https://www.peugeot-club.com/profile/22393-honzaz/ napíš mu SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mejla. Odesláno 16. červen 2017 Sdílet Odesláno 16. červen 2017 U mě to byl prasklý vývod vedení spalin z motoru do výfuku. Odborný výraz neznám, mechanik tomu říkal parohy :-) . Motor ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5tomboy Odesláno 20. červen 2018 Sdílet Odesláno 20. červen 2018 Ahoj všichni, Také mi vylítla porucha "depollution system faulty" a když jsem napíchnul diagnostiku tak mi to zobrazilo chybu aditivace a druhou že tlak turba je "-1520 mbar". Poruchy jsem smazal a asi 2 dny nic a potom znovu vylítla s tím samým že tlak turba mměl hodnotu "-2000 mbar". Při nastartovaným motoru to ukazuje hodnoty normálě "požadovaný tlak/ aktuální tlak" téměř stejné hodnoty a na jízdní vlastnosti ta chyba nemá absolutně žádný vliv. Vůbec mě nenapadá na co mám kouknout. Jestli někde čidlo plnícího tlaku má špatný kontakt nebo co.... a ani nevím kde ho mám hledat :-) Je to P807 2.0 HDI r.v. 2006 RHT. Nenapadá někoho čeho se chytnout? ...Moc díky za jakýkoli podnět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 Pro začátek projdi hadice a hledej, jestli to není někde prasklé. Me tohle vypsalo, když se mi protrhla hadice na vstupu do plastové rozdvojky před IC a předehřevem (mám 2.2 HDi).Když jsem na to šlápnul, hadice se pootevřela, tlak klesnul a vyhodilo to chybu. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5tomboy Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 (upraveno) To jsem prošel a nic. Když mi asi 3x za 2 roky praskl ten kousek hadice před tím rozdvojením tak jsem přes tu hadici dal kus plechu - jakobych jí obalil a stáhnul sponama a už skoro rok bez problému. Hlavně bych to viděl v diagnostice na hodnotách aktuálního tlaku když přidám plyn. Taky si nedokážu vysvětlit proč je ta hodnota v té chybě záporná - 2000. Přeci tam nemůže vzniknout podtlak. A hlavně ta chyba vylítne hned po nastartování kdy jěště ani nešlapu na plynový pedál.... a na jízdních vlastnostech vůbec nic..... Taky, když mi dříve praskla ta hadice, tak se natlakovala, otevřela a klesnul plnící tlak a motor totálně ztratil výkon. Tohle mi přijde jako když je někde špatný kabel nebo konektor. Nevím jestli to nemůže dělat EGR...??? Nenašel by tu někdo servisní manuál v nějakém inteligentním jazyce...? třeba angličtina. Sehnal jsem ho ve Fracnouzštině a něco tam dohledat je masakr.... Upraveno 21. červen 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 22. červen 2018 Sdílet Odesláno 22. červen 2018 Tak ja od vymeny EGR zatim bez hlasky, tak snad da chvili pokoj:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaNe Odesláno 12. srpen 2018 Sdílet Odesláno 12. srpen 2018 Ahoj, mam dotaz, pri jizde, kdyz jsou otacky nad 2tis, tak mi po cca 200km spadne auto do nouzaku, otacky neprelezou 2 tis a rychlost se drzi max 100km, auto proste netahne. Vymenil jsem EGR, Swirl a i dolil i aditiva, ale stale se to opakuje. Motor je 2.2 hdi, rok 2004. Zastavim, vypnu motor, nastartuju a jede normalne, po 200 km zas nouzak ... Ted jsem s autem v Bulharsku ... Prosim radu. Diky K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda5 Odesláno 12. srpen 2018 Sdílet Odesláno 12. srpen 2018 (upraveno) Že by nedostatek dodávaného paliva při požadavku na vyšší výkon - otáčky? Možná palivové čerpadlo, naftový flitr vyměněn? Já měl podobný problém s těmito příznaky, jak jsem nabral u Alberta nějakou špatnou naftu. Do nádrže jsem nalil dost VIFu, dotankoval nádrž kvalitní naftou bez řepky, vyměnil filtr a po cca 50km bylo zase vše OK. Upraveno 12. srpen 2018 uživatelem Jarda5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaNe Odesláno 16. srpen 2018 Sdílet Odesláno 16. srpen 2018 Naftovej filtr je menenej, jako kdyby turbo prestalo tlacit, na palubce se rozsviti "Chyba emisniho systemu" a auto nejede... staci opravdu jen vypnout motor, vytahnout klicky ze zapalovani a pak zase hned nastartovat a je to zas na cca 200 km v pohode, sice napis se zobrazuje, oranzova kontrolka sviti, ale auto jede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda5 Odesláno 16. srpen 2018 Sdílet Odesláno 16. srpen 2018 (upraveno) Tak když chyba emisního systému, tak jak je na to FAP-je tam? Asi jo, když jsi doléval aditiva... A není už zanesený? Chtělo by to asi napojit na diagnostiku... Upraveno 16. srpen 2018 uživatelem Jarda5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaNe Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 (upraveno) Podle diagnostiky to psalo automaticke cisteni FAP pred 500 km, kdyz jsem to mel napichle. Diagnostika ukazovala zavadu EGR ventilu, tak jsem daval novy, ale je to stale stejny .... stale vyskakuje "chyba emisniho systemu". Ted jsem s autem v Bulharsku, zitra me ceka cesta 1.700km domu ... no uvidime jak to pojede... uz opravdu nevim proc nebo co by to mohlo byt. Upraveno 17. srpen 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamaz Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Uz to funguje? Co tomu bolo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steer Odesláno 14. leden 2019 Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Zdravím, mám tu samou hlášku, na diag je to P0075, u mě konkrétně elektromagnetický ventil recirkulace, takze EGR jestli se nemýlím. Mám 2.2HDI 125KW, egr je vzadu na motoru má někdo zkušenosti s výměnou? Nějaké rady? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tralala@centrum.cz Odesláno 12. červenec 2023 Sdílet Odesláno 12. červenec 2023 (upraveno) Zdravím, přidám svoji zkušenost, třeba se někomu může hodit. Zhruba od listopadu mi auto po nějaké době jízdy (někdy 20 km, někdy 100 km) napsalo "Depollution system faulty" a spadlo do nouzáku. Takže zastavit, vypnout motor, vymazat chyby ... atd. Postupem času se to zhoršovalo a problém nastával častěji. Říkal jsem si, že se na to podívám, až bude lepší počasí. No a když jsem na jaře přezouval zpět na letňáky, všimnul jsem si, že hned za FAP je shnilá spona na výfukovém potrubí. Hned mě napadlo, že by to mohlo být ono, protože u vstupu a u výstupu FAP jsou připojeny trubičky, které vedou do takové krabičky a ta nejspíš vyhodnocuje rozdíl tlaků. No a když si to hned za filtrem díky netěsnosti odfoukne ... a bylo to ono, problém vyřešen, spona vyměněna a od té doby najeto spousta kilometrů a po chybě nebo nouzáku ani památky. Spona za 40,- Kč a 5 minut práce vleže. (Peugeot 807, 2.2HDi, 94 kW, FAP, 2006) Upraveno 12. červenec 2023 uživatelem tralala@centrum.cz pavelu96, MP, Péťa a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.