Saman.Samanek Odesláno 17. leden 2015 Sdílet Odesláno 17. leden 2015 Ahoj kluci. Byl jsem teď pár týdnu v cizině, přijedu dom, skočim k autu, startuju a nic. jen točí. Tak jsem si říkal, asi padla nafta. Namačkal jsem pumpu, odvzdušnil, točim a nic. Až pak jsem si všiml, že se mi vůbec nerozblikává kontrolka asi imobilizeru nebo jak se to jmenuje. Našel jsem na Googlu něco jako autodiagnostika. Když jsem měl ještě ruční kódování, tak po zadání kodu ta kontrolka zablikala a šlo nastartovat, teď co je odpojená, tak zabliká hned a můžu točit. Ta ikonka vypada skoro jak schematická značka tranzistoru. Proč ta svině nesvítí vůbec? Co s tím je? Kde se schovává závada? Pojistky jsou OK. V pondělí jedu zas na 3 týdny do německa, zkuste prosím reágovat rychle. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 17. leden 2015 Sdílet Odesláno 17. leden 2015 (upraveno) Co tu ikonku popisuješ, tak to bude kontrolka motoru (diagnostika). Měla by před startem svítit a po nastartování zhasnout. Funkci imobilizéru signalizují kontrolky na klávesnici. Červená=zablokováno, zelená=odblokováno. Pokud je klávesnice odpojena tak by nemělo svítit už nic co by mělo souvislost s imo. Upraveno 17. leden 2015 uživatelem Dave_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 17. leden 2015 Sdílet Odesláno 17. leden 2015 Ta kontrolka je diagnostika motoru, pokud nesvítí vubec tak třeba jen odešla žarovka. Pokud maš klavesnici immobilizeru odpojenou tak by problem s immo být neměl, to bude něco jinýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 17. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2015 Souvislost s odpojenou klavesnicí to nemá, jezdil tak rok. Já sem zkusím nějak dostat obrázek té kontrolky. A kdyby odešla jen žárovka, startoval by. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 17. leden 2015 Sdílet Odesláno 17. leden 2015 Jo startoval by i s prasklou žarovkou, je to jen kontrolka. Ostatní kontrolky svítěj normálně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 17. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2015 Ano, vyfotím palubku a dám sem link, vydrž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 17. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2015 Nahral jsem pár sekundový video, snad vám to napoví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 17. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2015 Nikdo nic? Nechápu proč to jen tak z ničeho nic umřelo. Týden před touto poruchou to normálně jelo, pak to jen stálo a stojí to tam dodnes :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 17. leden 2015 Sdílet Odesláno 17. leden 2015 No kontrolka klíče je něco jinýho ale než kontrolka diag. Nechapu proč sviti ABS při startování Doplň prasklý žarovvky, nesiti ti ani kontrolka světel a uvidiš že kontrolka bude svitit, tim to nejspíš nebude. Jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 18. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2015 Není tu nějaká kombinace jak rozsvítít všechny kontrolky? Na focusu se podrží nulování počítadla a otočí klíčkem na polohu 1 a potom se rozsvítí všechny kontrolky a dá se zjistit co svítí a co ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 18. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2015 A ta ABS to dělala i předtím, to mě netrápí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 18. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2015 Všechny osazené kontrolky jsou funkční. Kontrolka, která mě trápí, má zezadu napsané V22. Kousek od té kontrolky je dioda. Její nefunkčnost jsem neověřoval ale jak říkám, bez kontrolky to přece musí nastartovat. Nějaké další nápady prosím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 18. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2015 Podle elektro schématu co tu máte k dispozici se jedna o kontrolku "V", 8 pin konektoru, drát 480 - v souboru "xxxstr4.jpg", tato kontrolka je proklemovaná s mazáním a brzdovým obvodem. Souvislost zatím nechápu ale je to tak. Kdyby někoho něco napadlo, bude happy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 18. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2015 Hrabu to schéma a všechno končí v jednotce. Doufám, že to není co si myslím :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 20. leden 2015 Sdílet Odesláno 20. leden 2015 (upraveno) ehm máš tam origo Lucas Epic čerpadlo Předpokládám zpřelámané dráty, tak se mrkni na kabelový svazek co jde od čerpadla do jednotky motoru v kastlíku a pořádně prohlédni kabelový svazek přímo v čerpadle (myslím, že se musí dát dolu nějakej plastovej kryt..) Tohle vypadá na vyhřátou izolaci těch jednotlivých vodičů, izolace se oloupala z drátů a ty mohou být ve zkratu. Na pojistky jsi koukal? Upraveno 20. leden 2015 uživatelem punkac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 20. leden 2015 Sdílet Odesláno 20. leden 2015 Možná budu úplně mimo ale něco podobného se mi stalo u bráchovo 306. Když jsem si jí půjčil tak po otočení klíčku naběhly normálně kontrolky ale nechytla, stejně jako na videu. Tak jsem mu volal co a jak a on tam má takový ten čip co se přiloží a deaktivuje imobilizér a následně po otočení klíčku se rozsvítila kontrolka motoru a následně to chytlo. Vím že ty ten čip nemáš, resp máš to udělaný přes klávesnici ale nemůže být někde v tomto směru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 22. leden 2015 Sdílet Odesláno 22. leden 2015 Ještě mrkni na takovou pojistku na přívodu paliva jestli není vyskočená..... Je to takovej velkej červenej knoflajz v motorovým prostoru před řidičem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 22. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2015 Jo to vím kde to je, na to mrknu ale to by podle mě měla svítit ta kontrolka, ne? Pojístky jsou ok, po těch jsem šel hned po odvzdušnění čerpadla, to jsem tu už myslím výš psal. Že by se poškodila izolace mi příjde divný. Mezi tím, co to fungovalo a tím co to nefungovalo bylo týdenní stáni auta, čili žádnej start nic. Myslel jsem si že by mohl být nějak třeba mrazem pohnutý konektor na čerpadle, tak jsem ho odpojil a připojil a nemělo to vliv. Kdyby se to stalo za jízdy, bral bych, že se něco mohlo upíct ale na týden studeném motoru se nic zkazit nemůže. Až za týden přijedu domu, zkusím pípákem prozvonít veškerou kabelovou komunikaci od kontrolky jestli třeba myšky nehlodly drát, což jsem jednou opravoval na fábií, kde ve svazku hryzly kablík pod baterkou a nešli ostřikovače jenže v tom hnusu co byl minulý víkend mi přimrzala baterka k rukám. Kdyby byl problém s imobilizérem, čili že ta kontrolka svítí a neproblikne, bylo by to fajn ale do tý kontrolky nejde ani půl voltu.Kdyby tam šlo třeba 3-4 volty, bylo by mi jasný, že se to někde přikostřuje. Ale tam je totální šlus. Kdybych neměl po celý garáži rozhrabaný subaru, rozkopu tam palubku a půjdu od svorkovnice po svorkovnici. Jenže ta možnost tu není tak nevím jak přijít na závadu bez rozebírání mozkovny auta. Ale chci vám všem poděkovat, že mi pomáháte, vážím si toho. Lepší říct cokoli co vás napadne. Třeba se někdo trefí. Jinak s problémy s jednotkou už jsem se setkal. Přes měsíc mi stálo toledo a ECU umřelo. Lítali všechny budíky a kontrolky jeli diskotéku a taky to bylo jen splašenou jednotkou. Jenže dávat zbytečně litr se mi až tak moc nechce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 23. leden 2015 Sdílet Odesláno 23. leden 2015 Mno tuhle 406 s tímhle čerpadlem jsem vlastnil a opravdu bys nevěřil, co dokáže udělat čas a teplo s tou izolací těch vodičů u čerpadla a vím zde s fora, že nejsem jedinný, kdo ty kabely měl rozpraskané..... Čerpadlo pak bylo vyměněno za klasiku Bosch z důvodu nerentabilnosti jeho opravy (aktuátory v čudu), ale to je zase jiný příběh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman.Samanek Odesláno 26. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2015 Prosím, kdo hlasoval pro toto tlačítko, nechť se dostaví pro odměnu :-D Ano, vypl se přívod nafty. Proč a jak, nevím. Ale je to tak. Děkuju, byli jste senzační!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.