Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kontrolka diagnostika motoru


frkos67

Recommended Posts

Tak to by odpovídalo , jestli teda neodešel koncák v počítači

P0351 Primární / sekundární obvod zapalovací cívky A : Porucha a/nebo elektrická závada - Elektrický svazek
- Zapalovací cívka
- Počítač řízení motoru
P0352 Primární / sekundární obvod zapalovací cívky B : Porucha a/nebo elektrická závada - Elektrický svazek
- Zapalovací cívka
- Počítač řízení motoru
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

merat  skusackou

tu mas planek konektoru rampy

na pole + musi byt 12 voltov (skusacka svieti)oproti kostre(motora) bud po otoceni klucika  alebo startovani  ak nebude preverit rele napajania alebo bsm modul(podla toho co mas) preco to tam neposiela 

potom tam mas dva minusy to su ovladacie kable(od R|J motora) , krokodil skusacky das na plus pol baterky  a prilozis skusacku) na jeden minus potom na druhy minus skusacka musi slabym jasom  blikat pri startovani ak nebude  blikat ani na jednom je nieco z pocitacom motora alebo oba minusove kabely ale to je malo pravdepodobne alebo pocitac nieco blokuje napr snimac otaciek motora  alebo jeho napajanie 

 

schema je pre rampu ty merias na  protikonektore  rampy  takze si zrkadlovo prehod ktory pin je ktory 

 

snimac otaciek motora ste preverili?

rampa (4).jpg

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok potom este potom este preverit poistky v aute  a este  odpojit konektor( konektory ) rj motora ,baterka odpojena  a merat odpor  na konektore medzi pinom plus voci obom pinom minus v oboch pripadoch musi byt odpor nekonecny ak tam bude maly odpor tak su kably v skrate 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

su typy kde ide 12 volt po otoceni klucika a su typy ked to tam ide az pri starte takze najprv pozri poistky 

potom pomeraj este raz tem plus pol  na protikonektore rampy pri starovani musite byt dvaja

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Kromě zapalovací cívky ještě zkontroluj podle druhého schématu napájení a kostry počítače motoru . Možná ještě zkus diagnostiku a podívej se , jestli je počítač vůbec odemčený a podívej se v parametrech BSI na immo .

 

 

Upraveno uživatelem jarokare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravim chlapi mam takovy problém na 206 1.1 potkaly se mi ventily, hlavu sem nechal opravit dal sem nove tesneni novy termostat vodni pumpu a po nastartovani mi jde po chvili teplota do cerveneho vse sem odvzdusnil nemam tuseni kde muze byt problém uz jsem v koncích.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...