Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Praktické zkušenosti z provozu, postupně doplňované


Radovanek

Recommended Posts

Radovane a co tvoje popírání faktů. To že poskládáš pár odkazů na potřeby měst zviditelnit městskou polici nebo že záchranná služba testuje elektromobil, to totiž neznamená, že něco "funguje". Ta auta mají velmi omezené reálné nasazení a v praxi to dopadne stejně, jako třeba u profíka s elektrickou pilou a pilou na baterky -> 1/4 výkon, dvojnásobná cena (srovnatelného modelu, který je v reálu použitelný tak na odvětvování). Takže elektromobil na objíždění bezďáků, případně chatiček nebo zahrádkářských kolonií, no a ta záchranná služba, vždyť je to k smíchu, ve smartu. to mu můžou rovnou dát golfovej vozík. To jsou přesně ta "boží" fakta! Záchranka používá elektroauta! Božžžžíčku, řekne Brůno Ferrari (nebo ještě "ježžžišššmarja žžženská").

Nepopírám fakta, jen nedělám z komára velblouda (ze smárta sanitku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj jadrová elektráreň funguje, je "čistá", a aj tak nie je na každom rohu.

Ide o pomer 5 000 : 2 000 000 elektro vs/ spalovak, kde značne začali rásť ceny tazenych surovin na " relatívne " malý počet áut už začne doplácať 8 000 000 ľudí zvýšenou cenou bežných vecí, ako batérie do hodín diaľkových ovládačov, a pod až po ja neviem, plechy na strechu, vypinace , osvetľovacie prvky a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pište si pánové, co chcete.  Všichni vědí, že to nejde. Dokud se nenajde jeden člověk, který neví, že to nejde a udělá to.

Podíl elektroaut stoupá a bude stoupat. Jestli v naší kotlince rychleji nebo pomaleji je naprosto bezpředmětné. 10,5 milionu spalovacích občanů nikoho nedojímá. Ani zhruba 2,5 tisíce elektrických k tomu.

Lídrem elektromobility je a bude Čína. 1,1 miliardy lidí, kteří zvysoka kálí na dementní  byrokracii EU a chrlí elektrovozy  jak Baťa cvičky.  Podnikání jak v raném kapitalismu. Tady se dlouze diskutuje o 1 shořelém elektrobusu v Hranicích na Moravě, patrně od střešní klimatizace, kde si jich pořídil celých 6. Objednávky čínských měst pro MHD začínají na tisících. Evropských měst na desítkách, výjimečně stovkách kusů. Pokud by jste se ptali kdo je lídrem v elektromobilech, elektrokolech a elektroskůtrech, tak taky Čína. A o tom to celé je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radovanek> jsou lide, kteri by radi prevedcili ostatni ze "O"tento ctverecek je opravdu, ale opravdu zeleny, ze pane inzenyre'[

Prodej elektroauut opravdu zazracne stoupl, hlavne v Dansku a Norsku kde skrecki dotace. Jen jste opomenul jeden z Vaseho pohledu drobny detali: u tech procent je zaporne znamenko!

Opravdu, dle meho nazoru by Vase vlakno melo patrit do te sekce PLACENE INZERCE!!! Snad by to Vasi sponzori unesli.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus vyjmenovat ty sponzory a řekni mi, kam si mám za nimi zajít pro peníze. Budu rád. Každá koruna dobrá. Pak rád nějakou pustím do placené inzerce, tedy když budu mít co prodávat, což nemám. Jak jsi si určitě všiml. 

Prodeje aut jdou nahoru všude, někde díky odpuštění různých poplatků, jinde díky dotacím, někde už proto, že jsou prostě lepší. To se týká hlavně Tesel, zeptej se jejich majitelů v ČR, proč si proboha kupují to drahé milionové auto, co nikam nedojede., když nedostali žádnou dotaci. Nevím, jak jsi na tom s matematikou, ale prodej je zvyšování počtu automobilů, tedy plus. 45% podíl  elektrovozů na celkovém prodeji v Norsku je opět vyšší, než předloni, takže taky plus. To, že v Dánsku skončily přechodně dotace a trh se - kupodivu, pro ekonomické neznalce a popírače -  zachoval obyčejně tržně a předzásobil (stačí jen vzpomenout zdražování daní u alkoholu a tabáku u nás), není nic neobyčejného. Ale chápu, někomu stačí číslo, bez návaznosti, souvislostí a komentáře. 

Nepotřebuji nikoho přesvědčovat. Já jen ukazuji cestu, že to jde. Kdyby se Henry Ford  řídil přáním lidí, tak by nenabízel auto, ale rychlejšího koně, který více uveze. Což je krásná analogie se spalováky, které méně otravují ovzduší a prostředí kolem, čím jsou modernější. Ale pořád otravují. Stejně jako ten kůň mají své limity v důsledku "použité technologie". 

Dohledal jsem Ti nějaká čerstvá čísla z Číny pro představu, jak jsou elektromobily nepoužitelné: "Podle březnových údajů tam 102 firem vyrábělo 355 různých typů vozů na elektřinu. Důraznou podporou sektoru se vláda snaží nejen snížit emise zplodin z tradičních spalovacích motorů, ale také podpořit postavení země ve sféře špičkových technologií. Podle údajů ministerstva průmyslu čínské automobilky prodaly za letošních prvních pět měsíců 328 000 takzvaných nových energetických vozů, tedy převážně elektrických aut a elektrických hybridů, což znamená meziroční zvýšení o 141,6 procenta. V závěru loňského roku jezdilo v zemi 1,8 milionu těchto automobilů, což je více než polovina ze světového počtu."  Zdroj: https://auto.idnes.cz/cina-elektromobil-0mb-/automoto.aspx?c=A180615_153823_automoto_fdv KAM SE HRABE A KOHO ZAJÍMÁ EVROPA.........

Upraveno uživatelem Radovanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja neviem,
dnes som cital clanok, ze ano Cina ma prvenstvo vo vyrobe a predaji elektromobilov, a Tesla skoncila na 3 mieste so smiesnym poctom 4200 ks, a podla vyjadrenia s prepadom predaja oproti minulemu roku o -40%.
Neviem Radovanek ako premyslaju majitelia Tesly za 70 000€, ale tato investicia sa im nikdy nevrati, naproti tomu napr porovnatelny (priestorovo, vyzorom) SuperB za 35 000€ + 10 rocna prevadzka a este nie som na 70 000€,
A vyjadrenia typu, vsak ani cerpacky neboli vsade a uz su a aj nabijacky nie su vsade ale budu, je sice realna, ale vela, vela velmi vela ludi byva v panelaku a nemaju moznost nabijat doma a ani nabijacky v obchodnych centrach uz potom nebudu volne vzdy, lebo stale tam bude niekto stat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku zvláštní přát někomu smrt v plamenech, ale kdo s čím zachází, tím také schází. R.I.P.

Tesla nezačala hořet z ničeho nic, podle povahy plamene (pokud to nebylo nahrané), který je stále něčím živen, by muselo dojít k proražení obalu bateriového modulu a proražení některé z baterií po proražení bateriového článku. Ta se pak vznítila a postupně se přidávají další baterie,  to je vždy ten větší plamen, jedna po druhé. V závěru krátkého videa tam zjevně chytá i pneumatika. Ale to spekuluji jen ze svých vcelku malých znalostí chemie článků a ze školení, Ukládání energie ve fotovoltaických systémech v rámci kurzu Fotovoltaický expert, kde jsme se zabývali bezpečnostními riziky ukládání elektřiny z FVE http://www.cefas.cz/vzdelavani/vzdelavani.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom že fosilne paliva nie sú ekologické nie je pochýb, stačí sa pozrieť na okolie Mostu, do povrchovej bane, ale zatiaľ žiadna náhrada 100% neexistuje a aj tie elektro tititka pália energiu z uhlia, čiže tiež nie sú ekologické. A ešte stoja 2 x toľko. Ale pri masívnej elektromobilite bude musieť ta uholna elektráreň vyrobiť 3 x toľko energie ako teraz. A potom budú ako ekoteroristi pindat?!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerobim si iluzie o elektromobilite, ale stale dookola to opakujem ze aj ked sa Radovanek ako kolvek snazi presadit elektromobil, na masove rozsirenie nema sancu prezit ani 10 % elektromobilov, a budu mat odtahovky o pracu postarane. Ludia aj tak premyslaju ci je na obcasne jazdenie vobec ekonomicke kupovat auto akehokolvek paliva, pri vsetkom co to obnasa. Nazorny priklad, stryko byva na sidlisku vo velkom meste na vychodnom slovensku, 10 000 ludi, mozno 5000 aut uz teraz. nemaju kde zaparkovat, a nie to este nabijat. tak a teraz co? najazdi 30 km denne, vozia sa 2 dospely, nakup, a tak. Byva na 4 poschodi, vzdusna ciara na parkovisko, pokial sa mu podari zaparkovat pri svojom cinziaku 50 m. Garaz nema.Tak a teraz, co? Verejne osvetlenie, ako na nabijacky? Zabudni, pri kazdom aute s 22kW nabijackou by po 2 dnoch ani nesvietili. Solar hodi na strechu auta a bude sa presuvat po parkovisku aby chytil slnko?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mmartinkovic> ted mam problem, ktery tohle nazorne dukazuje: vcera pred bourkou jsem zaparkoval a protoze muj Pazout 106 ma zelenou kontrolku svetel skoro neviditelnou a pipak svetel neni slyset, nechal jsem si svitit! Parkoviste ca tech 30 metru a z 1. patra mi chybi kousek k prodluzovacce. A co ted??? Pri tom se nejedna o 22kW ale smesnych 40Ah!:xvul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...